Hmm.. dan hou ik hem liever zelf. Wat je zegt is niet onredelijk, maar voor mij niet de moeite waard om hem te verkopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:24 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
40 euro , nieuw in de winkel tegenwoordig.
25 euro is wel een redelijke prijs denk ik.
Hartelijk dank voor de reactie in ieder geval. Ik begrijp u volledig en respecteer dit ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. dan hou ik hem liever zelf. Wat je zegt is niet onredelijk, maar voor mij niet de moeite waard om hem te verkopen
NBA 20 incquote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Laser. het volgende:
FIFA 14 is verkocht aan Maraca. Heb nog wel;
- InFamous Second Son (35 Euro incl)
- NBA 2K14 (25 Euro incl)
Succes daarmee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef kesj het volgende:
Nfs Rivals, 3x kort gespeeld, maar niet mijn ding. Vraagprijs: 35 euro.
Watch_dogs, 2x gespeeld. Vraagprijs: 42,50 euro.
Of te ruil.
Ik wil je fifa 14 verkopen, wat wil je ervoor geven?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:01 schreef robbie_ronalds het volgende:
Ben op zoek naar fifa14, Battelfield4 en AC blackflag.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:01 schreef Henrys het volgende:
Heb hier Battlefield 4 te koop voor 30 euro incl. Ophalen in Groningen kan ook.
heb je hem nog 30 geboden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:50 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
TK:
Watch Dogs voor 30 euro incl.
Beide games onder voorbehoud verkocht aan Knight18quote:Op maandag 14 juli 2014 07:29 schreef Sickert het volgende:
Killzone en Black Flag in de aanbieding. Beide niets voor mij. 15excl per game en ze zijn weg
Ik wil mijn Watch Dogs wel ruilen tegen Infamous, stuur maar even een berichtje als je 'm nog hebtquote:Op zondag 13 juli 2014 17:14 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb Infamous en ik wil deze ruilen tegen Watch Dogs.
Akkoord & PM.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:07 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Ik wil mijn Watch Dogs wel ruilen tegen Infamous, stuur maar even een berichtje als je 'm nog hebt
Zeker cool spel. Heb hem helemaal doodgespeeld op de PS3.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef matthijst het volgende:
Tomb Raider, 35 incl.
Ziekelijk mooi spel, uren gespeeld
Voor welk spel wil je ruilen?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
Bf4 te ruil.
Heb wel online gespeeld, weet niet meer of ik daar een code voor nodig had maar die is dan gebruikt
Assassins creed of zo, of watchdogs. Geen idee nog eigenlijk, heb de ps4 pas een maand en heb me er nog biet in verdiept wat er al uit isquote:
Ik heb Assassins Creed Black Flag, ruilen tegen BF4?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Assassins creed of zo, of watchdogs. Geen idee nog eigenlijk, heb de ps4 pas een maand en heb me er nog biet in verdiept wat er al uit is
prima, pm me maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:24 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Ik heb Assassins Creed Black Flag, ruilen tegen BF4?
Je hebt PM!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
prima, pm me maar![]()
of ik pm je vanavond, whatever comes first
25quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef matthijst het volgende:
Tomb Raider, 35 incl.
Ziekelijk mooi spel, uren gespeeld
25quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:54 schreef curtazimo het volgende:
Iemand interesse in Sniper Elite III? Vrpr. ¤40,00
Bedankt, maar veel te laagquote:
Hoeveel wil je voor FIFA?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb mijn fifa te ruil
Sniper elite, trials, wolfenstein of the last of us zoek ik nog
Je mag hem voor 35 euro incl. verzendkosten hebben, al ruil ik eigenlijk lieverquote:
25 inclquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag hem voor 35 euro incl. verzendkosten hebben, al ruil ik eigenlijk liever
Lol :-Dquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Nee
Als je zo gaat beginnen, dan kost hij nu 40 euro
Misschien, Wat heb je er voor over ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef Ferry-NL het volgende:
Iemand toevallig nog Tomb Raider te koop?
25 euro.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Misschien, Wat heb je er voor over ?
25 euro exclusief heb je een deal. Aan jouw de keus hoe je hem verzonden wilt hebben.quote:
Bubbelenvelop neem ik aan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
25 euro exclusief heb je een deal. Aan jouw de keus hoe je hem verzonden wilt hebben.
Ik vind het goed.quote:
Ja, op PSN ja. Ferry kan hem later gewoon weer voor 20 door verkopen.quote:
Als ik hem verkoopquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, op PSN ja. Ferry kan hem later gewoon weer voor 20 door verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Infamous heb ik voor je, hoeveel geef je ervoor?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:35 schreef knight18 het volgende:
Op zoek naar infamous second son en need for speed rivals
*bump*quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende games:
- Trials
- Wolfenstein
De volgende heb ik te ruil:
- Watchdogs (¤ 30)
- Infamous: Second Son (¤ 35)
Prijzen zijn exclusief verzending.
Hoeveel voor TRquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
The Last Of Us Remastered en Tomb Raider Definitive Edition te koop.
U heeft pmquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef RRuben het volgende:
Ìk heb Assassin's Creed en Killzone in de aanbieding!!
25 voor The Last Of Usquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Je hebt hem verkocht en toen weer terug genomen nadat 'ie andere user foutmeldingen ontving?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de game 'watchdogs' te ruil, alleen deze heb ik een tijdje geleden aan een user verkocht die aangaf problemen te hebben dat wanneer hij de game speelde er opeens een melding kwam (van de ps zelf) dat de game niet kon worden voortgezet door een fout ofzo.
Echter heb ik de disc maar 1 keer in de ps4 gehad en gewoon fatsoenlijk verzonden (met papier in het doosje zodat de disc niet kan schuiven). Is dit een bekende foutmelding bij jullie en is dat een fout in de ps4? Anders vind ik het tricky dat hier aan te bieden omdat straks iemand van jullie ermee zit.
Geen krassen op de game overigens. Ik zou hem wel willen ruilen tegen 'the last of us' trouwens, lijkt me wel leuk die weer eens opnieuw te spelen.
Jup, dus heb hem nu weer thuis liggen (nog steeds zonder krassen etc) maar vroeg me af of het misschien aan zijn playstation kan liggen? Zelf heb ik namelijk nooit die melding gekregen, maar ik wil hier niet wat aanbieden wat misschien weer gezeik gaat leveren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt hem verkocht en toen weer terug genomen nadat 'ie andere user foutmeldingen ontving?
Dat kan. En het is netjes dat je dat hier zelf aangeeft. Als je bij een eventuele volgende ruil/verkoop duidelijk van tevoren aangeeft dat dat probleem speelde bij die user en dat je de game weer terug neemt als dat ook bij hem speelt, dan lijkt het me in orde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, dus heb hem nu weer thuis liggen (nog steeds zonder krassen etc) maar vroeg me af of het misschien aan zijn playstation kan liggen? Zelf heb ik namelijk nooit die melding gekregen, maar ik wil hier niet wat aanbieden wat misschien weer gezeik gaat leveren.
Oké, ik zal hem wel eerst proberen om te ruilen via het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Misschien dat zij hem gewoon omwisselen. Geen zin in gezeik hier en om zelf nu een paar uur weer watch dogs te spelen in afwachting of ik ook die melding krijgquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je bij een eventuele volgende ruil/verkoop duidelijk van tevoren aangeeft dat dat probleem speelde bij die user en dat je de game weer terug neemt als dat ook bij hem speelt, dan lijkt het me in orde.
The last Of Us nog in de aanbieding?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
quote:
Sorry staat even gereserveerd voor een andere fokkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
The last Of Us nog in de aanbieding?
Voor 25 kom ik hem bij je halenquote:
20 voor tombquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |