jy bn net zeau seriues als CarbonellaC. hahaha. hommo.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Schelden met homo, hoe oud ben je?
Mensen met verstand herken je direct inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
jy bn net zeau seriues als CarbonellaC. hahaha. hommo.
waar dan. zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen met verstand herken je direct inderdaad.
Wat voor wijsheid heeft Corbonella in pacht die jij je niet op eigen kracht eigen kon maken?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
CarbonEleiko heeft ook sterallures gekregen, reageert niet eens meer op DM's.
Jammer dat de faam zich uiteindelijk ook meester maakt van nuchtere mensen van wie je dat nooit had verwacht.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:22 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zo mijn Hitler jeugd kapsel is ook weer bijgewerkt,
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:25 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat VDMKRN een dm naar Corbonella heeft gestuurd met de vraag hoe hij de G-spot bij een meisje kan vinden. Vieze Corbonella weet dat vast wel.
Als je vanaf jonge leeftijd heb mee kunnen draaien in een degelijk onderwijssysteem, dan is kunnen lezen niet zo heel bijzonder hoor. Ga je nou niet verheven voelen omdat je een asian nerd ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
ik over een neger die überhaupt kan lezen
hahaha ben je ook turkquote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je vanaf jonge leeftijd heb mee kunnen draaien in een degelijk onderwijssysteem, dan is kunnen lezen niet zo heel bijzonder hoor. Ga je nou niet verheven voelen omdat je een asian nerd ben.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
nee ik ben gwn pindaquote:
ditquote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk hard mijn oude sok dicht gekit.
hoezo?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
FXR, moedig als een soldaat ben je heengegaan.
spam dit topic niet vol met gifjes van je oude homevideos.quote:
Waar is G.R.S? Stond je als een stalker rapist bij de copyshop op haar te wachten?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
FXR, moedig als een soldaat ben je heengegaan.
ook ziek?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar is G.R.S? Stond je als een stalker rapist bij de copyshop op haar te wachten?
Hij staat er nog steeds volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar is G.R.S? Stond je als een stalker rapist bij de copyshop op haar te wachten?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |