abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:58:52 #176
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6143163
Zou Wijnschenk ook een reactie gaan geven?
pi_6143201
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:58 schreef stuifzand het volgende:
"Pim zou het zo gewild hebben..."
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:01:11 #178
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_6143213
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom moet je precies nu komen met kritiek, dat had je toch ook de overige 364 dagen van dit jaar kunnen doen ?

Precies, groot gelijk gelly.

Ik raad iedereen aan om die kritiek op een ander, wijselijker tijdstip, te uiten.

Op dit moment beschouw ik het als opzettelijk trollen en het wordt dan ook als dusdanig 'beloond' (zie ook eerdere post van Gurgeh).

Weer helemaal terug in de Übercrew
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:02:25 #179
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6143247
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 23:00 schreef Wicha het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar....
pi_6143285
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 23:00 schreef Wicha het volgende:

[..]

Ja, en dan Claus vanuit zijn graf: "U composteert mij, m'neer!"
pi_6143295
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom moet je precies nu komen met kritiek, dat had je toch ook de overige 364 dagen van dit jaar kunnen doen ? Over hypocritie gesproken zeg.

Dit was geen kritiek, dit was een observatie. En ik observeer en deel mijn observatie aan de wereld mee wanneer ik daar zin in heb. Ik bedoel er geen disrespect mee, maar als je met dit soort gebeurtenissen niet meteen je kop met as bedekt en je in zwarte rouwkleren hult en wenend en lamenterend de straat op gaat, dan word je hier zowat met de nek aangekeken.

Ik had respect voor die man, maar hij stond voor mij veel te ver weg om droevig over zijn dood te zijn. Ik kan alleen maar blij zijn dat zijn ellende nu is opgehouden, en hij rust heeft en vrij is. Ik ga geen gevoelens veinzen die ik niet heb. Dat zou pas hypocriet zijn.

Unox, the worst operating system.
pi_6143470
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.

Staat bij mijn weten in de mediawet. Wat de commercielen gedaan hebben was vrijwillig.
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:59:05 #183
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_6144230
volgens teletekst pagina 103 wordt hij op woensdag 16 oktober begraven
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_6144532
Ik vind het jammer dat hij is overleden, vond het wel een geestige man en zo'n beetje de normaalste van de hele familie.
  maandag 7 oktober 2002 @ 00:27:22 #185
26021 Genzym
Slipping into the past.....
pi_6144544
Scorpion. Totaal mee eens...

Misschien hebben de sommige mensen op Fok een directere band met Claus maar ik kan er op persoonlijk vlak niet warm of koud van worden.

Ja, ik vind het jammer dat een ikoon is overleden, iemand die zich inzette voor goede doelen en sympatiek overkwam maar op persoonlijk vlak kan niemand van ons buitenstaanders dit 'echt' raken tenzij je een groupie of emotioneel lichtgeraakt bent.

Ik krijg een beetje het gevoel dat 'veel' mensen hier alleen maar politiek correct uit de hoek willen komen zonder dat ze ook maar enigzins emotioneel betrokken zijn. Jammer en hypocriet. Voor de rest van de mensen condoleances.

[url=http://www.straightdope.com]Fighting ignorance[/url]
pi_6144563
quote:
Het lichaam van prins Claus zal woensdag 16 oktober worden bijgezet in het familiegraf van de leden van het Koninklijk Huis in de Nieuwe Kerk in Delft. Bij de begrafenis zullen geen buitenlandse staatshoofden aanwezig zijn. Dat is alleen het geval bij het overlijden van het regerend staatshoofd. Wel zijn vertegenwoordigers van bevriende vorstenhuizen te verwachten.
Wel sneu.
pi_6144829
quote:
Nou, dat heeft hij gedaan... en dat hebben we weer eens geweten
Hij vond het natuurlijk erg enzo (tja, wat moet je over zoiets zeggen?) maar toen had hij het over dat Claus de betrekkingen tussen Duitsland en Nederland zo vreselijk had verbeterd en dat vele diplomaten hem daarom roemden... (kmoet zeggen dat ik hem erg onecht vond overkomen ... Iemand als Mat Herben, die Claus waarschijnlijk ook wel eens in het echt heeft ontmoet, zou zoiets veel beter brengen. Hem zal het waarschijnlijk ook getroffen hebben... Bij Wijnschenk twijfel ik daar zwaar aan)
Over ontwikkelingshulp hoor ik hem met geen woord spreken, en voor de rest noemt hij alleen de gebeurtenis toen Claus zijn stropdas afdeed om zich van die oude gewoonte te ontdoen, dat ongeveer op dezelfde manier zeggend als op het nieuws de hele avond is getoond.
Volgens mij is dit de eerste keer dat het fractiehoofd van de snelst groeiende partij van Nederland eens gaat kijken wie die Claus nu eigenlijk was...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  maandag 7 oktober 2002 @ 01:02:21 #188
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_6144842
hmmzz en uitegerekend vandaag heb ik de tv / radio niet aangehad

weet t net een uurtje of 2 maarjah... t zat er eigenlijk al aan te komen

die man had al een abbonement op t ziekenhuis en had er de leeftijd al voor

|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
  maandag 7 oktober 2002 @ 01:13:53 #189
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_6144923
Ik hoorde het ook zo ongeveer 2 uurtjes geleden. Jammer...

Moge hij in vrede rusten.

Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
  maandag 7 oktober 2002 @ 01:15:27 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_6144933
Goh, erg leuk al die reacties hier........Mensen die lopen te brullen dat hun reguliere soap avondje niet door kan gaan. Maar met koninginnedag staan ze vooraan, en als er een bepaalde politicus overhoop wordt geschoten zijn ze zielig...... Applaus voor deze "helden"
pi_6145086
Veel sterkte aan de nabestaanden gewenst. Hij was een lieve man en had veel humor, tijdens de NOS uitzendingen heb ik me verbaasd wat voor een levendige persoonlijkheid hij eigenlijk was, en moet zijn geweest.
123
  maandag 7 oktober 2002 @ 06:19:31 #192
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_6145470
Erg tragisch allemaal

Heb nog een mooie memorial gemaakt voor op mijn site: www.luvstruck.com

Met dank aan Fok! voor de foto

pi_6145474
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 06:19 schreef Luvstruck het volgende:
Heb nog een mooie memorial gemaakt voor op mijn site: www.luvstruck.com

Met dank aan Fok! voor de foto

Me 2:

Martin

I was an atheist until I realized I was God
  maandag 7 oktober 2002 @ 07:33:39 #194
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6145516
ik vind het heel erg dat ie is overleden, maar zoals eerder gezegd, het is wel beter voor die man, zovaak mankeerde ie iets waarvoor ie weer opgenomen moest worden in het ziekenhuis, dat is geen leven meer, echt niet...

Familie van Oranje: gecondoleerd

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  FOK!fotograaf maandag 7 oktober 2002 @ 07:55:58 #195
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_6145545
quote:
Ik vond het een goede en mooie reactie van Wijnschenk, hij leert het nog wel!
  maandag 7 oktober 2002 @ 07:59:06 #196
521 ruby
Hell yeah!
pi_6145550
Vannacht nog een documentaire over Claus gezien. Het leek mij toch wel een hele sympathieke man.. Zonde dat het zo heeft moeten lopen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 7 oktober 2002 @ 08:00:39 #197
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_6145554
Niet om lullig te doen ofzo hoor maar voor die man is het misschien wel beter dat ie nu dood is. voor de familie enzo vind ik het wel kut , maar je moet ook inzien dat die man een lijdensweg gehad moet hebben. constant het ziekenhuis in. op een gegeven moment wordt je dat echt zat

In ieder geval :

RIP clausje , het ga je goed !

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_6145783
nouh .. eer en respect voor claus ... Maar is het nodig om het gehele televisieaanbod opzij te schuiven. Misschien zijn er mensen in in nederland die het met me eens zijn dat claus ook maar een mens is en dat de media het voordoen als iets heel ergs. Ik heb dierbaren verloren, vind dat een stuk erger ... kwam ook niet op de televisie.

kheb respect, maar door de televisie wordt het alleen maar minder boeiend allemaal

maarja

Piece

maandag 7 oktober 2002 @ 08:59:50 #199
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6145793
Prins Claus,

rust in vrede!

Back in town
pi_6145820
Prins Claus...... Rest In Peace

Vanochtend zag ik nog op TV een paar opmerkelijke momenten van Prins Claus. Waarop hij zijn vrouw bedankte, op de fiets zat met een mooie meid op Koninginnedag en dat ie een schaar in zijn borstzakje stopte na een huldiging. Die beelden zullen me nog een tijd bestaan over deze prins.

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')