quote:"Pim zou het zo gewild hebben..."
Op zondag 6 oktober 2002 22:58 schreef stuifzand het volgende:
Zou Wijnschenk ook een reactie gaan geven?
quote:Precies, groot gelijk gelly.
Op zondag 6 oktober 2002 22:56 schreef gelly het volgende:[..]
Waarom moet je precies nu komen met kritiek, dat had je toch ook de overige 364 dagen van dit jaar kunnen doen ?
Ik raad iedereen aan om die kritiek op een ander, wijselijker tijdstip, te uiten.
Op dit moment beschouw ik het als opzettelijk trollen en het wordt dan ook als dusdanig 'beloond' (zie ook eerdere post van Gurgeh).
quote:Wij begrijpen elkaar....
Op zondag 6 oktober 2002 23:00 schreef Wicha het volgende:[..]
"Pim zou het zo gewild hebben..."
quote:Ja, en dan Claus vanuit zijn graf: "U composteert mij, m'neer!"
Op zondag 6 oktober 2002 23:00 schreef Wicha het volgende:[..]
"Pim zou het zo gewild hebben..."
quote:Dit was geen kritiek, dit was een observatie. En ik observeer en deel mijn observatie aan de wereld mee wanneer ik daar zin in heb. Ik bedoel er geen disrespect mee, maar als je met dit soort gebeurtenissen niet meteen je kop met as bedekt en je in zwarte rouwkleren hult en wenend en lamenterend de straat op gaat, dan word je hier zowat met de nek aangekeken.
Op zondag 6 oktober 2002 22:56 schreef gelly het volgende:[..]
Waarom moet je precies nu komen met kritiek, dat had je toch ook de overige 364 dagen van dit jaar kunnen doen ? Over hypocritie gesproken zeg.
Ik had respect voor die man, maar hij stond voor mij veel te ver weg om droevig over zijn dood te zijn. Ik kan alleen maar blij zijn dat zijn ellende nu is opgehouden, en hij rust heeft en vrij is. Ik ga geen gevoelens veinzen die ik niet heb. Dat zou pas hypocriet zijn.
quote:Staat bij mijn weten in de mediawet. Wat de commercielen gedaan hebben was vrijwillig.
Op zondag 6 oktober 2002 22:18 schreef Kennyman het volgende:[..]
Leg ons eens uit waarom IEDERE zender het moet uitzenden en waarom de rest niet het normale programma kan uitzenden met een zinnetje onderaan.
Misschien hebben de sommige mensen op Fok een directere band met Claus maar ik kan er op persoonlijk vlak niet warm of koud van worden.
Ja, ik vind het jammer dat een ikoon is overleden, iemand die zich inzette voor goede doelen en sympatiek overkwam maar op persoonlijk vlak kan niemand van ons buitenstaanders dit 'echt' raken tenzij je een groupie of emotioneel lichtgeraakt bent.
Ik krijg een beetje het gevoel dat 'veel' mensen hier alleen maar politiek correct uit de hoek willen komen zonder dat ze ook maar enigzins emotioneel betrokken zijn. Jammer en hypocriet. Voor de rest van de mensen condoleances.
quote:Wel sneu.
Het lichaam van prins Claus zal woensdag 16 oktober worden bijgezet in het familiegraf van de leden van het Koninklijk Huis in de Nieuwe Kerk in Delft. Bij de begrafenis zullen geen buitenlandse staatshoofden aanwezig zijn. Dat is alleen het geval bij het overlijden van het regerend staatshoofd. Wel zijn vertegenwoordigers van bevriende vorstenhuizen te verwachten.
quote:Nou, dat heeft hij gedaan... en dat hebben we weer eens geweten
weet t net een uurtje of 2 maarjah... t zat er eigenlijk al aan te komen
die man had al een abbonement op t ziekenhuis en had er de leeftijd al voor
Moge hij in vrede rusten.
Heb nog een mooie memorial gemaakt voor op mijn site: www.luvstruck.com
Met dank aan Fok! voor de foto
quote:Me 2:
Op maandag 7 oktober 2002 06:19 schreef Luvstruck het volgende:
Heb nog een mooie memorial gemaakt voor op mijn site: www.luvstruck.comMet dank aan Fok! voor de foto
Martin
Familie van Oranje: gecondoleerd
quote:Ik vond het een goede en mooie reactie van Wijnschenk, hij leert het nog wel!
In ieder geval :
RIP clausje , het ga je goed !
kheb respect, maar door de televisie wordt het alleen maar minder boeiend allemaal
maarja
Piece
Vanochtend zag ik nog op TV een paar opmerkelijke momenten van Prins Claus. Waarop hij zijn vrouw bedankte, op de fiets zat met een mooie meid op Koninginnedag en dat ie een schaar in zijn borstzakje stopte na een huldiging. Die beelden zullen me nog een tijd bestaan over deze prins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |