abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6157723
R.I.P. Claus.

Misschien is het wel goed dat hij uit zijn lijden verlost is.

It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:17:54 #227
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_6158129
Ik vond hem echt een hele positieve man, zeker de laatste jaren. Hij nam tenminste een beetje afstand van het stijve koningshuis.
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:36:20 #228
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_6158552
Ik schrok eigelijk best wel, na een leuk weekend te hebben. Krijg je zo'n nieuws uitzending te zien.
Vind het jammer dat Claus er niet meer is. Op zijn manier had hij toch een grote bijdrage aan alles. Vind het ook erg knap dat hij zich door de jaren heen toch zo'n popie man is geworden binnen ons land. Niet alleen binnen ONS land, maar ook in de wereld denk ik zo. Zowieso "de brug" tussen Duitsland en Nederland.

Ik hoop dat je u uw rust heeft gevonden beste Prins, het is u van harte gegund. En ik zal zeker bepaalde fragmenten uit uw leven niet vergeten. En wie weet zie ik u nog wel in mijn geschiedenis boeken verschijnen. Ik denk dat u daar toch wel thuishoort op den duur.

Rust zacht!
"klein dolfijntje"

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:06:05 #229
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_6159543
RIP Claus...

Het is een verlies voor Nederland.

Tha best place to be is Turkey!
pi_6165946
Weet je wat het rare is. Ik had het er ongeveer een week geleden met smam over van dat hij niet langer dan 2 weken meer te leven had. Smam zo dat kan best nog wel eens meevallen. ik zo nee die is binnen 2 weken dood. En toen ik het hoorde op tv het was echt raar. Ik vind het ook erg voor beatrix.

Rust zacht lieve prins claus

pi_6172058
er gaan geruchten dat het euthanasie was

* iedereen was er
* het was precies om 19.00 en niet om 19.03 ofzo

dinsdag 8 oktober 2002 @ 20:06:19 #232
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_6175169
mmmm ja..

Een uitgebreide informatie..:
http://www.begrafenisindelft.nl/

Waarschijnlijk heeft Claus zijn wens tijdens een verjaardag gezegd. De euthanasie werd door zijn artsen op verzoek van claus uitgevoerd. Voordat de euthanasie wordt uitgevoerd,moesten de familieleden uitnodigen om hem afcheid te nemen. De premier en de koningin hebben samen een besluit genomen om de val van het kabinet te voorkomen. De prins claus ging dit voorstel van koningin instemmen,omdat prins niet langer leven wil blijven.Het zou zeker maken met de geruzie binnen de LPF Daardoor krijgt LPF een laatste kans van de premier.. Het zou een soort afleiding van LPF zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 08-10-2002 20:11]

pi_6182942
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:16 schreef Duiveltja het volgende:

* iedereen was er

ach, wat maakt het uit. Ook al was het euthenasie, hij had daar net zo veel recht op als ieder ander. Verder, of het nu wel of niet euthenasie was, dat lijkt me een zaak van de familie en zeker niet van ons!
"If I had to choose between betraying my country and betraying my friend, I hope I should have the guts to betray my country."
pi_6183464
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:16 schreef Duiveltja het volgende:

* iedereen was er

Dat gebeurt zo vaak bij oudere mensen. Het gaat dan niet om actieve euthanasie, maar om passieve. Men stopt met een deel van de behandeling.
pi_6184321
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:06 schreef Dovenwereld het volgende:
mmmm ja..

Een uitgebreide informatie..:
http://www.begrafenisindelft.nl/

Waarschijnlijk heeft Claus zijn wens tijdens een verjaardag gezegd. De euthanasie werd door zijn artsen op verzoek van claus uitgevoerd. Voordat de euthanasie wordt uitgevoerd,moesten de familieleden uitnodigen om hem afcheid te nemen. De premier en de koningin hebben samen een besluit genomen om de val van het kabinet te voorkomen. De prins claus ging dit voorstel van koningin instemmen,omdat prins niet langer leven wil blijven.Het zou zeker maken met de geruzie binnen de LPF Daardoor krijgt LPF een laatste kans van de premier.. Het zou een soort afleiding van LPF zijn

Tja, om dit met de LPF te koppelen gaat volgens mij ook een beetje erg ver. Euthanasie (is dit wel mogelijk in NL??) ok, maar om politieke redenen een prins dood laten gaan (en ZEKER LPF), gimme a break.
...
  Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 18:44:48 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_6214777
het waren overigens 'maar' 9000 militairen
quote:
Militair ceremonieel bij uitvaart en bijzetting Prins Claus
10-10-2002

Ruim 9000 militairen van de Nederlandse krijgsmacht zijn betrokken bij de voorbereiding en de uitvoering van het ceremonieel bij de uitvaart en de bijzetting van het stoffelijk overschot van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus der Nederlanden. Van deze groep militairen is ongeveer de helft afkomstig van de Koninklijke Landmacht, een kwart van de Koninklijke Marine en een kwart van de Koninklijke Luchtmacht. Uiteraard wordt ook de Koninklijke Marechaussee voor een aantal belangrijke taken ingezet.

http://www.mindef.nl:30280/nieuws/persberichten/content/101002_ceremonieelbijzetting.html

toch mooi om te zien dat de prins (die kortstondig voor de nazi's heeft gevochten) met zoveel militair vertoon word begraven.

groots afscheid voor een groots persoon imho.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_6238148
Ik voel met net alsof ik de LIVE streams bij Big Brother volg.

Als ik al die live beelden op internet zie bij het paleis Noordeinde.

Mooi gedaan hoor die Live streams van de nos.

http://www2.omroep.nl/nos/breakingnews/index_1.html?paginas/nieuws.html~output

dinsdag 15 oktober 2002 @ 14:33:56 #238
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_6293048
Voor mijn website zijn een aantal fotos gemaakt van de rouwstoet en je kan ze http://www.zlaer.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=000889 bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')