Ik niet. Wel mensen die ik sympathieker en minder sympathiek vind maar nog geen échte favoriet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb nog geen favoriet![]()
Wie heeft dat al wel?
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet je nooit met het Koningsplein. En misschien komt er binnenkort ook nog een naamsverandering voor deze show
[ afbeelding ]
Hoogopgeleid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Paul: "Mijn vrouw is 11 jaar jonger als mij. "
Kom d'r maar in PB.quote:
Er zijn misschien mensen die zich afvragen, WTF, wat is het dan wel?quote:
Giorgio en Giorgio en Giorgio en dan nog wel een paar ja, maar bovenaan Giorgioquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik volg de streams niet maar heb wel het gevoel dat er een paar mensen vooral aanwezig zijn en een paar erg onzichtbaar. Welke mensen hebben volgens jullie weinig toegevoegde waarde? Mensen die irriteren hebben dus wel toegevoegde waarde.
Haroldquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik volg de streams niet maar heb wel het gevoel dat er een paar mensen vooral aanwezig zijn en een paar erg onzichtbaar. Welke mensen hebben volgens jullie weinig toegevoegde waarde? Mensen die irriteren hebben dus wel toegevoegde waarde.
Tnxquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er zijn misschien mensen die zich afvragen, WTF, wat is het dan wel?
Komtie!
MIJN VROUW IS 11 JAAR JONGER DAN IK!
Of JANKTOPIAquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet je nooit met het Koningsplein. En misschien komt er binnenkort ook nogeen naamsverandering voor deze show
[ afbeelding ]
Ik denk dat de verschuivingen per poll miniem zijn. Tenzij er een voorval plaatsvindt. Maar zelfs als Peter Charlotte aanrandt en Hakim haar redt, zullen er mensen zijn die vinden dat die hoer het er naar gemaakkt had en dat Hakim eens moet leren zich niet overal tegenaan te bemoeien.quote:
Van mij mag dit programma toch nog wel even doorgaan al kan ik een groot aantal van die lui goed schieten ondertussenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet je nooit met het Koningsplein. En misschien komt er binnenkort ook nogeen naamsverandering voor deze show
[ afbeelding ]
Dan krijg je die serieuze nep stem & dan gaat ie altijd situaties met hem en z'n "meissie" vergelijken en waarom hij haar dit aan doen terwijl die focking Billy, Charlotte, Isabelle en Lindy loopt te hosselen. Wat een tering laaier.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kan die datik wissel altijd van stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |