Lindy. Zijn de foto's die Lindy vandaag kreeg.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
Van wie zijn deze foto's? Van Lindy?
[ afbeelding ]
Lindy, zo te zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Lindyquote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha.. Bij mij staat Giorgio op de eerste plek voor de schopstoel. Die voegt daar echt helemaal niets toe. Met Vanessa en Ruud heb ik niks, dus daar zou ik ook niet om treuren als die exit gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom d'r maar in PB.
Tja... léuk.... hmm..
Ik heb wel aan een aantal mensen geen hekel.
Toch? Ik twijfelde tussen Lindy en Charlotte.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lindy. Zijn de foto's die Lindy vandaag kreeg.
ach sommige dingen heeft ze wel gelijk maar het is zoveel theoretisch geblaat alsof ze zichzelf ervan moet overtuigen, soort van wat je zegt dat ben je zelfquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef beequeen het volgende:
Advies van Andrea aan Vanassa: neem het leven niet zo serieus.
En Andrea zweefde lekker voort.
Zij mag dat!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ..voor een Exit-jankert heeft ze nog best wel een grote bek..![]()
[ afbeelding ]
St. Helena is een betere plekquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Soupman het volgende:
Paul heeft z'n eigen eiland.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef beequeen het volgende:
Advies van Andrea aan Vanassa: neem het leven niet zo serieus.
En Andrea zweefde lekker voort.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Soupman het volgende:
Paul heeft z'n eigen eiland.
[ afbeelding ]
ben jij NET ZO OUD ALS HIJ?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er zijn misschien mensen die zich afvragen, WTF, wat is het dan wel?
Komtie!
MIJN VROUW IS 11 JAAR JONGER DAN IK!
Oké. Bedoelde eigenlijk alleen dat je Lindy even kon ophemelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Bij mij staat Giorgio op de eerste plek voor de schopstoel. Die voegt daar echt helemaal niets toe. Met Vanessa en Ruud heb ik niks, dus daar zou ik ook niet om treuren als die exit gaan.
Met de zwevers heb ik niets, maar die zitten mij ook niet in de weg
Een aantal vormt weliswaar ook een bron van irritatie, zoals Billy, Isabella, Hakim, Paul en Charlotte, maar die vervullen wel een belangrijke rol in het geheel en een eventuele exit zou een aderlating zijn.
Mijn favorieten zijn toch Peter, for old time's sake en Lindy. Die laatste heeft natuurlijk de knuffelfactor en dat geeft voor mij de doorslag.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Soupman het volgende:
Rienk: "Betekend dan dat je het confirmeert?"
Billy: "Wat is dat?"
[ afbeelding ]
conformeertquote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Soupman het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat ze het woord niet kentquote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Soupman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Soupman het volgende:
[ afbeelding ]
Mét 25PK!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef Steinerized het volgende:
¤200 voor een boot. Jajaj Paul lekker in je roeiboot badderen
Seki was waarschijnlijk de eerste RLS'er met een script.quote:
Wat is dat, confirmeren?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:01 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen wonder dat ze het woord niet kent
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef bollokus het volgende:
1400 meter ... en rondom in het water ... verteld paul
is dat niet meestal met een eiland??
Ja, Ruudquote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt er vanavond nog iemand gekookt?
Vanessa wil haar deel van Febo en is ook haar Exit-chantage gestart.. ze heeft dus niet gekooktquote:Op zondag 12 januari 2014 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt er vanavond nog iemand gekookt?
Bevestigenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat is dat, confirmeren?![]()
Ik weet wel wat conformeren is
bevestigen. Maar volgens mij zei Rienk conformeert (= aanpassen).quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat is dat, confirmeren?![]()
Ik weet wel wat conformeren is
ojee, ik hoorde het vandaag voor het eerst van die 2 kids, geen idee of het eerst andersom wasquote:
Het gaat ook meer om die kanslozen die meteen het AMK bellen, zonder enige info over de situatie.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ojee, ik hoorde het vandaag voor het eerst van die 2 kids, geen idee of het eerst andersom was
Ik confirmeer dat dat nog steeds in de mode is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Zo'n spijkerbroek die afzakt van je reet waardoor je je onderbroek ziet. Kan iemand mij vertellen of dat nog in de mode is, of alleen in Giorgio-land...
Dat klopt ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
bevestigen. Maar volgens mij zei Rienk conformeert (= aanpassen).
Als je je met een skateboard voortbeweegt moet het geloof ik nog kunnenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Zo'n spijkerbroek die afzakt van je reet waardoor je je onderbroek ziet. Kan iemand mij vertellen of dat nog in de mode is, of alleen in Giorgio-land...
Eens die trekken al aan een bel maar weten nog van de hoed en de rand...Sommigen mensen willen zelf in de belangstelling staanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om die kanslozen die meteen het AMK bellen, zonder enige info over de situatie.
Aanpassen aan.quote:
ik zag vanmiddag nog iemand lopen met een broek op half 7quote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef freaky40 het volgende:
http://www.woorden.org/woord/confirmerenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Oja? Betekent confirmeren bevestigen?
[ afbeelding ]
Maar conformeren bestaat gelukkig wel:
[ afbeelding ]
quote:
Krijg altijd de neiging er van om die dingen eens flink op te halen...Geen porum.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag nog iemand lopen met een broek op half 7
Mijnheer van Dale heeft er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/confirmeren
1) zeggen dat iets waar of correct is
Voorbeeld: `Je reservering wordt geconfirmeerd nadat je hebt aanbetaald.`
Synoniem: bevestigen (2)
2) in een Christelijke kerk opnemen religie
Voorbeelden: `Ze werd in de Lutherse Kerk geconfirmeerd.`,
`het confirmeren van dopelingen`
Daar hebben we het toch over?quote:
of een bankbiljet erin te stoppenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg altijd de neiging er van om die dingen eens flink op te halen...Geen porum.
Nee,het ging over confirmeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch over?
Fijne avond allemaal.![]()
Ciao BQquote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch over?
Fijne avond allemaal.![]()
Mijnheer van Dale mag mijn jongeheer kietelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mijnheer van Dale heeft er nog nooit van gehoord.
heb daar ook op gewacht.. weinig animo .. heb hem maar weer omhooggetrokkenquote:
HOMOquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Mijnheer van Dale mag mijn jongeheer kietelen.
Ja, mooie foto's!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Triest zulke mensen, misschien zijn Opa&Oma daar wel in huis, echt je hebt mensenquote:
Tja, het is toch echt een bestaand woord: http://woordenlijst.org/zoek/?q=confirmeren&w=wquote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mijnheer van Dale heeft er nog nooit van gehoord.
tja ze stimuleren jammer genoeg het pinnenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb daar ook op gewacht.. weinig animo .. heb hem maar weer omhooggetrokken
*kuch* Frans? *kuch*quote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef Tayu het volgende:
Confirmeren lijkt mij een verbastering van het Engelse woord "confirm"
Waren het geen Coniferenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef Tayu het volgende:
Confirmeren lijkt mij een verbastering van het Engelse woord "confirm"
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:12 schreef PinkLow het volgende:
Woehoe, naast de Utopia-verslaving, krijg ik ook nog een cursus Nederlands.. Super fijn voor een dyslecticus
quote:
Überhaupt leeft Giorgio voornamelijk in zijn eigen Giorgiowereldquote:Op zondag 12 januari 2014 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |