abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135405668
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135405854
Cwen gaat zij echt al zelf zitten? Dat is echt heel vlot. Dat is volgens mij pas vanaf een maand of 10. Jeetje wat een snelle *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Omentielvo op 12-01-2014 20:14:44 ]
pi_135406107
XM, ik sluit me bij de rest aan, volgens mij gaat het super met Noor! :Y

Dat slecht eten ga je sowieso nog lang meemaken met een beetje pech. Saar varieert ook ontzettend (met 14 maanden nu). Op een gegeven moment ga je dat toch een beetje moeten loslaten en proberen te vertrouwen op je meisje zelf (zeker als er geen objectieve signalen zijn dat ze het niet goed doet op wat ze binnen krijgt).

Saar heeft regelmatig dat ze als ontbijt 3 of 4 hapjes brood eet. En dan als fruit een paar happen banaan. Half bakje pap daarna, als ik geluk heb. En dan avondeten misschien krap een paar hapjes. Avondfles (drinkpap) gaat er dan half in.... Nou ja, ze doet het er blijkbaar toch goed op. En andere dagen eet ze juist (bijna) alles op. Mijn ervaring is dat ze over het algemeen zelf wel aangeven wat goed voor ze is :Y
  zondag 12 januari 2014 @ 19:35:54 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135406709
Mijn jongetje eet!! *O*
Fruit en groente zijn nog steeds behoorlijk om van te :r maar cracottes en maisboogies zijn ^O^
Hij at er vandaag gewoon 4 op en toen ben ik maar gestopt, en hij eet zo een hele cracotte weg... :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover deze ego post, nu eens even bijlezen. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 12-01-2014 19:45:32 ]
pi_135406899
Juud wat goed *O*
En wat een schatje O+
pi_135407809
D! O+ Wat goed zeg!
pi_135408320
Juud, wat een mooie foto O+ En wat fijn dat hij eet *G*

Wow, gaat Ellie al zelf zitten :o
Dat deed D vorige week voor het eerst :')
pi_135409074
Zooo, ik haak ook weer eens aan. Reageer even op wat ik zo onthouden heb van het vorige topic.

Allereerst nog even een hele late felicitatie voor de dreumesen van Tico en Inca!! *O*

LB, hoe gaat het nu met je meisje? Heeft ze nog koorts?

Shandaly :* voor je dip. Ik zag wel een hele schattige foto van Femke in het vosjesjurkje O+

Nou Sull, dat is idd raar van die bulten, hopelijk is er iemand die weet wat het is en of het nodig is er wat aan te doen. Ze is wel heel knap idd O+ supertoffe muts heeft ze op ook!

Superschattige foto van Lauren pessie, wat is ze al groot! En misschien moet ik dat ook eens gaan proberen, J gewoon een half gepelde banaan in haar handjes geven, kijken wat er gebeurt. Al denk ik dat het dan meer een haarmasker a la Sticker zal worden :').
Dat neusje wrijven klinkt ook zooooo schattig O+

Omen, wat een lieve en gezellige foto van jullie samen *;. En terugdenken lijkt me logisch, het gaat ook zo hard, emo er maar lekker op los hoor!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren overigens een zootje rompers maat 74-80 ingeslagen (Hema, 2+1 gratis!), maar OMG, dat gaat me veel te hard!! :{
Haha :D J. zit echt al maanden in die maat rompers. Haar shirtjes maat 74 beginnen zelfs al een beetje strak te zitten rond die bolle buik van d'r :').

Loj :* en Ow die kusjes geeft, zo leuk! Nog 2 dagen een baby, geniet ervan! Was het nog gezellig vandaag?

Venco, ik (of vriend) douche altijd samen met J, of we gaan samen in bad. Vind ik gezellig en praktisch :). We hebben zo'n zitje waar ze goed in blijft zitten zodat ik even zelf kan afdrogen en zij nog even in bad/onder de douche kan wachten.

Kyara, je koekiemonsters O+

Leuk al die verhalen hoe iedereen hun man heeft leren kennen. Veel ook al lang samen .
Wij hadden elkaar 1 keer ontmoet op een verjaardag, daarna veel msn-contact (msn klinkt echt pre-historisch :’)) en sms-en. Uiteindelijk toch maar eens op date gegaan die eindigde met de eerste zoen in het park in Breda :’) O+. Dat is dit jaar in augustus al weer 10 jaar geleden *;.

XM, ik dacht dat het cb van de week had gezegd dat 350 het minimum was, dan is 450 + fruithap en groente toch helemaal niet zo slecht? Ik vind het moeilijk om me in je gedachtegang te verplaatsen omdat het m.i. gewoon hartstikke goed gaat met Noor zo, maar ik weet hoe moeilijk het voor jou is dus een dikke :*, kan verder niet veel toevoegen geloof ik..

Ohh Juud, wat wordt ‘ie groot! Hij is echt aan het veranderen in z’n gezichtje als ik deze foto zo zie. Echt een lekker ding O+.Fijn dat ‘ie plezier krijgt in eten!

Cwen, gaat je meisje al zitten? :o Dat is echt superrrrsnel hoor! Dat doet J. pas sinds een paar weken.

Zo, tijd voor een mega J.-update want het was mijlpalenweek hier! Met foto’s en filmpjes yay *O* :

- Ze kan nu echt helemaal zelf gaan staan, trekt zich de hele dag overal aan op, non-stop :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ze stapt meteen ook maar rond de tafel :o Ik heb het weten te filmen.

- Ze is nu zo razendsnel, ik moet haar echt constant in de gaten houden. En dat is dus ook al mis gegaan. Ze zat te spelen in de wasmand met schone was die midden op ons bed stond. Ik dacht dat ik wel heel even een stapeltje hydrofielen op haar kamertje kon leggen maar dat kon dus niet. Binnen 10 seconden hoorde ik een harde *BAF*, van het bed af gevallen natuurlijk :’(. Ze moest gelijk heel hard huilen en zodra ik haar oppakte was het eigenlijk al snel weer over. Nog even aan de borst en ze kon weer lachen gelukkig. Wel een mega blauwe plek aan over gehouden op haar voorhoofd ;(
SPOILER
- Ze sliep altijd bij ons in bed maar dat durf ik nu niet meer zo goed aan. Ik word niet altijd meteen wakker zodra zij wakker wordt en ze kruipt in 0,5 nanoseconde naar de rand van het bed dus hebben we haar deze week verplaatst naar haar eigen kamer. We hebben ook nog een bedje naast ons bed staan maar ze gaat dus echt niet in haar eigen bed slapen als ze ons ernaast in het grote bed ziet liggen. De eerste nacht heb ik liggen huilen in bed omdat ik het zo vreselijk zielig vond dat ze alleen op haar kamertje lag en omdat ik haar zo miste want ze lag zo ver weheheeeeeg :’(. Maar het ging eigenlijk wel heel goed. Kwam alleen om half 3 voor een voeding en toen heb ik haar lekker toch nog bij ons in bed genomen, ik heb toch echt nog even een overgangsfase nodig :P. Zo gaat het steeds beter. Ze doet nu ook haar slaapjes overdag in haar eigen kamertje en slaapt dan eigenlijk heel goed. Maar het voelt nog steeds als een mega-stap voor mij hoor..
- Ze was gisteren 9 maanden, en ook 39 weken en 2 dagen dus net zo lang uit de buik als in de buik! *O*
- We hebben vandaag voor het eerst gefietst *O*. Ze vond het superleuk en wij ook! Hele tijd zitten kletsen en lachen op de fiets het moederschip ;). Alleen wel een beetje koud zo zonder windscherm dus die gaan we nog even kopen. Morgen komt ook een fietshelmpje binnen omdat ik dat toch wel een veilig gevoel vind.
SPOILER
- Ze heeft vandaag haar eerste pannenkoek op. Had voor haar een kleine pannenkoek met appel gemaakt en ze heeft ‘m helemaal opgegeten :9.

Zo, dawast :+.
pi_135409666
Lot wat een update. Wat een leuke foto's. Filmpje deed het helaas niet, maar toch *O* (omdat ze loopt)
En wat sneu dat ze gevallen is van bed. :*
  zondag 12 januari 2014 @ 20:33:47 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135409744
Jeej L0t, leuk om te lezen!! Wat een knapperd heb je toch O+ En fijn dat ze ook in dr eigen bedje goed slaapt! Lijkt me na 9 maanden samen slapen ook best een stap.

En mooi moederschip hoor oO<

Ohja, de koorts is hier weg, nog een klein beetje verhoging soms... maar er is wel genoeg loos. Ze hoest af en toe de longen uit dr lijfje en is dus veel wakker 's nachts, heeft daardoor wallen :') en is wat sneller van de leg.
Vandaag heeft ze in totaal 1,5 uur geslapen :? We hebben een uur met haar gewandeld maar dat werd huilen in de wagen (spijt dat ik haar toch niet in de doek had gedaan!!). Thuis met haar op bed gaan liggen voeden en toen sliep ze binnen een minuut O+

Oh en XM, hier ook een slechte eetfase hoor, constant lepel wegduwen en hard nee schudden ( O+ ) Soms lukt t wel als je er een spelletje van maakt, of als je even pauze neemt en zelf gewoon gaat zitten eten :D

[ Bericht 59% gewijzigd door LadyBlack op 12-01-2014 20:40:34 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 20:35:20 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135409844
En even hoor; HOE oud is Ellie?? :o Die kan toch nog niet zelf gaan zitten... dikke hoax ik zeg het je :{w

Ofwel: ZIEN!! O+
pi_135409917
Vandaag hier ook zo'n leuke dag. Met mijn nicht, neefje, zus en Riley zijn we de hond wezen uitlaten in het park
En daarna zijn we nog bij een nichtje wezen kijken bijnaam marionetten. En Riley was echt zo gezellig de hele tijd. Er kwam een man langs met een bord vol kaas en worstjes en Riley dook daarop af :o
pi_135410276
:o Lot! Wat een post!
Geweldige update over J. Dat koppie op die stafoto O+ geweldig! Wat doet ze het goed!!

Klinkt als een geslaagde dag Omen :)
pi_135410798
Lot knappe meid en dito moeder. Ze zijn zo rap op een gegeven moment.

Omen klinkt geslaagd.
Shandaly hopelijk ben je snel uit je dip.

Ik lig al in bed. Belachelijk vroeg ik ben niet zwanger maar zo moe. Ik kan dus niet zo goed tegen wakker gemaakt worden, ik slaap nooit bijster veel maar 5uur is wel het minimale en Dat redden we momenteel niet. Gevolg huis een chaos want geen puf en ik heb dan een heel kort lontje.
pi_135411005
Ferrari. Nog geen eens vijf uur slaap breekt op. Niet meer internetten nu, maar slapen :*
pi_135411187
Oh hmm, snap niet waarom het filmpje het niet doet. Nja, jullie geloven me maar op m'n woord :P

Ahh LB, duurt nu al best een tijdje he, arme E. Voeden is hier ook nog steeds het allerbeste slaapmiddel hoor. Soms lukt het ook wel zonder borst maar als dat niet lukt is er altijd booby to the rescue! :9

Riley, kleine snoepkont :D

F_r :* Slaaptekort is gewoon slopend. Huishouden komt dan gewoon even op een plek onderaan het lijstje, dat komt wel weer. Ik kan er zelf ook altijd slecht tegen hoor als het huis een zooi is dus ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Dus heel goed dat je nu al vast naar bed bent gegaan!
En thnx :D.
pi_135411334
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef L0t.. het volgende:
Oh hmm, snap niet waarom het filmpje het niet doet. Nja, jullie geloven me maar op m'n woord :P
Hier deed 'ie het wel! Heb je meisje net zitten bewonderen O+
  zondag 12 januari 2014 @ 20:56:34 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135411474
Wat Omen zegt :Y

Juud79, wat een prachtfoto van je mannetje! O+

Fieder, alweer ab -O- wat rot! Beterschap voor L!

Juud--, lukt t haken al? Patroon van mijn slofjes heet Warm winter booties en komt van ravelry.com (patronenhemel! _O_ )

Uhmmmmm en toen wist ik het niet meer :') Behalve XM, maar alles wat ik zou zeggen is al gezegd :Y
pi_135411477
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hier deed 'ie het wel! Heb je meisje net zitten bewonderen O+
Yay! *O*
pi_135411615
Slaap lekker f_r :* Het is je gegund!

Lot, wat een prachtig filmpje! Dat gemurmel erbij, en dat tongetje.. O+ En je ziet haar bijna denken "Verdikkie, die tafel houdt op.. wat nu?"
(en wat een superpost! _O_ )

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Uhmmmmm en toen wist ik het niet meer :') Behalve XM, maar alles wat ik zou zeggen is al gezegd :Y
+1
  zondag 12 januari 2014 @ 21:02:25 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135411980
Lot wat een leuke update!
Jij hebt mijn fiets :D
En stoer he dat overal zelf gaan staan! Kom je 's nachts in haar kamer, staat ze je brullend op te wachten O+ (zo gaat het hier althans)...

Juud, tof van D!

FR, ook mijn huis is chaos weg wens te weinig slaap, als ik me wat fitter voel doe ik weer wat meer. Komt wel weer :* en nu: lekker slapen jij!
pi_135411987
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:58 schreef Shandaly het volgende:
Lot, wat een prachtig filmpje! Dat gemurmel erbij, en dat tongetje.. O+ En je ziet haar bijna denken "Verdikkie, die tafel houdt op.. wat nu?"
(en wat een superpost! _O_ )
Haha ja mooi he, die verwoede blik ook om dat blad op tafel te pakken te krijgen :D Ze probeerde daarna nog wel de hoek om te komen maar dat lukte nog niet helemaal.
pi_135412174
Fijn ding is het he pessie! Moet nog wel even wennen aan het opstappen met zo'n stoeltje voor je neus, ook al is het een mamafiets heb je toch wel minder ruimte dan normaal.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:07:22 #24
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135412370
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:04 schreef L0t.. het volgende:
Fijn ding is het he pessie! Moet nog wel even wennen aan het opstappen met zo'n stoeltje voor je neus, ook al is het een mamafiets heb je toch wel minder ruimte dan normaal.
Ik kreeg em pas nadat ik op een gewone fiets fietste met Nathan, in vergelijking daarmee was het hemels :P. Maar ben er zelf echt heel tevreden over. Echt een fijne fiets!
pi_135412633
Hmm ja... fietsen... O+ Kan niet wachten tot Femke goed genoeg (of überhaupt) kan zitten, en gelukkig zal het tegen die tijd ook wel ietsjes warmer zijn. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')