abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 20:18:36 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135451650
:o shandaly! Oh wat naar zeg! Met billendoekjes nog schoon gekregen?
pi_135451885
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Had echt het idee dat jullie er ook al heel snel voor zouden gaan maar nog ff rustig aan dus :).

En ik vond mezelf echt veel mooier met de zwangerschapskilo's dan de magere lat die ik nu ben dus dat is nog een extra bonus :').
:D Hier mag er ook wel wat bij hoor, maar ik wil mijn lichaam wel echt even wat rust gunnen om bij te komen. Buik wordt nog elke dag platter, dat proces ga ik niet verstoren. :7 Maar ik weet hoe je je voelt, ik heb me nog nooit zo wulps gevoeld als de dag voordat ik ging bevallen en meer dan tien kilo aan rondingen mee zeulde :')

De wens is er ook wel hoor. Maar we moeten reeel blijven, het wordt druk zat met drie, en wat als het wel weer minder vlekkeloos verloopt? Dan wil ik Sticker niet al te jong hebben. Ik wil overigens ook dat Sticker zelf aangeeft klaar te zijn met borstvoeding alvorens we dat avontuur aan gaan. Ik wil dat hij dat bepaalt, niet wij. :)
  maandag 13 januari 2014 @ 20:27:05 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135452155
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef L-E het volgende:
Hier ook een pony van 5 cm idd. Hormonen zijn echt bitches.
+1!

En wat Spirit zegt ook! _O- pure angst voor de kapper :')
pi_135452295
Shandaly, oh nee! En nu?

Bloempie, wat is B een beer! Die was ook van eind augustus, toch? Schateren doet ze hier nog niet, alleen soms een hardop lachje. We zijn vast niet leuk genoeg ;)
Home is where the O+ is...
  maandag 13 januari 2014 @ 20:35:15 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135452600
Ha belle, goeie constatering! Ook hier heel 2013 niet ongesteld geweest *O* and still going strong, dikke prima O+

Wij willen overigens heel graag een tweede! Ik had een halfjaar geleden al wel weer zwanger willen zijn, maar ik hoop dit komend najaar weer te beginnen O+ Kijken of ik dan al weer een cyclus heb oO<
pi_135452742
Ohhhh ja LB, nog zo'n elfje O+

L0t, ik wilde nog even zeggen dat ik J. zo'n leuk, vrolijk en zachtaardig meisje vind O+

Oja, pony check :') Ik ben er trouwens heeeeeeeeel hard over aan het denken om dreads te laten zetten voor m'n 30e verjaardag O+ Had ik natuurlijk moeten doen tijdens de zwangerschap, met die volle bos haren :D

L-E, ik wil jou echt zo graag eens ontmoeten! Evenals bitterend O+
  maandag 13 januari 2014 @ 20:40:50 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135452925
Whoa tof!! Heb ik altijd gewild maar nooit gedurfd (omdat ik dacht dat je het helemaal af moest knippen als je ze zat was)
pi_135453078
Nou, bij mij bleef er ook niet meer dan 10 cm over en ik had het al expres geprobeerd uit te laten groeien!
pi_135453108
Moeilijk om mee te blijven praten hier nu ik niet meer fulltime thuis ben, hoe doen jullie dat toch?? Na een dag werken/kind kroelen/in bad/in bed/huis aan kant maken/enz. ben ik helemaal afgeserveerd en dan lukt het me wel om bij te lezen maar niet om alles te onthouden. Beetje stom om hier dan steeds binnen te vallen en niet sociaal te kunnen doen. Voel me ook ietwat geïntimideerd door al die megaposts ;)
pi_135453154
Neem ontslag Juud!
  maandag 13 januari 2014 @ 20:46:05 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135453185
Suikert! :W

Ik zie nu ook steeds F terug in mijn meiske! :D O+ echt zo grappig!
pi_135453300
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Juud-- het volgende:
Moeilijk om mee te blijven praten hier nu ik niet meer fulltime thuis ben, hoe doen jullie dat toch?? Na een dag werken/kind kroelen/in bad/in bed/huis aan kant maken/enz. ben ik helemaal afgeserveerd en dan lukt het me wel om bij te lezen maar niet om alles te onthouden. Beetje stom om hier dan steeds binnen te vallen en niet sociaal te kunnen doen. Voel me ook ietwat geïntimideerd door al die megaposts ;)
+1
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_135453317
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Neem ontslag Juud!
Ja of krijg ontslag!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135453472
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_O-
Haha. Dat gebeurt als je even stiekem op Fok gaat tussendoor :D
  maandag 13 januari 2014 @ 20:51:51 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135453499
Haha Juud ik snap je helemaal hoor! Je zult vast wat meer routine gaan krijgen, maar megaposts zijn sowieso niet verplicht!

Ik val meestal binnen en reageer op wat er gaande is. Gevolgd door wat nieuws uit eigen zak, zoals het feit dat ik vanaf vandaag HUISEIGENAAR ben!! *O*
  maandag 13 januari 2014 @ 20:58:06 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135453825
Het is hier trouwens ook rommelig met eten en slapen... E had vandaag tussen 9u en 13u op de opvang 60cc gedronken en een uurtje geslapen. Ze huilt de laatste nachten veel in haar slaap (ik lig dan echt met gekromde tenen in bed want als ik haar oppak wordt ze wel echt wakker en mist ze nog meer slaap... ;( ), dus ik had gehoopt dat ze vandaag daar lekker bij zou slapen.
Avondeten gaat er hier ook lang niet altijd in... gelukkig wil ze wel (bijna) altijd aan de borst drinken, maargoed... ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt! :{
pi_135453883
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja of krijg ontslag!
Of gewoon geen contractverlenging! Terwijl je op de IC ligt! Een en al feest! *O*
pi_135453904
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Neem ontslag Juud!
Hm nah toch maar niet ;)

LB hurray!! *O*
Edit> eh, hurray voor je huis dus, niet voor je huilende baby
pi_135453924
LB, hoe tof, van harte! O+

belle O+ Dan kunnen we elkaars onbedoelde pony bewonderen! O+
pi_135453948
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Of gewoon geen contractverlenging! Terwijl je op de IC ligt! Een en al feest! *O*
Empatische ex-werkgever..
pi_135454025
quote:
LB, hoe tof, van harte! O+

belle O+ Dan kunnen we elkaars onbedoelde pony bewonderen! O+
*; ^)
pi_135455051
Bloempje schaterlachende baby's zijn O+

Spark een avondje voor jezelf is heel fijn. En ik hoop dat je schoonmoeder niks doet zoals jij het niet wilt :*

Shandaly wat een geweldige post. Fijn dat het zwemmen goed ging. En lief dat het publiek Femke zo af een toe een maisboogjes toestopte O+

Kyara door die foto's wil ik ook een tweeling. O+ Maar echt alleen maar voor de foto's :D

Loj ik wil ook een tweede. Maar weet nog niet wanneer ik nou precies wil beginnen. Misschien eind volgend jaar

Shandaly hele rustige peuters is inderdaad meestal niet goed :D

Juud bij mij lukt het, omdat Riley rond 7 uur op bed ligt en ik op sommige dagen te moe bent voor het huishouden. (Vandaag trouwens niet en mijn woonkamer ziet er weer O+ uit) en in de weekenden doe ik alleen een avondroutine qua huishouden, maar verder lekker vrij (dus spelen met Riley, naar buiten, Fokken en spelletjes op de iPad)
Maar megaposts zijn geen verplichting. Je mag echt aansluiten en lekker kletsen over je meisje en hoe je de mix van werken/moederschap ervaart

quote:

[..]

Jeetje. Fijne werkgever. Maar hoe je dat schrijft. Ik moest daar om lachen
pi_135456284
quote:

[..]

Zonder IC, maar dit idd! En zelfs dan kom ik er niet aan toe ;)
Home is where the O+ is...
pi_135456354
Hallo :W ,

Eindelijk heb ik de stap genomen om mij te registreren. Ik ben al lange tijd een actief meelezer (+/- 3jr) maar nu voelde ik al een tijdje de behoefte om ook eens te reageren en dat wil ik nu gaan doen!

Ik ben 27, woon in de kop van Noord-Holland met mijn man, dochter M. (4,5 mnd.) en zoontje T. van bijna 3. In de zwangerschap van de 1e ben ik hier terecht gekomen en sindsdien eigenlijk niet meer weg gegaan...

M. is na een zwangerschap van bijna 41 weken geboren. Ze doet het erg goed. Is een rustig en tevreden meisje :) Ze begint nu interesse te krijgen in eten. Heeft vanmiddag b.v. heerlijk op een broodkorstje zitten sabbelen en heeft uiteindelijk 1/3 ook opgegeten.

Als jullie verder nog iets willen weten, schroom niet om het te vragen...

Ik hoop vanaf nu actief met jullie met te kunnen posten!
pi_135456450
Voor het schaterlachen moeten we flink ons best doen. Anders krijgen we een gewone lach :)
Hop paardje hop werkt meestal wel.

B is inderdaad een beer. Hij is van 3 september. Hij schiet nu ook van de grafiek af bij het CB. . Eens kijken of het lukt er een grafiekje bij te zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier voorlopig nog geen tweede. Eerst nog even een tijdje genieten van B en dat mijn lijf weer in vorm is. Had ik niet verwacht aangezien ik 25 kilo was aangekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')