quote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Had echt het idee dat jullie er ook al heel snel voor zouden gaan maar nog ff rustig aan dus.
En ik vond mezelf echt veel mooier met de zwangerschapskilo's dan de magere lat die ik nu ben dus dat is nog een extra bonus.
+1!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef L-E het volgende:
Hier ook een pony van 5 cm idd. Hormonen zijn echt bitches.
+1quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Juud-- het volgende:
Moeilijk om mee te blijven praten hier nu ik niet meer fulltime thuis ben, hoe doen jullie dat toch?? Na een dag werken/kind kroelen/in bad/in bed/huis aan kant maken/enz. ben ik helemaal afgeserveerd en dan lukt het me wel om bij te lezen maar niet om alles te onthouden. Beetje stom om hier dan steeds binnen te vallen en niet sociaal te kunnen doen. Voel me ook ietwat geïntimideerd door al die megaposts
Ja of krijg ontslag!quote:
Hm nah toch maar nietquote:
Empatische ex-werkgever..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Of gewoon geen contractverlenging! Terwijl je op de IC ligt! Een en al feest!
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
LB, hoe tof, van harte!
belleDan kunnen we elkaars onbedoelde pony bewonderen!
Jeetje. Fijne werkgever. Maar hoe je dat schrijft. Ik moest daar om lachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder IC, maar dit idd! En zelfs dan kom ik er niet aan toequote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier voorlopig nog geen tweede. Eerst nog even een tijdje genieten van B en dat mijn lijf weer in vorm is. Had ik niet verwacht aangezien ik 25 kilo was aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |