abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135437027
Ik meld me ook weer eens.
Druk gehad met de feestdagen en verjaardagen en een zieke schoonvader.

Wow cwen. Dat is snel. Hier wil B wel rechtop zitten maar zelf willen doen, echt niet.

Juud79 wat een onwijs leuke foto

Lot wat een big smile heeft jou meisje :) en ze loopt +O+

Fieder beterschap, vervelend weer ooronsteking

Fietsen lijkt me zo onwijs leuk met B. Maar moet nog een tijdje geduld hebben. Nu lopen we veel, is ook gezellig.
Las nog ergens over haken. Heb net een sjaal voor mezelf gehaakt. Maak ook wel eens van die beestjes. Nu alleen niet zoveel tijd en geduld voor.

Spirit82: Heerlijk zo een avondje met ze tweetjes. Proberen wij eens in de maand te doen. Maar logeren is nog een stap te ver voor mij.

XM: :*

Piekie 81: Wat heerlijk. En dan nog brak worden. :p

Tally: Luchtkusjes

Ik heb mijn man 5,5 jaar geleden ontmoet in de kroeg. Na 4 maanden ben ik bij hem ingetrokken. In augustus 2012 getrouwd O+

Ik begin nu opeens haaruitval te krijgen. Gewoon hele plukken :(

Nog even nieuwe stats van B.
Vorige week bij het CB: 8720 gram en 70 centimeter. :o
En hij kan sinds een paar dagen schaterlachen. Zo leuk!
pi_135437309
Spirit, ik had jouw berichtje helemaal gemist joh! Wat fijn om eens een avondje samen te hebben. Ik kijk ook echt heel erg uit naar een avond en nacht geen baby :@ Al vind ik het ook heel eng, mijn schoonouders doen niet alles zoals ik het zou willen maar ik weet wel zeker dat ze niets doen dat schadelijk voor haar is. Het ergste dat kan gebeuren is dat we daarna een tijdje met een huilende baby zitten omdat ze uit haar ritme is, nou ja! Wij hebben dan in ieder geval een leuke avond gehad :D

Fietsen mag pas als ze zelf gaan zitten toch? Niet als ze zelf blijven zitten? Ik haat wandelen maar fietsen vind ik wel leuk. En ik mag dan een moederschip en dat vind ik vet 8-)

E. heeft dus vanochtend gewoon 1 fles totaal overgeslagen :o Om 6 uur heeft mijn man een papfles gegeven, toen heeft ze om 10 uur fruit gehad van mij en daarna weigerde ze de fles dus maar naar bed gedaan. Toen sliep ze tot half 2 en heeft toen 120 pap op. Dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg :D
E.
pi_135437397
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ze de ochtend bedoelen L0t :P
Ohw :') :+
pi_135437410
Oh en mijn man en ik hebben een relatie sinds september 2003 O+ Zijn ex vriendin was mijn beste vriendin maar ik had hem nooit ontmoet en van haar verhalen vond ik hem eigenlijk maar een lul. Toen maakte zij het uit en voegde hij mij toe op msn om aan mij te vragen of ik op haar wou letten want hij maakte zich zorgen en zo ging het balletje rollen. In mei zijn we 3 jaar getrouwd :D
E.
  maandag 13 januari 2014 @ 15:04:23 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135437419
Bij M heb ik de flessen gewoon laten vervallen en hem iets meer andere voeding aangeboden. De fles van 7 uur s avonds hebben we vervangen door een fles warme koemelk zodat hij daarop de nacht door kon. Fles werd tuitbeker, melk werd uiteindelijk koud en op een gegeven moment hoefde hij zelf niet meer. Hij regelde dat zelf prima.
pi_135437517
Spark, je schoonouders kunnen het nooit zo goed doen als jij het zelf doet, maar wel zo goed mogelijk. Maak een schema en neem dat mee zodat ze ongeveer weten wat ze wanneer moeten/kunnen doen. En als ze vaker oppassen, gaat het ook steeds makkelijker!! Dat lijkt me een goede tip om alvast een vervolgafspraak te maken zodat ze wat kunnen oefenen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135437656
Gisteren waren we daar en mijn schoonvader ging vast een luier verschonen om weer te oefenen. Geklungel. ik moest hartstikke lachen :D Maar hij deed het wel heel lief! Mijn schoonmoeder is zo'n beetje blind dus die doet al dat soort dingen niet.
Beide schoonouders zijn overigens leerkracht geweest, schoonvader op een basisschool dus heel veel ervaring met oudere kinderen maar zo'n baby is toch wel wennen! Maar als hij dan gaat voorlezen aan E. O+ O+ O+
E.
pi_135437678
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Ohja, jij :D

Eind januari hebben we dat gesprek. Om eerlijk te zijn verwachten we geen keiharde nee te horen, ik wil wel graag wat vragen beantwoord hebben. Verder wil ik uiteraard eerst therapie afronden, maar zoals het nu gaat zal dat lukken voordat Sticker 1 is geworden. Maar dit jaar sowieso niet hoor, even een jaar net zo slank eindigen als ik het in ben gegaan. ;)
Wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Had echt het idee dat jullie er ook al heel snel voor zouden gaan maar nog ff rustig aan dus :).

En ik vond mezelf echt veel mooier met de zwangerschapskilo's dan de magere lat die ik nu ben dus dat is nog een extra bonus :').
  maandag 13 januari 2014 @ 15:15:16 #109
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135437804
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef As1981 het volgende:
Even een vraagje tussendoor? Hoe doen jullie dat met de melk straks als jullie kindjes 1 jaar zijn? Vervang je dan alle flessen met gewone melk? Bij mijn oudste zijn we toen opvolg melk gaan geven maar die heeft daardoor nooit gewone melk gedronken.
Nu heeft Kyan om half vijf echt honger en dat is ook het enige moment dat zijn fles op gaat (en we het echt te vroeg vinden voor een boterham) maar vult het straks wel genoeg als ik die zou vervangen voor gewone melk? Of moet ik kv nr blijven geven?
Ik weet het gewoon echt niet zo goed.

en hij kan het wel gebruiken. Vandaag cb geweest en hij is 9025 gr en 71 cm (maar die geloof ik niet helemaal)
Ik zou gewoon volle melk aanbieden. Zitten ongeveer evenveel calorieën in. Je zou er een schepje pap aan toe kunnen voegen als je denkt dat hij er te weinig aan heeft. Maar goed, Lauren krijgt al maanden pap met volle melk.
pi_135438143
Bedankr voor de reacties.

het ging idd om de ochtend lot.
Ik ga nu denk ik de middag al vervangen voor volle melk. Kan hij daar aan wennen. En dan daarna de avond (of deze weg laten) en de ochtend.

tuitbeker is hier al weer uit. Meneer wil uit een rietje drinken net zoals zijn grote broer. Maar we gaan komende maand dan gewoon langzaam proberen over te gaan.

en stats zijn op zich mooi, al buigt hij wel van zijn lijntje af.
pi_135438248
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_O-
Het duurde heeel lang voordat ik 'm begreep.. ;(
pi_135438789
As ik vind K echt zo leuk met z'n piekhaartjes, ik zie hem al helemaal stoer doen met zo'n rietje O+

L-E, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! ^O^

Oh en Tally die kushandjes :D Ik had het filmpje net gekeken en toen was mijn laptop leeg, daarom een wat late reactie ;)
  maandag 13 januari 2014 @ 15:45:27 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135438910
As, Lauren drinkt sinds een paar weken uit de HEMA rietjesbeker, gaat hier prima!
pi_135439361
Zo... Femke uitgeteld op bed (zwemmen is vermoeiend ;) ) en Lars is even lekker zelf aan het spelen. Ben benieuwd of hij me lang genoeg met rust laat om goed bij te lezen...
Het ging trouwens stukken beter dan vorige week, maar vooral ook omdat we dit keer publiek hadden bij het lesje, en die hebben op Femke gelet en haar af en toe een maisboogie toegestopt ;)

Cwen, wat een snelle tante heb je! Zomaar al zelf gaan zitten, dat doet de mijne nog niet eens. En als je haar zittend neerzet blijft ze ook nog niet altijd zitten. Soms wel.. per ongeluk ;)

XM, hoe gaat het nu vandaag met Noor? En met jou?

Juud, wat een prachtige foto! Cracottes en maisboogies zijn ook keilekker, en dat groente en fruit komt vast nog wel.
Hebben jullie trouwens ook dat ongeveer 80% van het maisboogie helemaal prima gaat, maar de laatste centimeter altijd vast in dat knuistje blijft zitten? Femke probeert dan wel met haar tongetje in dat knuistje te komen om 't zo op te likken ofzo, maar het idee om gewoon haar vingertjes open te vouwen en het laatste stukje op te happen is nog niet in haar opgekomen ;)

Ow, die 'hoe heb je elkaar ontmoet'-verhalen zijn leuk! (Bijna een daily-olf ;) )
Wij hebben elkaar leren kennen in 1996, we gingen allebei hetzelfde studeren, en zaten in hetzelfde Intro-groepje. Hij sliep al bij mij toen we elkaar nog geen 24 uur kenden ;) (omdat hij geen kamer had in Ehv, en het tijdens de Intro zo onthandig was om elke avond terug naar huis te gaan... ik had plek zat)
Het heeft nog 5 jaar geduurd voordat we doorhadden dat er eigenlijk meer was dan gewoon vriendschap. En toen we het onze vrienden vertelden reageerden ze allemaal ongeveer als "he he... hebben jullie het eindelijk zelf ook door?" ;) Dat was in december 2001. Ongeveer een jaar later, januari 2003, zijn we samen gaan wonen. In 2009 getrouwd, en inmiddels 2 kinderen en een kat verder, en op zoek naar een nieuw huis O+

L0t, na dat mooie filmpje heb ik de rest van je post bijna gemist... Wat sneu dat ze van het bed af gevallen is. Heeft ze nog last van de buil?
En nog een *O* voor je even-lang-in-als-uit-mijlpaal!!

Kyara, wij komen hier toch juist voor tips en trucs enzo? Juist fijn dat jij deelt wat je allemaal van de fysio geleerd hebt. (En de EHBK enzo)

Spirit ook al een heerlijke avond, en veel geslapen! Lekker he? Welke film hebben jullie gezien?
Tof he, mannen met draagdoeken? Zo jammer dat die van mij het zelf echt niet wil. Maar goed, allang blij dat hij het bij mij wel tof vindt.

Piekie *G* Irritant he? Dat brakke gevoel als je eindelijk een keer goed hebt mogen slapen ;)

Loj, heerlijk om zo'n positieve slaapupdate van jullie te horen.

Aaw... die luchtkusjes van Féline! Wat schattig O+

Haha.. kontgewiebel bij L-E. Wat een gebruiksaanwijzing ;) maar handig om te weten!

Venco, soepstengels... best logisch bij de soep toch?
*O* voor je haar! Bij mij groeien er ook allemaal vage kleine plukjes... maar 't zal vanzelf wel weer lang worden.

Maxicosi inderdaad het liefst zo lang mogelijk. Op lengte vooral, als de oortjes erboven komen moet je overstappen.

Spark, :* voor je spoiler. (Herkenbaar helaas) En *O* voor het eten van E.! En dat jullie er vertrouwen in hebben dat het goed gaat.

As, met Lars zijn we toen 'gewoon' overgestapt op koemelk bij ongeveer 1 jaar. En dat drinkt hij nog steeds, naast chocomelk en yogho enzo.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:04:01 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135439747
Wat een post Shandaly!

Nog even deze delen:

pi_135441112
Shandaly monster post!

Hier ook wezen zwemmen vanmorgen. K doet het steeds beter en vandaag voor het eerst de les af kunnen maken, ze had het anders na 10 minuten al uberkoud...

Kyara leuke foto!

K heeft trouwens ontdekt dat je tijdens het drinken van de fles prima mama's neus of lip kan pakken...
pi_135441611
Shandaly! Zo te zien had Lars het wel even naar zijn zin met spelen :D

Kyara, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind je meisjes echt steeds meer een "eigen" gezichtje krijgen en dus minder op elkaar lijken! Ik twijfel serieus of het roze shirt er wel 1 van jou is :@ Het zou ook die kleine van LB kunnen zijn met dat haar :D
Sarcasme. Herken het.
pi_135441971
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef L-E het volgende:
Hier ook een pony van 5 cm idd. Hormonen zijn echt bitches.
Hier ook, en dan met krul er in, terwijl de rest alleen een klein beetje slag heeft. Krijg je zo'n mooie kuifpony van |:(
Vanavond naar de kapper, eens kijken wat die er van kan maken. Ik kan me dit echt niet meer herinneren van de eerste, maar toen heb ik het vast ook gehad...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135442045
Als ik mijn haar is een staart doe heb ik boven op twee plukken die aan het groeien zijn :') Ik ben dan net Hiawatha alleen had hij daar een veer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 13 januari 2014 @ 16:54:01 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135442140
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Kyara, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind je meisjes echt steeds meer een "eigen" gezichtje krijgen en dus minder op elkaar lijken! Ik twijfel serieus of het roze shirt er wel 1 van jou is Het zou ook die kleine van LB kunnen zijn met dat haar
Klopt. Maar ik durf te wedden dat je geen verschil ziet als ze slapen. Het verschil zit echt in de gezichtsuitdrukkingen en het karaktertje.
pi_135442391
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik durf te wedden dat je geen verschil ziet als ze slapen. Het verschil zit echt in de gezichtsuitdrukkingen en het karaktertje.
Die weddenschap durf ik echt niet aan te gaan inderdaad :D
Sarcasme. Herken het.
  maandag 13 januari 2014 @ 17:02:44 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135442560
Dat vind ik het mooie, dat ze zo op elkaar lijken als ze slapen. Dan staan ze even uit en is het alleen het uiterlijk en zodra ze wakker zijn dan zijn ze echt zichzelf en zie je dat ook terug in hun gezichtjes maar ook in hun gedrag. Soms kan je op basis van hoe ze zich voortbewegen en spelen al zien wie wie is.
pi_135442570
Ligt er denk ik ook aan hoe ze kijken? Kaylee heeft soms ook 4 gezichten...
pi_135449406
Loj, L-E, sindskort heb ik/hebben we besloten dat er zeker nog wel meer kindjes bij ons mogen komen, maar nog niet a la minute hoor! Zelf heb ik een beetje 'eind dit jaar maar eens verder kijken' in m'n hoofd :o ;) O+

Loj, ik dacht dat het bij jullie al best concrete plannen waren! Ik vind het best spannend, dat er dan mensen zijn van 'mijn' lichting, die voor een tweede kindje gaan.

L0t, hier bedacht ik me laatst ook dat ik heel het jaar 2013 niet ongesteld ben geweest :D Behalve dan 2 weken wat vloeien na de bevalling. En ik mis het niet ook. Ik geef ook nog steeds veel borstvoeding, dus ik denk dat het hier ook nog wel een poosje weg zal blijven *O*

bloempie, wat schattig he, dat schaterlachen! Lacht ie bij jou ook harder om z'n papa? *; Mooie stats ook!

Kyara O+ O+

As, mooie stats van Kyan, denk je dat ie groter of kleiner is?

Spark :* Goed dat jij en je lief iets samen gaan doen, wat tijd voor elkaar is altijd goed!

Shandaly _O_ megapost! Jullie hebben het record om elkaar heen draaien ;) En handig, publiekelijke oppas voor Femke O+
pi_135449909
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Shandaly! Zo te zien had Lars het wel even naar zijn zin met spelen :D
Nou... :( en ik had kunnen weten dat het verdacht is als je peuter zo lang stilletjes speelt... heel m'n salontafel onder de stempelinkt!! :'(

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef bellelena het volgende:
Shandaly _O_ megapost! Jullie hebben het record om elkaar heen draaien ;) En handig, publiekelijke oppas voor Femke O+
Je kan maar ergens een record in hebben ;)
En die oppas is zeker fijn zo, en er is er bijna elke week wel iemand die aan de kant zit te kijken, maar ik kan er dus niet vanuit gaan. En zoals vorige week, toen was er niemand, en dan vindt Femke het dus ook niet meer leuk. Toen ze kleiner was vond ze het minder erg, logisch wel... dus ben benieuwd hoe lang we dit vol kunnen houden zo.. hopelijk nog 3,5e maand...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')