Zo... Femke uitgeteld op bed (zwemmen is vermoeiend

) en Lars is even lekker zelf aan het spelen. Ben benieuwd of hij me lang genoeg met rust laat om goed bij te lezen...
Het ging trouwens stukken beter dan vorige week, maar vooral ook omdat we dit keer publiek hadden bij het lesje, en die hebben op Femke gelet en haar af en toe een maisboogie toegestopt

Cwen, wat een snelle tante heb je! Zomaar al zelf gaan zitten, dat doet de mijne nog niet eens. En als je haar zittend neerzet blijft ze ook nog niet altijd zitten. Soms wel.. per ongeluk

XM, hoe gaat het nu vandaag met Noor? En met jou?
Juud, wat een prachtige foto! Cracottes en maisboogies zijn ook keilekker, en dat groente en fruit komt vast nog wel.
Hebben jullie trouwens ook dat ongeveer 80% van het maisboogie helemaal prima gaat, maar de laatste centimeter altijd vast in dat knuistje blijft zitten? Femke probeert dan wel met haar tongetje in dat knuistje te komen om 't zo op te likken ofzo, maar het idee om gewoon haar vingertjes open te vouwen en het laatste stukje op te happen is nog niet in haar opgekomen

Ow, die 'hoe heb je elkaar ontmoet'-verhalen zijn leuk! (Bijna een daily-olf

)
Wij hebben elkaar leren kennen in 1996, we gingen allebei hetzelfde studeren, en zaten in hetzelfde Intro-groepje. Hij sliep al bij mij toen we elkaar nog geen 24 uur kenden
(omdat hij geen kamer had in Ehv, en het tijdens de Intro zo onthandig was om elke avond terug naar huis te gaan... ik had plek zat) Het heeft nog 5 jaar geduurd voordat we doorhadden dat er eigenlijk meer was dan gewoon vriendschap. En toen we het onze vrienden vertelden reageerden ze allemaal ongeveer als "he he... hebben jullie het eindelijk zelf ook door?"

Dat was in december 2001. Ongeveer een jaar later, januari 2003, zijn we samen gaan wonen. In 2009 getrouwd, en inmiddels 2 kinderen en een kat verder, en op zoek naar een nieuw huis

L0t, na dat mooie filmpje heb ik de rest van je post bijna gemist... Wat sneu dat ze van het bed af gevallen is. Heeft ze nog last van de buil?
En nog een

voor je even-lang-in-als-uit-mijlpaal!!
Kyara, wij komen hier toch juist voor tips en trucs enzo? Juist fijn dat jij deelt wat je allemaal van de fysio geleerd hebt. (En de EHBK enzo)
Spirit ook al een heerlijke avond, en veel geslapen! Lekker he? Welke film hebben jullie gezien?
Tof he, mannen met draagdoeken? Zo jammer dat die van mij het zelf echt niet wil. Maar goed, allang blij dat hij het bij mij wel tof vindt.
Piekie

Irritant he? Dat brakke gevoel als je eindelijk een keer goed hebt mogen slapen

Loj, heerlijk om zo'n positieve slaapupdate van jullie te horen.
Aaw... die luchtkusjes van Féline! Wat schattig

Haha.. kontgewiebel bij L-E. Wat een gebruiksaanwijzing

maar handig om te weten!
Venco,
soepstengels... best logisch bij de soep toch?

voor je haar! Bij mij groeien er ook allemaal vage kleine plukjes... maar 't zal vanzelf wel weer lang worden.
Maxicosi inderdaad het liefst zo lang mogelijk. Op lengte vooral, als de oortjes erboven komen moet je overstappen.
Spark,

voor je spoiler. (Herkenbaar helaas) En

voor het eten van E.! En dat jullie er vertrouwen in hebben dat het goed gaat.
As, met Lars zijn we toen 'gewoon' overgestapt op koemelk bij ongeveer 1 jaar. En dat drinkt hij nog steeds, naast chocomelk en yogho enzo.