Wat is de toegevoegde waarde van een onbekende begeleider ten opzichte van het al aanwezige zorgpersoneel (verpleging, pedagogisch medewerkers)? Mij lijkt het voor het kind fijn als er een vertrouwd persoon (familie, vrienden) aanwezig is, maar die kun je niet inhuren.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
Een alleenstaande vriendin van mij moest een paar dagen gelede met haar driejarige dochtertje naar het ziekenhuis. Haar dochtertje blijft er vannacht voor de derde nacht op rij slapen, omdat ze 's nachts zuurstof krijgt toegediend. Het probleem is dat die vriendin sinds een paar maanden een baan heeft en ze die niet in gevaar wil brengen (door in he begin al vaak afwezig te zijn). Haar dochtertje is overdag gewoon uit bed en die vriendin wil dat er iemand bij haar is. Haar weinige familie i op vakantie. Mijn vraag is: wat voor oplossingen zin er voor zulke situaties? Ik dacht zelf aan en soort ad-hocnanny maar ik wee niet of die in Nederland bestaan en of er misschien andere oplossingen zijn. Heeft iemand een suggestie?
Dat die geen tijd hebben om de hele dag op haar te letten.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van een onbekende begeleider ten opzichte van het al aanwezige zorgpersoneel (verpleging, pedagogisch medewerkers)?
Klopt, maar die optie is er niet. Het is een hele onhandige situatie.quote:Mij lijkt het voor het kind fijn als er een vertrouwd persoon (familie, vrienden) aanwezig is, maar die kun je niet inhuren.
waarom moet er heel de dag iemand op haar letten? Het personeel houdt haar echt wel genoeg in de gaten hoor. Bovendien mag je tijdens de rusturen sowieso niet bij haar zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat die geen tijd hebben om de hele dag op haar te letten.
[..]
Klopt, maar die optie is er niet. Het is een hele onhandige situatie.
Omdat ze gewoon uit bed is en druk is. Vandaag hing ze bijvoorbeeld in de gordijnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Take2 het volgende:
[..]
waarom moet er heel de dag iemand op haar letten?
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat ze gewoon uit bed is en druk is. Vandaag hing ze bijvoorbeeld in de gordijnen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Dan heeft ze in ieder geval weinig last van haar ziekte.
Nja, zit wat in. Alleen dat meisje is 3 - had ik nog niet gezegd.quote:Maar serieus, ik zou geen oplossingen zoeken zolang er geen probleem is. En dat is er pas wanneer het ziekenhuis aangeeft dat het ondanks de maximale inspanningen van de zorgverleners te onrustig op de afdeling is voor de andere kindjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |