Dweilpeuze hé. Zometeen komen de goede 500 meter schaatsters pas met 36'ersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit alweer de laatste rit?
1. Richardson
2. Yu
3. Zhang
4. Boer
5. Aydova/Kodaira
zou ik zeggen
Vorig jaar val van Tuitert en slecht optreden van Groothuis. Dus nu een plek minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 3 Nederlanders
Ook zonde dat Groothuis niet meedoet
Doet die nog mee met de Spelen?quote:
quote:
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.quote:
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.
Of Lalenkov meedoet weet ik ook niet trouwens
Sebastiaan Verschurenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.
Ook lastig, Fokken tijdens het schaatsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.
Wij denken wel op 1 lijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:51 schreef Mansjester het volgende:
Bij Bosa moet ik aan Ai se eu te pego denken![]()
Bosa, bosa
Das "nossa".quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:51 schreef Mansjester het volgende:
Bij Bosa moet ik aan Ai se eu te pego denken![]()
Bosa, bosa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |