Nee joh, was lang geen 36'er manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had misschien 1 of 2 tienden harder gekund. Verlest wel veel op Yu die maar weer eens bizar lijkt te pieken
Richardson ging op de snelle banen onder de 37 manquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had misschien 1 of 2 tienden harder gekund. Verlest wel veel op Yu die maar weer eens bizar lijkt te pieken
Richardson had natuurlijk best een zevenendertiger kunnen rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Richardson ging op de snelle banen onder de 37 man
Hij zit in Hilversum, maar hij doet alsof ie in Japan zit. De Sierd de Vos van het schaatsenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:21 schreef Evertjan het volgende:
Zit snoeks in japan of in de bezemkast in Hilversummie?
Baas.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Richardson had natuurlijk best een zevenendertiger kunnen rijden.
Dweilpeuze hé. Zometeen komen de goede 500 meter schaatsters pas met 36'ersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit alweer de laatste rit?
1. Richardson
2. Yu
3. Zhang
4. Boer
5. Aydova/Kodaira
zou ik zeggen
Vorig jaar val van Tuitert en slecht optreden van Groothuis. Dus nu een plek minder.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 3 Nederlanders
Ook zonde dat Groothuis niet meedoet
Doet die nog mee met de Spelen?quote:
quote:
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.quote:
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou je aan heywoodu zelf moeten vragen. Volgens mij kan heywoodu niet zo goed schaatsen.
Of Lalenkov meedoet weet ik ook niet trouwens
Sebastiaan Verschurenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.
Ook lastig, Fokken tijdens het schaatsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als een olympier stiekem ook op Fok! postte. Wel weer wat onrpofessioneel om dat tijdens het toernooi (en de wedstrijden) te doen.
Wij denken wel op 1 lijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:51 schreef Mansjester het volgende:
Bij Bosa moet ik aan Ai se eu te pego denken![]()
Bosa, bosa
Das "nossa".quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:51 schreef Mansjester het volgende:
Bij Bosa moet ik aan Ai se eu te pego denken![]()
Bosa, bosa
Idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:55 schreef Felagund het volgende:
Shani, had niet gedacht dat die mee zou doen.
Hij leek hier op de finish ook nog niet te kloppen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:53 schreef Montov het volgende:
De streep maakt het wel spannender door niet nauwkeurig te zijn. Pas op de finishlijn klopt de streep.
Hij deed een van der Kieftjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:56 schreef heywoodu het volgende:
Au, dat verhaaltje van Jonathan Garcia op de trials![]()
![]()
![]()
http://3fm.nl/knopjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
Net als zijn broertje Domien, maar die heb ik al een poos niet meer gezien.
Hij heeft toch niet als username SebastiaanVerschuren héquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
Net als zijn broertje Domien, maar die heb ik al een poos niet meer gezien.
Niet al te best voor hem idd.quote:
Die heeft ie altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:01 schreef heywoodu het volgende:
Nuis heeft nog steeds zo'n blik van "ach wat kan mij het allemaal schelen die hele kutzooi hier"
Mooiboy héquote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:01 schreef heywoodu het volgende:
Nuis heeft nog steeds zo'n blik van "ach wat kan mij het allemaal schelen die hele kutzooi hier"
Weet ik zo even niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet als username SebastiaanVerschuren hé
Gelukkig niet in de laatste rit, nu heb je nog schaatsers die inrijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht voor de luchtcirculatie dit wel.
quote:
Zo te zien niet.quote:In the Russian national championships held on the Olympic ice of the Adler Arena, reigning world 1,500m champion Denis Yuskov won three races, including his first big success in 5,000m event, while world 1,000m champion Olga Fatkulina grabbed two gold medals.
The results helped coaches settle on 14 athletes to represent Russia at the Games.
Men: Denis Yuskov, Dmitry Lobkov, Ivan Skobrev, Alexei Yesin, Artem Kuznetsov, Denis Koval
Women: Olga Fatkulina, Julia Skokova, Olga Graf, Ekaterina Shikhova, Ekaterina Lobysheva, Ekaterina Malysheva and Anna Chernova
More speedskaters may be added to the Olympic roster after the January’s world sprint championships in Nagano and European allround championships in Hamar, Norway.
Snap nog steeds niet wat deze streep betekentquote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef Wombcat het volgende:
Die streep
Hopelijk is er op de OWS ook zo'n streep
Laat dat maar aan de Russen over.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:13 schreef Wombcat het volgende:
Die streep
Hopelijk is er op de OWS ook zo'n streep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |