Liever een beker melkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:40 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen wie lust er een bakje koffie?
quote:
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:57 schreef heywoodu het volgende:
"de mindset"![]()
In zo'n olympisch jaar moet het WK sprint gewoon na de OS gehouden worden, dan heb je in elk geval geen mensen meer die bang zijn om het traject naar de OS te verkloten.
Ah, precies wat ik voorstelde dus, tien minuten en het plan is ingevoerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Montov het volgende:
Present.
[..]
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.
Dan zit je met 8 uur tijdsverschil op de OWS, want Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Montov het volgende:
Present.
[..]
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.
Dat ding is 5 meter dik jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gruwelijke, afschuwelijke lijn overigens
Laat dat maar aan die Japanners overquote:
Nee, tussen de afstand niet. Na elke afstand weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:13 schreef Evertjan het volgende:
Is er een dweilpauze tussen elke afstand?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:12 schreef Wombcat het volgende:
Zo. Ook wakker
Wel maf dat Boer tegen Kodaira moet. Ik heb net gedroomd dat de eerste nederlandse tegen Kodaira moest, maar die rit ging heel raar. Eerst viel de nederlandse bijna in de eerste binnenbocht. Toen Kodaira bijna bij het uitkomen van de eerste buitenbocht, ze knalde bijna tegen de boarding op, maar bleef nog overeind, maar moest corrigeren en ging op het rechte stuk daardoor teveel naar binnen toe en schaatste bijna het middenterrein op. De nederlandse moest daarom uitwijken. Kodaira gaf op en de nederlandse viel uiteindelijk nog in de laatste bocht.
Mwah, haar 500 is wel solid. Niet meer dan dat, maar dit kan toch nog wel.quote:
a oke je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, tussen de afstand niet. Na elke afstand weet ik eigenlijk niet.
Ja ik moet toegeven, dit was best goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, haar 500 is wel solid. Niet meer dan dat, maar dit kan toch nog wel.
0,07 boven het baanrecord inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
CommentatorDit is toch gewoon een toptijd joh
Best wel jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
CommentatorDit is toch gewoon een toptijd joh
Wat een kneus is het toch ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:19 schreef heywoodu het volgende:
En dan noemt ie dit "een goed begin van Richardson"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |