Ja, ok, dat zijn er wel een paarquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Aan de andere kant: tegen de tijd dat ik goed wakker ben, is het dan waarschijnlijk al afgelopen.
[..]
Als ik zo op het schaatsforum kijk, doen er verder ook geen Polen mee, geen Finnen, en bijvoorbeeld ook geen Beixing Wang, Fatkulina, Lobkov, Hansen, Gregg en Sang Hwa Lee. Dan mist er toch wel wat.
Alleen kan ik me de tijd echt niet meer heugen dat Lalenkov niet meedeed, dat is 1 van die namen die er echt altijd bij is (geweest) sinds ik het echt bewust kijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind Lalenkov altijd de Karpets van het schaatsen
Ik probeer de laatste ritten van de vrouwen ook nog mee te pakken. Het is dan maar een half uurtje eerder op staan dan vandaag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat ik vanaf de 500 mannen ga kijken. Dat is ook nog wel een schappelijke tijd
Ik lag vandaag 4 uur in me bed, vrij funest voor me ritme dan als ik morgen 6 uur opsta.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik probeer de laatste ritten van de vrouwen ook nog mee te pakken. Het is dan maar een half uurtje eerder op staan dan vandaag.
Als ik wakker word misschien, ik verwacht de laatste twee afstanden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je morgen ook gezellig live kijken Ambro?
Haha heldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik blijf gewoon wakker, alvast even oefenen voor de Tour Down Under volgende week.
Liever een beker melkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:40 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen wie lust er een bakje koffie?
quote:
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:57 schreef heywoodu het volgende:
"de mindset"![]()
In zo'n olympisch jaar moet het WK sprint gewoon na de OS gehouden worden, dan heb je in elk geval geen mensen meer die bang zijn om het traject naar de OS te verkloten.
Ah, precies wat ik voorstelde dus, tien minuten en het plan is ingevoerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Montov het volgende:
Present.
[..]
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.
Dan zit je met 8 uur tijdsverschil op de OWS, want Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:59 schreef Montov het volgende:
Present.
[..]
Vanaf volgend jaar gaat het WK Sprint in februari/maart worden gehouden. Dus over 4 jaar heb je dat probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |