SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Grifte op 12-01-2014 18:17:20 ]
?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef alors het volgende:
GrifteZet deze kwaliteitsgifjes eens in de OP.
DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferguson en Bobby Charlton na het verlies van United tegen Sunderland.quote:
En wat is er leuk aan?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ferguson en Bobby Charlton na het verlies van United tegen Sunderland.
Het gifje is niet zo scherp helaas, maar hun blikken en lichaamstaal was priceless.quote:
Totaal nietquote:Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jouw stream loopt wel lekker bij man, of niet?
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stoke mist een type Sjon Kwiedetti
Laat die morgen nou eens komen
Een blaag is het.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:49 schreef Syntix het volgende:
Arnautovic![]()
wat een kutspeler is dat ook zeg.
Niets mis met Stoke, spelen Engels voetbal zoals het bedoelt is. Lekker hoofball, felle tackles, fanatiek sfeertje.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind Stoke een beetje een gare club, maar ik gun hem wel speeltijd
Je stream loopt achter.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een knappe goal van Sturridge
Neequote:
Zoek een levenquote:
In minder dan een halve competitie....twitter:sportzeloot twitterde op zondag 12-01-2014 om 19:35:09Luis Suarez heeft nu al meer goals gemaakt dan de Premier League-topscorers van 1997/1998, 1998/1999, 2006/2007, 2008/2009 en 2010/2011. reageer retweet
26,5.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
In minder dan een halve competitie....twitter:sportzeloot twitterde op zondag 12-01-2014 om 19:35:09Luis Suarez heeft nu al meer goals gemaakt dan de Premier League-topscorers van 1997/1998, 1998/1999, 2006/2007, 2008/2009 en 2010/2011. reageer retweet
Toch prima? Het blijft toch altijd gokken bij topscorers uit de Eredivisie voor clubs. Ik denk dat je nooit meer gaat krijgen voor zo'n speler als Nederlandse club zijnde.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n baas voor maar 26,5 miljoen verkopen.
Klopt, meer krijg je niet voor een eredivisie speler. Maar achteraf gezien is het toch balen als je ziet dat Caroll wordt gekocht voor £35m, en er niks van bakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Toch prima? Het blijft toch altijd gokken bij topscorers uit de Eredivisie voor clubs. Ik denk dat je nooit meer gaat krijgen voor zo'n speler als Nederlandse club zijnde.
Carroll is een beetje hun Sulejmani.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, meer krijg je niet voor een eredivisie speler. Maar achteraf gezien is het toch balen als je ziet dat Caroll wordt gekocht voor £35m, en er niks van bakt.
quote:
Het kan nogquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef Grifte het volgende:
Hmmm
Het is nog geen Stoke - Liverpool so far
Er gebeurt zowaar iets.quote:
Ja ze worden behoorlijk overlopen. Arsenal is natuurlijk ook geen Liverpool.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er gebeurt zowaar iets.
Mh, Villa is aanvallend nog een stuk zwakker dan Stoke, gaat hem niet worden.
Het was niet Vlaars fout zonet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Vlaar in het centrum tijdens het WK. Veltman en Denswil dan maar gewoon doen?
Zullen we dat maar aan Louisgod overlaten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Vlaar in het centrum tijdens het WK. Veltman en Denswil dan maar gewoon doen?
Wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Syntix het volgende:
Toen keek ik nog nietquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Die is zonet per brancard afgevoerd, leuk dat je kijkt.
Ga jij nou maar naar de keuken, vrouwenmensquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Syntix kan het niet zo goed zien door zijn Ajax bril.
Ga ik doen, het is tenslotte rust. Even wat lekkers halen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar de keuken, vrouwenmens![]()
![]()
laat alors met rustquote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar de keuken, vrouwenmens![]()
![]()
Nee, Alors vindt mij vervelend om de één of andere reden. Erg raar, want ze poste niet eens in dezelfde topics als ik.quote:
quote:
Topshow?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Over 5 minuutjes Manchester City - Blackburn Rovers
Replay 3e ronde FA Cup
Jammer zegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
1-0 City op slag van rust
Geen topshow, Blackburn kan niet echt, en City doet het rustig aan.
Wel aardig aantal uitfans:
[ afbeelding ]
Brettquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
Het is inderdaad wel gespeeld nu. Zonder Brettje Emerton is dat hele Blackburn Rovers niet om aan te gluren.
Wordt er op een zender Championship uitgezonden? Of stream je het?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:00 schreef Grifte het volgende:
Weinig aansprekend programma vandaag, maar we gaan er maar eens voor zitten
Half uurtje Leeds - Leicester meepakken, dan Sunderland - Southampton
Fox zendt altijd één Championship wedstrijd uit, dat is echter enkel om 4 uur. De early kick-off, zoals deze, kan je gewoon op de bekende streams vinden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Wordt er op een zender Championship uitgezonden? Of stream je het?
En als jij inschakelt gaat er geen flikker meer gebeurenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Blijf ik nog even hangen bij Leeds, mis ik meteen de kool van The Saints. Godverdomme
Here we goquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als jij inschakelt gaat er geen flikker meer gebeuren.
quote:There's the 100 up! 100 goals for the season for Manchester City, and this one has been coming. A touch of controversy though as Edin Dzeko bobbles a shot over the line from David Silva's cut-back - Cardiff think it was cleared but the Goal Decision System pings up on referee Neil Swarbrick's watch and that was clearly over the line.
Nu ontsnapt Fulham ja. Eerder was Fulham zeer gevaarlijk met een fel schot op de latquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedoel je niet Fulham ontsnapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:07 schreef Grifte het volgende:
Kooooool Puncheon, 1-0 Palace v Stoke
Bagger uitverdedigd door Assaidi
Ja, wel leuke wedstrijd om te zien. Echt Engels voetbal, bagger veldspel, maar veel hectiek en sfeer.quote:
AV is beter, Liverpool is aan het prutsen. Coutinho levert alles in, Gerrard speelt matig, Suarez gefrustreerd etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:09 schreef Joeri. het volgende:
Zijn 't fouten van spelers of is AV gewoon beter?
Haha ge-wel-digquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
https://vine.co/v/hlvwwpztEgr
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer dat Suarez de pingels niet mag
[..]
Kinderachtig ja, ik heb hem in mijn team en hij gaat niks opleveren zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer dat Suarez de pingels niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |