quote:Veltman 'sterkste speler' van eredivisie
Het was al bekend dat Joël Veltman bezig is aan een topseizoen, maar dat wijzen nu ook de statistieken uit. De 21-jarige verdediger van Ajax won in de eerste seizoenshelft het vaakst van iedereen zijn één-op-één-duels, zo zocht De Telegraaf uit.
Veltman won maar liefst 80 procent van zijn duels en houdt daarmee de concurrentie op ruime afstand. Een andere Ajacied, Nicolai Boilesen, won 69.9 procent van zijn duels en staat daarmee op de tweede plek.
Graziano Pelle (Feyenoord) raakte het vaakst de lat of de paal (5), Jerson Carbal (ADO Den Haag) ondernam 27 doelpogingen zonder resultaat en Memphis Depay (PSV) schoot het vaakst: 76 maal.
Bron: AS
Beide keren 1-0 achter voor het begintquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
Kuipers fluit Ajax - PSV, Blom Ajax - Feyenoord.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide keren 1-0 achter voor het begint.
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan gaat Ajax er toch gewoon met 2-1 overheen?
Jank toch niet zo wijf dat je bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je eierdop poetsen. Kijk hoe Ajax ervoor staat. Kan echt niets misgaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgt.
En toch staan we telkens bovenaan, toch komen we het verste in Europa...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik begin echt te vermoeden dat er is afgesproken dat Ajax nooit meer een penalty meekrijgt.
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En toch staan we telkens bovenaan, toch komen we het evrste in Europa...
Niet klagen, je verandert niets aan de situatie.
Nee, dat denken we niet. Je bent gewoon een calimero. Dat constateren we.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Denken dat je mij kan vertellen wat ik mag posten.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat denken we niet. Je bent gewoon een calimero. Dat constateren we.
Tsja, maar dat zijn we niet. We gaan voor de ELquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CL.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met fatsoenlijke arbitrage was je doorgegaan in de CL.
Basel is gewoon een sterke ploeg maar ik snap je punt welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Titel en beker zeker, alleen maar omdat je gewoon niet van fnoord wil verliezen thuis.
EL is zeker een mogelijkheid vanwege de loting, maar dan moeten ze wel hetzelfde geven als in de CL tegen Barca bijv, bij onderschatting zie ik het weer misgaan tegen een basel.
Ja, tuurlijk, een sterke ploeg, maar het is geen Bayern of Real. Ajax kan daar van winnen, zolang ze er dus maar niet vanuit gaan dat ze al gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Basel is gewoon een sterke ploeg maar ik snap je punt wel
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |