En Ajax niet tegen PSV? We zijn er klaar voor en gaan winnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet waar het vandaan komt dat Ajax dit zomaar even wint.
Denk dat het gewoon een lastige wedstrijd is, PSV zal extra gemotiveerd zijn tegen Ajax.
Jaja, mooi. Verloor ook gewoon van Vitesse en Celtic.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En Ajax niet tegen PSV? We zijn er klaar voor en gaan winnen.
Ja, en nadat we verloren van Vitesse wonnen we van Celtic. Wat is je punt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, mooi. Verloor ook gewoon van Vitesse en Celtic.
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en nadat we verloren van Vitesse wonnen we van Celtic. Wat is je punt?
Gezien de fitte selectie en grotendeels het spel van vrijdag/zaterdag is de kans vrij groot dat je wintquote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?
Al dat opportunisme hier, nergens op gebaseerd, zo goed in vorm is Ajax niet.
Dat "zomaar even" maak jij er van. Wij zijn er van overtuigd dat we winnen, dat het niet "zomaar even" is weten we ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat je totaal geen zekerheid hebt dat je zomaar even wint van PSV, wat snap je nu niet?
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De bookies zijn het met je eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.
Favoriet wel ja. Maar geen torenhoge.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan iets opportunistisch zijn? Ajax staat niet voor niets na meer dan 50% bovenaan en PSV 7e. Dat is toch wel een voldoende sample size. Natuurlijk kan PSV ook van Ajax winnen maar op dit moment (ook in het feit dat Ajax thuis speelt) is Ajax gewoon de favoriet in mijn ogen.
Nee, maar dat ben je als Nederlandse topclub tegen een andere Nederlandse topclub nooit lijkt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Favoriet wel ja. Maar geen torenhoge.
Zijn er genoeg die dat denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat "zomaar even" maak jij er van. Wij zijn er van overtuigd dat we winnen, dat het niet "zomaar even" is weten we ook wel.
Maar ook genoeg die dat niet denken, ligt eraan waar je je focus op legt he.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat denken.
Blijft een wedstrijd op zichquote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef jpg97 het volgende:
Kom op zeg, iedereen ( inclusief ik als PSV'er ) ziet toch wel dat het heel, heel moeilijk gaat worden voor PSV om te winnen.
Ik zou tekenen voor een 0-1 maar de kans acht ik, gezien de verdediging van PSV, niet zo heel groot.
Feit is dat Ajax misschien veel kansen nodig heeft om te scoren, maar dat heeft PSV ook ( zo niet, misschien wel meer kansen voor er ééntje ingaat ).
Het grote verschil is dat Ajax een evenwichtiger middenveld en betere verdediging heeft.
Het is wel zo. Vorig seizoen hadden we ook geluk dat Lens die 1 op 1 met Vermeer verneukte anders was het een heel andere wedstrijd geweest.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je de deur weer even dicht doen?
Statistisch gezien wellicht. Maar dat komt vooral omdat die 40-45 kansloze afstandschoten per wedstrijd ook als doelpogingen worden gerekend.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:25 schreef jpg97 het volgende:
Feit is dat Ajax misschien veel kansen nodig heeft om te scoren, maar dat heeft PSV ook ( zo niet, misschien wel meer kansen voor er ééntje ingaat ).
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Statistisch gezien wellicht. Maar dat komt vooral omdat die 40-45 kansloze afstandschoten per wedstrijd ook als doelpogingen worden gerekend.
Euhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk beter is als Ajax hier punten verliest. PSV niet geheel kansloos is voor prijzen. Anders laat PSV die wedstrijd in Arnhem geheid lopen natuurlijk, kan nog een duur grapje worden voor ons
Neenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhh
Of we winnen van PSV en zelf van Vitesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |