Net nog eentje bij de kringloop gekocht, zitten mijn haardingen in die ik nodig heb in de badkamer....nu nog een manier vinden dat het haakje waar het ding aan hangt ook blijft hangen want dubbelzijdig plakband "meteen vast"blijft er af vallen..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:30 schreef BrandX het volgende:
ophangzakken voor cd's? Hoe zien die er uit? Ik ken dat helemaal niet
ah nu weet ik het iddquote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef wyccie het volgende:
Ze zijn tegenwoordig niet meer te koop.
http://www.byblonde.nl/blog/sieraden-hanger
Dat zijn de opbergers voor sieraden. Voor de cd's dus gewoon rechthoekig, en de vakken precies zo groot als voor 1 cd, al propte ik er vaak 2 of meer in. Ik vond ze wel leuk, omdat je de voorkant van de cd's ziet. Het nadeel is dat je er niet veel in kwijt kunt (15 vakken).
Probeer eens die dubbelzijdige foamtape van de Action. Ligt bij de scrapspullen denk ik, zit op een rol. Bij mij viel de Brise onetouch steeds van de muur met dubbelzijdige tape, maar met de foamtape blijft ie hangen. Ik heb er inmiddels ook mijn laminaatplinten mee tegen de muur geplaktquote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Net nog eentje bij de kringloop gekocht, zitten mijn haardingen in die ik nodig heb in de badkamer....nu nog een manier vinden dat het haakje waar het ding aan hangt ook blijft hangen want dubbelzijdig plakband "meteen vast"blijft er af vallen..Ik heb overigens mijn kettingen hangen aan een soort sierraadhangers (in de vorm van een soort kleerhanger) van de Action, werkt perfect.
De armbanden e.d. heb ik in eenzelfde versie(in de vorm van een zwart jurkje) van de Action met allemaal vakjes , overzichtelijk en snel te vinden
Dat is antislipmat op de rol van de Action...als je mij en dat tenminste bedoeld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk!Zijn dat nou omwikkelde veters? Of zie ik dat verkeerd?
Proberen kan altijd, bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Probeer eens die dubbelzijdige foamtape van de Action. Ligt bij de scrapspullen denk ik, zit op een rol. Bij mij viel de Brise onetouch steeds van de muur met dubbelzijdige tape, maar met de foamtape blijft ie hangen. Ik heb er inmiddels ook mijn laminaatplinten mee tegen de muur geplakt
Jup! En nu zie ik het idd ook!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is antislipmat op de rol van de Action...als je mij en dat tenminste bedoeld.
Komt van deze video van You Tubequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup! En nu zie ik het idd ook!![]()
Slim!
Van welke winkel is dat kastje?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Leuk geworden BE! Waar komt ie te hangen
?
De mijne zijn ook eindelijk opgehangen, maar ik ben nog niet helemaal tevreden, want je ziet de haakjes waar ze aan hangen best wel goed. Misschien toch vervangen voor schroeven ofzo, zodat ze achter het kastje wegvallen.
Daarnaast kom ik er uiteraard achter dat ik nog steeds te weinig ruimte heb voor al mijn sieraden!
Maar ik ga er niets meer bij maken, de wat minder belangrijke sieraden komen gewoon weer in een mandje terecht.
Maar ik ben al zoveel oorbellen kwijt geraakt doordat ze her en der liggen, dus ik ben wel blij met deze sieradenkastjes want mijn oorbellen zitten er wel vrijwel allemaal in!
Het begon met deze kastjes trouwens:
[ afbeelding ]
En op ééntje stond dus KEYS op de voorkant, maar die heb ik vervangen door een spiegeltje, gesneden met een glassnijder. En in twee van de drie kastjes hebben we extra latjes met haakjes gemaakt, zodat ik wat meer kwijt kan. En voor mijn oorbellen heb ik een stuk zwart karton gekocht, veel gemeten, veel gesneden en gaatjes geprikt.
En dit is het eindresultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hangend:
[ afbeelding ]
De Xenos. In die specifieke Xenos had ik ze ook nog met 50% korting (anders had ik ze niet meegenomen).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Van welke winkel is dat kastje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |