En Gerritsen gewoon ergens in de achtergrond. Die hoeft ook verder niks te zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Oenema daar neerzetten
Eerst Kramer wat gister ook al 2x is laten zien, dan schaatsen en dan tussen 19:45 en 19:51 andere sport waaronder veldrijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we nog beelden te zien van het NK veldrijden of moeten we daarop wachten tot 19.00
aan het bevallen ofzo. Volgens mij was ze weer zwanger.quote:
Veldrijden, dat kent u nietquote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we nog beelden te zien van het NK veldrijden of moeten we daarop wachten tot 19.00
Jij als, en ik zie je buurman lachen, jij als grote meneer: Veldrijden. En dan denkt u, ziet dat er zo uit? Ja dames en heren, dat ziet er zo uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
Oh echt? Tof!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
aan het bevallen ofzo. Volgens mij was ze weer zwanger.
Ga maar naar de Belgen daarvoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht dat een Rus wint.quote:
Paardenpeop!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat de NOS nu echt live een huldiging uitzenden?
Ja man. Met fanfare.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat de NOS nu echt live een huldiging uitzenden?
We verwijzen u graag door naar de sportjournaals later vanavond.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:25 schreef Szura het volgende:
Normaal weten ze niet hoe snel ze eruit moeten bij een huldiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |