You don't win silver, you lose gold.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Wat een race![]()
Dik respect voor Koen, echt een knappe tijd
Nog erg klein verschil uiteindelijk. Had zomaar anders kunnen uitpakken.quote:
Kon nog alle kanten op inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog erg klein verschil uiteindelijk. Had zomaar anders kunnen uitpakken.
Nog beter, onder meer RTL Transportwereld, Extreme Fishing en 1000 Ways to Die.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
Is er vanavond nog een schaatsshow op RTL?
Wat is dat voor sport, die transport?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog beter, onder meer RTL Transportwereld, Extreme Fishing en 1000 Ways to Die.
Omgebouwde mannen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dat voor sport, die transport?
mannen met baarden die in grote vrachtautos over de snelweg rijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dat voor sport, die transport?
Wie zijn er te gast vanavond? Yves Montand, Hans Liberg, Marcel Marceau en Hans Liberg?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel naar de TV show vanavond
De Duitse topatlete Yvonne Buschbaum. Na een aantal operaties gaat zij nu door het leven als man met de naam Balian Buschbaum. Een zeldzaam geslaagde transformatie want als Balian is hij een waar sekssymbool.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast vanavond? Yves Montand, Hans Liberg, Marcel Marceau en Hans Liberg?
Sneu iddquote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef Montov het volgende:
Maalderink wil toch nog stoken tussen Blokkie en TVM. Mislukt.
Deze baas weet.quote:
Gewoon Oenema daar neerzettenquote:
En Gerritsen gewoon ergens in de achtergrond. Die hoeft ook verder niks te zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Oenema daar neerzetten
Eerst Kramer wat gister ook al 2x is laten zien, dan schaatsen en dan tussen 19:45 en 19:51 andere sport waaronder veldrijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we nog beelden te zien van het NK veldrijden of moeten we daarop wachten tot 19.00
aan het bevallen ofzo. Volgens mij was ze weer zwanger.quote:
Veldrijden, dat kent u nietquote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we nog beelden te zien van het NK veldrijden of moeten we daarop wachten tot 19.00
Jij als, en ik zie je buurman lachen, jij als grote meneer: Veldrijden. En dan denkt u, ziet dat er zo uit? Ja dames en heren, dat ziet er zo uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
Oh echt? Tof!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
aan het bevallen ofzo. Volgens mij was ze weer zwanger.
Ga maar naar de Belgen daarvoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht dat een Rus wint.quote:
Paardenpeop!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat de NOS nu echt live een huldiging uitzenden?
Ja man. Met fanfare.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat de NOS nu echt live een huldiging uitzenden?
We verwijzen u graag door naar de sportjournaals later vanavond.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:25 schreef Szura het volgende:
Normaal weten ze niet hoe snel ze eruit moeten bij een huldiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |