abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:36:03 #126
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_135594856
Zo, Versio hosting aangevraagd, morgen 8 sites overzetten. Nu me sites over 4 hosts verspreid staan :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:44:34 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_135598892
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:36 schreef JortK het volgende:
Zo, Versio hosting aangevraagd, morgen 8 sites overzetten. Nu me sites over 4 hosts verspreid staan :)
Doe het niet. Slechte ervaringen mee, en de (chat-)support lijkt gedaan te worden door 12-jarigen.

Google heeft overigens een officiële Google Adsense Plugin voor WordPress ontwikkeld (nog wel in BETA).
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:30:35 #128
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_135600497
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Doe het niet. Slechte ervaringen mee, en de (chat-)support lijkt gedaan te worden door 12-jarigen.

Google heeft overigens een officiële Google Adsense Plugin voor WordPress ontwikkeld (nog wel in BETA).
Anderen om aan te raden?
pi_135600826
Ik ben zelf erg tevreden over Antagonist, snelle helpdesk, lost alles mooi op bij problemen en serversnelheid is prima.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:49:30 #130
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_135601225
Ik zit al bij Antagonist, maar wil bewust verschillende hosts hebben ivm IP adres ranges die ik allemaal verschillend wil heben :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:08:07 #131
420422 Koning_Midas
kijkt wat rond
pi_135601936
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, lees al een tijdje geïnteresseerd mee en heb besloten ook eens een poging te wagen. Bouw zelf sinds de zomer websites voor andere maar ben nu van plan een blog op te zetten voor mezelf. Ik heb een aantal vragen: ik ben allereerst benieuwd wat de criteria zijn waarop jullie een niche uitzoeken, heeft het bijv. te maken met persoonlijke interesse of is het puur zakelijk? Dan kom ik meteen bij m'n tweede vraag; als het puur zakelijk is, hoe breng je het dan op om daar met passie over te schrijven?

Vraag drie, wat vinden jullie van een .nl domein waarvan er al een bekende .com bestaat? (Overigens niet voor precies dezelfde doelgroep).

En als laatste, hoe wakker je het vuur aan? Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat die eerste bezoekers kwamen? Ik heb het idee dat het na loop van tijd wel los loopt maar dat het begin lastig is..

Bedankt voor het antwoorden en waarschijnlijk zal ik hier nu ook wel wat vaker posten :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:20:56 #132
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_135602426
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:30 schreef JortK het volgende:

[..]

Anderen om aan te raden?
Ik ben op dit moment erg te spreken over de SSD-hosting van Neostrada.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 14:22:12 #133
42184 crew  DaMart
pi_135602471
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:30 schreef JortK het volgende:

[..]

Anderen om aan te raden?
Ik ben al jaren tevreden klant bij Flexwebhosting :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_135606093
Pcextreme begint het steeds meer te begrijpen en nu wel tevreden mee, helpdesk is meestal snel. Ze zijn ook niet duur.
Facts don't care about your feelings
pi_135611428
Iemand ervaring met Strato dedicated server?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 18:33:55 #136
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_135611591
Strato VPS :Y
Wel redelijk content mee, al staat die wel in duitsland je server. Belangrijskte website heb ik daarom weer naar een gewone hosting bij PCextreme gezet. Daar heb ik verder ook al mijn diensten en ook daar nog een kleine VPS.

Maar die van Neostrada SSD klinkt ook wel relaxt. Probleem is wel dat het gewone hosting is en ik er weinig zelf aan kan veranderen :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:27:45 #137
340341 Blester
Membre très utile
pi_135613646
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef Koning_Midas het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, lees al een tijdje geïnteresseerd mee en heb besloten ook eens een poging te wagen. Bouw zelf sinds de zomer websites voor andere maar ben nu van plan een blog op te zetten voor mezelf. Ik heb een aantal vragen: ik ben allereerst benieuwd wat de criteria zijn waarop jullie een niche uitzoeken, heeft het bijv. te maken met persoonlijke interesse of is het puur zakelijk? Dan kom ik meteen bij m'n tweede vraag; als het puur zakelijk is, hoe breng je het dan op om daar met passie over te schrijven?

Vraag drie, wat vinden jullie van een .nl domein waarvan er al een bekende .com bestaat? (Overigens niet voor precies dezelfde doelgroep).

En als laatste, hoe wakker je het vuur aan? Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat die eerste bezoekers kwamen? Ik heb het idee dat het na loop van tijd wel los loopt maar dat het begin lastig is..

Bedankt voor het antwoorden en waarschijnlijk zal ik hier nu ook wel wat vaker posten :)
Leuk dat je van plan bent om zelf wat websites op te gaan zetten, zal je vragen even proberen te beantwoorden.

- ik ben allereerst benieuwd wat de criteria zijn waarop jullie een niche uitzoeken, heeft het bijv. te maken met persoonlijke interesse of is het puur zakelijk? Iedereen hier selecteert een niche op basis van andere criteria, ik kijk bijvoorbeeld puur naar de commerciële mogelijkheden (het kan me werkelijk geen reet schelen of ik het onderwerp zelf interessant vind), andere mensen in dit topic maken van hun hobby als het ware hun website, bijvoorbeeld JDX. Vooral al het begin is het wel makkelijk om een niche te kiezen waar je een beetje in thuis bent, anders is de motivatie misschien wat moeilijker op te brengen. Doe eerst eens uitgebreid onderzoek naar een leuke niche, daarme doe je eigenlijk al het halve werk. Even een lijstje maken met zoekwoorden waarop je graag een mooie positie wilt behalen e.d.

- hoe breng je het dan op om daar met passie over te schrijven? Als het onderwerp je boeit is dat natuurlijk niet zo moeilijk, maar als je er niets vanaf weet of er gewoon geen zin in hebt, dan kun je de teksten bijvoorbeeld door een tekstschrijver laten schrijven. Ik schrijf altijd al mijn teksten zelf, ongeacht wat voor onderwerp het is. Tja, de motivatie is voornamelijk de ¤ die je ziet binnenkomen :)

- Vraag drie, wat vinden jullie van een .nl domein waarvan er al een bekende .com bestaat? (Overigens niet voor precies dezelfde doelgroep). Deze vraag is een beetje erg abstract, betreft de .com een bedrijf? Dan kan deze wellicht het merkrecht hebben. Zijn er wel voldoende mogelijkheden dan met die website? Want als de .com versie al veel ruimte in beslag neemt, dan moet je even twee keer na gaan denken. Zeker omdat je net begint zou ik het bij de makkelijke niches houden.

- En als laatste, hoe wakker je het vuur aan? Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat die eerste bezoekers kwamen? Ik heb het idee dat het na loop van tijd wel los loopt maar dat het begin lastig is.. Website die ik in 2013 december heb opgericht loopt nu stabiel met +- 1500 unieke bezoekers per dag, het kan dus snel gaan. Je zult zien dat Google je snel in de index zet op het moment dat je een nieuwe website start, de eerste paar bezoekers komen dus al heel snel. Verder is het een kwestie van linkbuilding. Lees jezelf eerst eens goed in op linkbuilding en kom met eventuele aanvullende vragen terug in dit topic, heb namelijk weinig zin om dat (weer) helemaal uit te gaan leggen.

Succes in ieder geval!
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:03:50 #138
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135618879
Google indexeert idd snel. Gisteravond een nieuwe adultsite erop gezet, hup, meteen 155 pagina's geïndexeerd. Lekker bezig! Jammer dat de content niet geheel uniek is. :+
Hierbij moet je het meer hebben van linkbuilding of een bepaald onderwerp. Ik twijfel nog even om een 3e adultsite te starten, maar dat is afhankelijk van iets nieuws waarmee ik experimenteer op mijn unieke adultsite. Als dat lekker loopt, dan is de keus snel gemaakt. Als je goed geluk hebt en genoeg bezoekers kan krijgen, kan je hier denk ik uiteindelijk meer mee verdienen dan met Adsense.. en het kost je nog minder werk ook.
pi_135622016
Ik ben vergeten een domeinnaam op te zeggen, het geld is net afgeschreven en hij staat dus nog een jaar online. Hij staat geregistreerd sinds 2011, maar er heeft nooit een website op gestaan.

Het domein is iets met bloembak, iets met een streepje en iets met service. Het is misschien meer wat voor een dienstverlenend bedrijfje, maar mocht iemand er wat in zien mag je hem hebben voor een een linkje.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 22:17:19 #140
42184 crew  DaMart
pi_135622821
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Doe het niet. Slechte ervaringen mee, en de (chat-)support lijkt gedaan te worden door 12-jarigen.

Google heeft overigens een officiële Google Adsense Plugin voor WordPress ontwikkeld (nog wel in BETA).
Die probeer ik nu even uit op een nieuw project. Werkt op het eerste gezicht wel aardig. Je laat Google de pagina analyseren en je kan met één klik zeggen waar je advertenties wilt zien :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:37:28 #141
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135634755
Krijg ik een mailtje van iemand die een domein in beheer heeft en of ik interesse heb en telefonisch contact kan leggen. Is een domein met een streepje, die wil ik sowieso niet graag, zie ik dat ie het domein een dag eerder heeft geregistreerd (twee eigenlijk) en iedereen in de niche af gaat. En dan is hij zogenaamd een internet marketeer... kom dan met écht een hele scherpe naam. Dit wil niemand.
pi_135635424
Weten jullie trouwens of je Advertenties mag verkopen op Facebook? Er is op dit moment een hype gaande op Facebook met de "xxxx be like" paginas.
Zelf ben in het bezit van een snel groeiende "<Plaatsnaaminwoners> be like" pagina, de pagina heeft 3.000 likes binnen 2 dagen. Ik verwacht dat deze pagina de 10.000 likes kan bereiken in de komende dagen.

Ik zou op deze pagina advertenties voor lokale bedrijven kunnen posten, ze hebben dan meteen een groot publiek die voor 80% uit hun woonplaats komt. Facebook geeft daarbij veel detailleerde gegevens over het publiek, Facebook weet namelijk veel van hun gebruikers.

Maar de vraag is, mag je adverteren op Facebook dmv je pagina. Er kan potentie inzitten aangezien adverteren in de lokale krant ook al snel 500 euro kost.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_135640723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef benx het volgende:
Weten jullie trouwens of je Advertenties mag verkopen op Facebook? Er is op dit moment een hype gaande op Facebook met de "xxxx be like" paginas.
Zelf ben in het bezit van een snel groeiende "<Plaatsnaaminwoners> be like" pagina, de pagina heeft 3.000 likes binnen 2 dagen. Ik verwacht dat deze pagina de 10.000 likes kan bereiken in de komende dagen.

Ik zou op deze pagina advertenties voor lokale bedrijven kunnen posten, ze hebben dan meteen een groot publiek die voor 80% uit hun woonplaats komt. Facebook geeft daarbij veel detailleerde gegevens over het publiek, Facebook weet namelijk veel van hun gebruikers.

Maar de vraag is, mag je adverteren op Facebook dmv je pagina. Er kan potentie inzitten aangezien adverteren in de lokale krant ook al snel 500 euro kost.
Je mag er vrijwel alles opzetten dus moet geen probleem zijn, het bereik is alleen niet meer zo groot als vroeger omdat ze willen dat je gaat adverteren via facebook.
pi_135648247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:12 schreef benx het volgende:
Weten jullie trouwens of je Advertenties mag verkopen op Facebook? Er is op dit moment een hype gaande op Facebook met de "xxxx be like" paginas.
Zelf ben in het bezit van een snel groeiende "<Plaatsnaaminwoners> be like" pagina, de pagina heeft 3.000 likes binnen 2 dagen. Ik verwacht dat deze pagina de 10.000 likes kan bereiken in de komende dagen.

Ik zou op deze pagina advertenties voor lokale bedrijven kunnen posten, ze hebben dan meteen een groot publiek die voor 80% uit hun woonplaats komt. Facebook geeft daarbij veel detailleerde gegevens over het publiek, Facebook weet namelijk veel van hun gebruikers.

Maar de vraag is, mag je adverteren op Facebook dmv je pagina. Er kan potentie inzitten aangezien adverteren in de lokale krant ook al snel 500 euro kost.
Succes met het verliezen van je volgers. ;)
pi_135659642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:48 schreef Drawer het volgende:

[..]

Succes met het verliezen van je volgers. ;)
Mja dat is iets wat je voor lief moet nemen, zonder advertisement verdien je ook niks ;)
pi_135661505
Volgens mij is het sowieso verboden om te adverteren via facebook. Je mag ook geen reclame maken voor je eigen facebook als het een winkel of bedrijf betreft.
Facts don't care about your feelings
  zondag 19 januari 2014 @ 11:02:57 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_135668863
'be like' pagina's :') !
  zondag 19 januari 2014 @ 11:49:15 #148
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135669747
'...Be like' was in het begin leuk, tot ze die eerste paar dagen al behoorlijk veel foto's op FB hebben gezet. Doe er 2 of 3 per dag, meer echt niet. Ik heb na 1 of 2 dagen dus ook meteen de likes verwijderd (toen had je alleen nog die van de suri's, allochtonen en tatta's). Nu heb je van elke stad en elk dorp, zelfs met drie en een halve huis en een kippenhok een '... be like' pagina. Jammer.

Wat ook zo triest op FB is, is de pagina 'Tag jou vriend'. Doe daar gvd een 'w' bij.
Of Peter van Opdorp met z'n 'Love the ones who love you'. Om ziek van te worden. Valt me nog mee dat hij niets heeft gemaakt vanwege dat 11-jarige jochie wat door z'n moeder is doodgemaakt. Of ik heb het in elk geval nog niet op mijn timeline voorbij zien komen.

Tot zover mijn frustraties... :P
  zondag 19 januari 2014 @ 12:11:39 #149
340341 Blester
Membre très utile
pi_135670197
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:49 schreef JK het volgende:
'...Be like' was in het begin leuk, tot ze die eerste paar dagen al behoorlijk veel foto's op FB hebben gezet. Doe er 2 of 3 per dag, meer echt niet. Ik heb na 1 of 2 dagen dus ook meteen de likes verwijderd (toen had je alleen nog die van de suri's, allochtonen en tatta's). Nu heb je van elke stad en elk dorp, zelfs met drie en een halve huis en een kippenhok een '... be like' pagina. Jammer.

Wat ook zo triest op FB is, is de pagina 'Tag jou vriend'. Doe daar gvd een 'w' bij.
Of Peter van Opdorp met z'n 'Love the ones who love you'. Om ziek van te worden. Valt me nog mee dat hij niets heeft gemaakt vanwege dat 11-jarige jochie wat door z'n moeder is doodgemaakt. Of ik heb het in elk geval nog niet op mijn timeline voorbij zien komen.

Tot zover mijn frustraties... :P
_O- _O-
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 19 januari 2014 @ 12:35:39 #150
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_135670853
Afgelopen donderdag een sub domein aangemaakt. Of het nu toeval is of niet het helpt enorm. Als je nu op een bepaald zoekwoord zoekt sta ik bovenaan met dit domein.

Ga er nu nog eentje maken. Hoe zit het als ik bepaalde tekst van mijn hoofddomein ook op mijn subdomein publiceer. Ziet Google dit ook als duplicate content? Of weten ze dat beide domeinnamen bij elkaar horen?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')