Vlaamse reuzen zijn awesome.quote:
Die naakte molrat?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kan Gitaar z'n konijntje niet in je gezicht stoppen?
Waarom zou je een andere ROM willenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een kut telefoon heb ik, ik kan niet eens een andere ROM vinden
Omdat de standaard ROM allemaal fouten heeft; blijft hangen, screen unlockt niet soms, apps vallen gewoon uitquote:Op zondag 12 januari 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je een andere ROM willen
Beetje de nerd uithangen ofzo
Terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de standaard ROM allemaal fouten heeft; blijft hangen, screen unlockt niet soms, apps vallen gewoon uit
Al geprobeerd, werkt niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar fabrieksinstellingen?
Welk toestel heb je ook al weer?
Stomquote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet.Galaxy Fame S6810
Nah das sipquote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cavia van mn broertje zojuist begraven
Ouders en broertje zijn vrijdag op vakantie gegaan. Hij is in de nacht van vrijdag op zaterdag overledenquote:
Gecondoleerd. Hoe oud is 't diertje geworden?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Cavia van mn broertje zojuist begraven
6,5.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hoe oud is 't diertje geworden?
Mooie leeftijd voor een cavia.quote:
Ah kijk dat is alweer iets minder 'erg' Goed leventje gehad dus, anders was hij niet zo oud gewordenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ouders en broertje zijn vrijdag op vakantie gegaan. Hij is in de nacht van vrijdag op zaterdag overledenHij was dan ook al 6,5 jaar. Dus gewoon ouderdom. Lag ook heel vredig in slaaphouding
Zeker! Heel oud zelfs. Gemiddeld worden ze 4-5 jaar, las ik ergens.quote:
Was ook echt een schatje. Denk dat je zelden zo'n lieve cavia tegenkomtquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah kijk dat is alweer iets minder 'erg' Goed leventje gehad dus, anders was hij niet zo oud geworden
Gelukkig doet mijn familie niet aan zulke ongeinquote:Op zondag 12 januari 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
Straks nieuwsjaarsborrel met familie. Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |