Zeker, het is een mooi aantal jaren dat ik hier mag posten op FOK!. Het is ook zulks een eerquote:
Moet je nou zo reageren? Volgens mij zou je juist blij moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Een mooie gelegenheid om te stoppen.
Een paar hamsters gekocht!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef GTAnoob het volgende:
Wat heb je de afgelopen 10 jaar bereikt in het echte leven?
Hmasters leven toch niet zolang?quote:
Huil je als je hamsters overlijden? Of heb je iets van ''Dat werd tijd.'' *lichaam door toilet, naar winkel gaat, hamster koopt, nieuwe hamster in kooi plaatst* ?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom ook een paar.Om de paar jaar weer een nieuwe.
Ikke? Ik heb er maar eentje gehad. We hadden het over Paultje!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:57 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Huil je als je hamsters overlijden? Of heb je iets van ''Dat werd tijd.'' *lichaam door toilet, naar winkel gaat, hamster koopt, nieuwe hamster in kooi plaatst* ?
True, maar ondanks dat Paul nog een newbie is mag hij morgen vanaf 15:15 uur toch maar mooi hier posten.quote:
oh boyquote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar ondanks dat Paul nog een newbie is mag hij morgen vanaf 15:15 uur toch maar mooi hier posten.
Wat is dat voor forum?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar ondanks dat Paul nog een newbie is mag hij morgen vanaf 15:15 uur toch maar mooi hier posten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om daar mn vorige account voor uit de kast te halen om er 100.001 van te maken?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Huh het heeft niets met je posts te maken maar de jaartallenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om daar mn vorige account voor uit de kast te halen om er 100.001 van te maken?
Mijn vorige account is van juli 2001quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh het heeft niets met je posts te maken maar de jaartallen
Daarvoor moet je 10 jaar op Fok! zijn? (Bij mij is het in juni zover trouwens)quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kan er nu ook al in, want je hebt minder dan 6 maanden geleden nog gepost.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:20 schreef Geralt het volgende:
Is het de moeite waard om daar mn vorige account voor uit de kast te halen om er 100.001 van te maken?
Heeft Yvonne niet de Stairway afgehuurd dan? Daar word ik toch wel heen gelokt en dat jullie dan daar verstopt zittenquote:
Shit wie heeft z'n mond voorbij gepraatquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeft Yvonne niet de Stairway afgehuurd dan? Daar word ik toch wel heen gelokt en dat jullie dan daar verstopt zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |