Front National wil anti-homowetquote:Juliën Rochedy, een prominent lid van de extreemrechtse politieke partij Front National zou graag willen zien dat homo’s en lesbiennes zich ook in Frankrijk gaan schikken naar een anti-homowet à-la Rusland. De 25-jarige leider van de jeugdafdeling van de partij deed zijn uitspraken in een radioprogramma.
Juliën is een kiezersmagneet voor de partij. De man die zich naar eigen zeggen door Nietzsche heeft laten inspireren, weet vooral veel jongeren naar de stembus te lokken.
Volgens de rijzende ster zou homo-propaganda binnen publieke ruimtes en scholen strafbaar moeten zijn. Berichten over geweld en zelfs moord op Russische anders geaarden doet hij af als 'complete onzin'.
Vorig jaar al gaven de vrienden van Wilders aan tegen openstelling van het huwelijk voor homoseksuelen te zijn. Ook is de partij nu niet bepaald een voorstander van pride-demonstraties. Marine le Pen, opperhoofd van de beweging, is van mening dat dergelijke manifestaties provocatief voor christenen zijn.
Sowieso moeten we eens af van dat algemeen kiesrecht.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:08 schreef NaturalScience het volgende:
Wat mij betreft mogen die 10 tot 15% van het Franse volk die op deze partij stemmen hun stemrecht per direct kwijtraken. Hoe haal je het in je hoofd om een dergelijke partij serieus te nemen?
Dit soort partijen zijn ZOVEEL gevaarlijker dan alle klachten die ik tot op heden over onze regering heb gehoord.
En hoe had je dat in gedachten? Iedereen die het niet eens is met jouw keuze het kiesrecht ontzeggen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso moeten we eens af van dat algemeen kiesrecht.
Je leeft al in dictatuur; de dictatuur van het Westen genaamd.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En hoe had je dat in gedachten? Iedereen die het niet eens is met jouw keuze het kiesrecht ontzeggen?
Dat heet 'dictatuur'.
Een betere optie is wellicht: terug naar ouderwetsch-degelijk onderwijs. Mèt geschiedenisles.
Ja want alleen daar zijn ze homofoob.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef Ferdo het volgende:
Hij hoopt zo ook stemmen uit de banlieues te krijgen of zo?
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:08 schreef NaturalScience het volgende:
Wat mij betreft mogen die 10 tot 15% van het Franse volk die op deze partij stemmen hun stemrecht per direct kwijtraken. Hoe haal je het in je hoofd om een dergelijke partij serieus te nemen?
Dit soort partijen zijn ZOVEEL gevaarlijker dan alle klachten die ik tot op heden over onze regering moslims heb gehoord.
Net zoals je een rijbevoegdheid nodig hebt om de weg op te mogen een kiesbevoegdheid instellen. Bewijs maar dat je de voldoende kennis hebt om te mogen stemmen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En hoe had je dat in gedachten? Iedereen die het niet eens is met jouw keuze het kiesrecht ontzeggen?
Dat heet 'dictatuur'.
Een betere optie is wellicht: terug naar ouderwetsch-degelijk onderwijs. Mèt geschiedenisles.
Ik heb ook niet gemist dat het homohuwelijk in Frankrijk een redelijk groot draagvlak heeftquote:Op zondag 12 januari 2014 13:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja want alleen daar zijn ze homofoob.
Heb jij de anti-homorellen gemist in Frankrijk? 99% was roomblank hoor.
Wat vind je er eigenlijk van dat Wilders zich inlaat met deze figuren?
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gemist dat het homohuwelijk in Frankrijk een redelijk groot draagvlak heeft
Moet hij zelf weten. Ik vind het vrij dom, maar ja, wat hij met zijn eigen partijtje doet moet hij zelf maar lekker uitzoeken.
Zoiets inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net zoals je een rijbevoegdheid nodig hebt om de weg op te mogen een kiesbevoegdheid instellen. Bewijs maar dat je de voldoende kennis hebt om te mogen stemmen.
En wie levert die kennis aan en bepaalt de eisen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net zoals je een rijbevoegdheid nodig hebt om de weg op te mogen een kiesbevoegdheid instellen. Bewijs maar dat je de voldoende kennis hebt om te mogen stemmen.
Waarom? Past toch prima bij elkaar?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt ook tijd dat de PVV eens afstand gaat nemen van Front National.
De PVV zegt zich hard te maken voor homorechten, en hebben ook de grootste mond als het aankomt op het veroordelen van homogeweld wanneer dit voortkomt uit islamitische motieven.quote:
Een roze driehoek voor de extreemrechts stemmers.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
Gelukkig is mensen hun stemrecht ontnemen niet gevaarlijk.
Maar dan moeten ze natuurlijk wel een teken op hun kleding en identiteitsbewijzen hebben, misschien een blauwe cirkel of een rode driehoek?
Precies, en daarna natuurlijk een verbod om bepaalde winkels/restaurants binnen te gaan want je wilt natuurlijk niet bij die mensen in de buurt komen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een roze driehoek voor de extreemrechts stemmers.
En dan naar kampen, opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Precies, en daarna natuurlijk een verbod om bepaalde winkels/restaurants binnen te gaan want je wilt natuurlijk niet bij die mensen in de buurt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |