abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135647016
Het viel me echt 100% mee jut en jul samen op de fiets. Was minder zwaar danik ddacht.
Enige jammere is dat ik geen fietsta
ssen meer achterop kan hebben.
pi_135647099
Ook niet met een verlengde bagagedrager Son?

Meiden mogen ook mee op de fiets, maar dan moet M dus achterop. Maar aangezien ik er maar 2 tegelijk op de fiets kan hebben moet er altijd iemand mee om met de andere op de fiets te gaan. Dat wordt dus meer recreatief fietsen op zondag dan echt van a naar b.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:44:43 #203
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135648137
Ik zou er een fietskar achter hangen met een tweeling. Kan je de fiets echt als vervoersmiddel gebruiken.

O lag al vrij snel met zijn benen in zijn nek in het voorstoeltje. Achter zit voor hem veel fijner.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:54:41 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_135648449
Ik had een MGM voorstoel en heb mijn Jongens daar tot bijna hun vierde ingepropt :@ oudste alleen niet, want die had vanaf 3 concurentie van zijn broertje

Maar is een fietskar niet iets inderdaad Kyara? Kom je nog eens ergens
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_135648788
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Kyara het volgende:

Meiden mogen ook mee op de fiets, maar dan moet M dus achterop. Maar aangezien ik er maar 2 tegelijk op de fiets kan hebben moet er altijd iemand mee om met de andere op de fiets te gaan. Dat wordt dus meer recreatief fietsen op zondag dan echt van a naar b.
Misschien dan wel, maar vind ik de aanschaf niet echt waard.
Echt boodschappen zal ik toch niet doen op de fiets. Althans vroeger deed ik dat wel eens, maar dan koop ik altijd teveel en te zware fiets tassen vind ik niet fijn met 2 kinderen op de fiets.
Tis dus vooral dat ik mijn tas om MN schouder moet hangen wat ik 'onhandiger' vind :+
pi_135648944
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
pi_135649070
ja, dat vin dik ook altijd met de fiets, sta je daar met je kinderen, help!
Heb wel een buggydrager gekocht, maar best een gedoe allemaal. Een keer viel hij in de buggy in de slaap, ook niet handig als je nog terug moet fietsen.
Kind in wagen en kind op loopfiets is dan veel makkelijker en sneller.

Als Mex over ene half jaar naar school moet en ik daarna Nena naar de psz moet brengen ga ik het denk ik wel op de fiets doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 januari 2014 @ 19:19:40 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135649413
ik heb ook een fietskar, maar ik gebruik hem in de praktijk zelden. Lopend met de kinderwagen ben ik sneller :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_135649416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Kyara het volgende:
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
nee joh! tweedehands valt het reuzemee. ik heb de mijne net weggegeven (had hem ook gekregen) omdat het toch wel zwaar fietste met meer dan 30 kilo kind erin. kijk eens op marktplaats ofzo. heb je ook geen gekloot meer met buggy die meemoet, want je kan heel dat ding afkoppelen en duwen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 januari 2014 @ 19:21:17 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135649488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:19 schreef simmu het volgende:

[..]

nee joh! tweedehands valt het reuzemee. ik heb de mijne net weggegeven (had hem ook gekregen) omdat het toch wel zwaar fietste met meer dan 30 kilo kind erin. kijk eens op marktplaats ofzo. heb je ook geen gekloot meer met buggy die meemoet, want je kan heel dat ding afkoppelen en duwen
dat valt met die van mij tegen. Die moet ik achterover kantelen om de 'trek' beugel op te bergen en het voorwiel moet ik er apart opschroeven wil ik hem als buggy kunnen gebruiken. Best wel onhandig imo. Had me er meer gemak van voorgesteld achteraf.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_135649803
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had een MGM voorstoel en heb mijn Jongens daar tot bijna hun vierde ingepropt :@ oudste alleen niet, want die had vanaf 3 concurentie van zijn broertje

Maar is een fietskar niet iets inderdaad Kyara? Kom je nog eens ergens
Ik zie je al staan :D knietjes een beetje proppen en gaan :P

Ik vind het ook erg meevallen, twee op de fiets. Ik fiets dagelijks met allebei, E. voorop en A. achterop. De een 12 kilo en de ander 16.5. We kunnen nog wel even op deze manier gelukkig dus qua kilo's.
:)
pi_135649945
Dat is dan zeker om de kinderen af te zetten en op te halen? Dat lijkt me ook een stuk handiger dan ff wat boodschapjes doen
pi_135650540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:33 schreef Troeta het volgende:
Dat is dan zeker om de kinderen af te zetten en op te halen? Dat lijkt me ook een stuk handiger dan ff wat boodschapjes doen
Nee?
's morgens en 's middags naar school brengen/halen idd, maar ook boodschappen doe ik met de fiets. Is een stuk sneller en makkelijker dan met de auto hier in dat winkelcentrumpje waar ik nooit kan parkeren :')

Ik ga ook met de fiets naar de :9 Action :9 en naar het wat grotere winkelcentrum verderop als we wat nodig hebben. Zijn we ff lekker buiten, en s goed voor mij, fietsen. :)

Auto gebruik ik voor werk of voor langere afstanden.
:)
pi_135651244
Als de oudste straks naar school gaat ga ik hem dus echt niet met de auto brengen heb ik al bedacht :+
Ik heb hem nu 2 keer rond half 9 naar de opvang gebracht en parkeren is dan echt draaaama :') (zit in dezelfde straat)
Dus dat ga ik straks niet doen :)
pi_135651756
Stoer mignonne!
Ik heb zelf geen auto, dus doe veel lopend. Maar mijn moeder had het er laatst over dat ze autorijden met kinderen ook wel een gedoe vond met al die stoeltjes en riempjes. Vroeger gooide je de kinderen er in en deed je de deur dicht! :D
pi_135651917
Sofie wil het allerliefste nog voorop. We hebben 2 fietsen met ieder 2 zitjes en op 1 van de 2 kan het. Luuk gaat dan achterop.
*poef* nu is het weg
pi_135651987
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:19 schreef simmu het volgende:
Lieve schat, ik heb inmiddels ook meer dan 30 kg kind he ;)

Nee, fietskar is aan mij niet besteed.
pi_135652061
Er zijn hier trouwens een stuk of 5 scholen op loopafstand dus daar zit hopelijk wel wat tussen dus ook daarvoor hoef ik niet te fietsen straks.

(ik vind trouwens alles <20 minuten lopen op loopafstand)
pi_135654681
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

Lieve schat, ik heb inmiddels ook meer dan 30 kg kind he ;)

Nee, fietskar is aan mij niet besteed.
owja :') |:(
doh!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135656712
Puzzelen met peuter O+ ze gaf mij de puzzel stukjes "Ja mama? ja dieze!" "hier mama! ja goed!"
Dus ik zeg R ga jij dit stukje in de puzzel leggen? "nee jij mama ja? ja! doen!" :D O+ O+

En vandaag was ze boodschappen doen met papa, ik hoor haar enthusiast maaaamaaaaa naar mamammaaaa toe roepen al van buiten :D zo schattig!! komt ze binnen wijst ze naar haar jas "uit doen mama!" daarna moest ik haar sweater en schoenen uit doen terwijl ze mij precies verteld wat ik moet doen en ik welke volgorde O+ ik vind het zo leuk een peuter!! *;
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:53:12 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_135656994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zie je al staan :D knietjes een beetje proppen en gaan :P

Ik vind het ook erg meevallen, twee op de fiets. Ik fiets dagelijks met allebei, E. voorop en A. achterop. De een 12 kilo en de ander 16.5. We kunnen nog wel even op deze manier gelukkig dus qua kilo's.
Ik fiets drie a vier keer per week met de meiden. Sowieso naar het kdv, nu nog maar twee dagen maar voorheen drie. Ongeveer 4,5 km heen en 4,5 km terug. ook in de regen en zo. Die kinderen worden niet nat, ik wel helaas. Ze wegen niet heel veel, 16.5 kilo en 9 dus dat is nog te overzien.

Noortje gaat straks tegenover ons huis naar school, te voet dus. Dat zal wel echt wennen worden!
pi_135657075
Simmu :D

Wat schattig Bitterend! O+
Puzzelen.... hier is dat de hele tijd "past niet" "draaien" "mama doen" }:|
Hij ging in bad helemaal uit zichzelf en in zichzelf "schuitje varen" zingen. Is echt vanuit het kdv want hij wist de tekst beter dan ik :D
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:55:24 #223
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_135657087
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Kyara het volgende:

Op onze opvang ook een soortgelijke situatie Kyara, tweeling en peuter. Voorop 1 zitje en achterop twee achter elkaar.

http://www.defietsfabriek.nl/nl/nl/147/model_am/30/pam_duo
pi_135657157
M O+ Ik ken dat liedje niet :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135657218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:55 schreef becky27 het volgende:

[..]

Op onze opvang ook een soortgelijke situatie Kyara, tweeling en peuter. Voorop 1 zitje en achterop twee achter elkaar.

http://www.defietsfabriek.nl/nl/nl/147/model_am/30/pam_duo
Ja, dat zou dan inderdaad ook mijn keuze zijn. Maar het is hier niet nodig omdat we alles lopend kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')