gezond respect voor de kat! en slimme kat die gewoon alles uitzitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Die monsterspray is een goede tip voor als hier ook monsters om de hoek komen kijken. Gaat het slapen weer goed danic?
Anouk go girl knap van je hoor.
Op veel scholen komen de kleuterjuffen toch op huisbezoek?
Ik las laatst een update van Larissa wat gaat het goed bij jullie zeg t_t. Echt super ouders zijn jullie
Het vervolg van het filmpje Ean speelt met Rossi.
Ean is het niet eens met Rossi zijn slaapplek
ik haal hem straks weer weg.
Wil je aub de link uit je quote halen. Ik haal het filmpje weer weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:01 schreef simmu het volgende:
[..]
gezond respect voor de kat! en slimme kat die gewoon alles uitzit
Dat was hier ook. In april wordt ze 3 en lijkt nu het eten een beetje door te hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef Aventura het volgende:
Moeilijke eter bij ons! De laatste maanden eet ventje eigenlijk alleen maar brood met worst, pindakaas of appelstroop, bananen of mandarijntjes, knijpfruit, kip en schijfjes komkommer en tomaat. Echt, dat is het. Qua tussendoor alleen kaakjes en soms chocolade als ik of man dat eten. Geen snoep, koek of ijs. Hij taalt er niet naar. Heel saaie eter dus. We zetten elke avond een bordje klaar met hetzelfde als wij eten, maar het blijft dus 9 van de 10 keer onaangeroerd. Zelfs pannenkoeken gingen er niet in! Ik hoor vrienden weleens vertellen dat hun kinderen veel met eten bezig zijn, erom vragen, maar hier niet!
Het is tot max 15 vooropquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef As1981 het volgende:
oh zit daar een gewicht aan? ik dacht tot max 15 voorop maar weet niet of er ook een minimum aan achterop zit.
yaro ging over toen zijn benen te lang waren voor voorop (en kyan ook mee mocht op de fiets) maar die is nog steeds geen 15 kilo.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Troeta het volgende:
is wel zwaar hoor 15 kilo voorop, dus op een gegeven moment is het wel lekker als ze naar achter gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |