abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:36:23 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135594873
Danic, ik maakte voor de oudste "monsterspray".
Zo'n knijpsproeiflesje (kan niet op het juiste woord komen, volgens mij een euro bij Ikea, en anders een plantenspuit) paar druppels van je eigen parfum of de aftershave van papa erin, vullen met water en ze kan zelf wegjagen wie ze weg wil jagen, dingen onder het bed zijn doodsbenauwd voor zo'n spray dat in de verte naar de veilige ouder ruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 17-01-2014 11:08:04 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:54:17 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135603604
Simmu w,at klinkt dat leuk! Hier is het dorp toch wel een stuk groter (Nathan gaat naar een school met 350 leerlingen :X )
pi_135620329
Die monsterspray is een goede tip voor als hier ook monsters om de hoek komen kijken. Gaat het slapen weer goed danic?
Anouk go girl knap van je hoor.
Op veel scholen komen de kleuterjuffen toch op huisbezoek?
Ik las laatst een update van Larissa wat gaat het goed bij jullie zeg t_t. Echt super ouders zijn jullie

Het vervolg van het filmpje Ean speelt met Rossi.
Ean is het niet eens met Rossi zijn slaapplek
Weg

ik haal hem straks weer weg.

[ Bericht 14% gewijzigd door F_r op 18-01-2014 10:52:45 ]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:23:42 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_135623143
Moeilijke eter bij ons! De laatste maanden eet ventje eigenlijk alleen maar brood met worst, pindakaas of appelstroop, bananen of mandarijntjes, knijpfruit, kip en schijfjes komkommer en tomaat. Echt, dat is het. Qua tussendoor alleen kaakjes en soms chocolade als ik of man dat eten. Geen snoep, koek of ijs. Hij taalt er niet naar. Heel saaie eter dus. We zetten elke avond een bordje klaar met hetzelfde als wij eten, maar het blijft dus 9 van de 10 keer onaangeroerd. Zelfs pannenkoeken gingen er niet in! Ik hoor vrienden weleens vertellen dat hun kinderen veel met eten bezig zijn, erom vragen, maar hier niet!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:25:09 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_135623218
Leandra, goed idee, die spray. Die onthoud ik!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:35:02 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135623710
Wat een leuk filmpje F_R, ze is het er echt niet mee eens he :D

Aventura, als ik dat zo lees is eet hij in elk geval wel van alles wat uit de schijf van 5.

Die spray is een goed idee voor als dat ooit nodig is.
pi_135633256
Leandra, wat een leuk idee!

Eva is nu 3 dagen 's middags niet naar bed gegaan en sliep uiterlijk om 20.00 :o dat helpt dus wel. Beetje jammer dat ze dan al voor 07.00 wakker is. Maar hopelijk leert ze dat wat te verlengen.
Gisterochtend is ze naar de psz geweest en de afspraak was dat ze daarna zou slapen en dan in de avond iets langer opblijven. Vriend besloot ineens anders en heeft haar niet naar bed gebracht. Vanaf 16.00 dus een hondsmoe kind wat eindigde in een hysterische krijsbui bij het naar bed brengen }:|
Ik gok zomaar dat hij het de volgende keer wel doet.
Ze heeft tot 08.00 geslapen en omdat ze zo moe was heeft ze er helemaal geen punt van gemaakt dat ze voortaan met een dekbedje slaapt :D
pi_135633434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Die monsterspray is een goede tip voor als hier ook monsters om de hoek komen kijken. Gaat het slapen weer goed danic?
Anouk go girl knap van je hoor.
Op veel scholen komen de kleuterjuffen toch op huisbezoek?
Ik las laatst een update van Larissa wat gaat het goed bij jullie zeg t_t. Echt super ouders zijn jullie

Het vervolg van het filmpje Ean speelt met Rossi.
Ean is het niet eens met Rossi zijn slaapplek

ik haal hem straks weer weg.
gezond respect voor de kat! en slimme kat die gewoon alles uitzit :P

[ Bericht 7% gewijzigd door simmu op 18-01-2014 12:49:24 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135633464
Je filmpje is leuk f_r! Eva heeft hem 2x gekeken. Toen moest ze echt eerst dr boterham opeten :D
pi_135633614
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 09:01 schreef simmu het volgende:

[..]

gezond respect voor de kat! en slimme kat die gewoon alles uitzit :P
Wil je aub de link uit je quote halen. Ik haal het filmpje weer weg.
pi_135633646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef Aventura het volgende:
Moeilijke eter bij ons! De laatste maanden eet ventje eigenlijk alleen maar brood met worst, pindakaas of appelstroop, bananen of mandarijntjes, knijpfruit, kip en schijfjes komkommer en tomaat. Echt, dat is het. Qua tussendoor alleen kaakjes en soms chocolade als ik of man dat eten. Geen snoep, koek of ijs. Hij taalt er niet naar. Heel saaie eter dus. We zetten elke avond een bordje klaar met hetzelfde als wij eten, maar het blijft dus 9 van de 10 keer onaangeroerd. Zelfs pannenkoeken gingen er niet in! Ik hoor vrienden weleens vertellen dat hun kinderen veel met eten bezig zijn, erom vragen, maar hier niet!
Dat was hier ook. In april wordt ze 3 en lijkt nu het eten een beetje door te hebben.
Ze eet steeds vaker mee!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135635630
Ik heb hier een alleseter, als hij niet eet is hij ziek of hij vindt het echt niet lekker...

Laatst hadden we olijven staan, en hij pikte het hele bakje zo in... Fruit is heerlijk, komkommer ook, sla is nu ook favoriet, echt apart.

Snoep krijgt hij hier bijna nooit, bij de gastouder zijn ze daar wat anders in. Daar heeft hij meer zoet beleg op brood en krijgt hij chocolademelk/yokidrink bij de lunch. Gelukkig zeurt hij daar thuis niet om.
pi_135643169
Vanaf welke leeftijd/gewicht mogen/moeten kindjes achterop de fiets ipv voorop?
pi_135643276
15 kilo
pi_135643409
En is dat dan mogen of moeten?
pi_135643493
oh zit daar een gewicht aan? ik dacht tot max 15 voorop maar weet niet of er ook een minimum aan achterop zit.
yaro ging over toen zijn benen te lang waren voor voorop (en kyan ook mee mocht op de fiets) maar die is nog steeds geen 15 kilo.
pi_135643781
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef Kyara het volgende:
En is dat dan mogen of moeten?
Moeten :)
pi_135643802
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef As1981 het volgende:
oh zit daar een gewicht aan? ik dacht tot max 15 voorop maar weet niet of er ook een minimum aan achterop zit.
yaro ging over toen zijn benen te lang waren voor voorop (en kyan ook mee mocht op de fiets) maar die is nog steeds geen 15 kilo.
Het is tot max 15 voorop :)
pi_135643855
We hebben een yepp achter zitje. Daar mogen ze al vanaf het begin in.
*poef* nu is het weg
pi_135643917
Ooh, M kan nog wel eventjes voorop denk ik (geen idee wat hij weegt, hoor ik volgende week wel). Maar hij moet straks wel achterop zodat een meisje voorop kan. Lijkt me wel raar, kind achterop.
pi_135644175
is wel zwaar hoor 15 kilo voorop, dus op een gegeven moment is het wel lekker als ze naar achter gaan.
pi_135644273
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Troeta het volgende:
is wel zwaar hoor 15 kilo voorop, dus op een gegeven moment is het wel lekker als ze naar achter gaan.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.
Floris ging naar achteren omdat Elise voor moest (en ook qua gewicht kwam dat zo uit).
pi_135644694
ik vond het ook nog wel meevallen wb gewicht voorop maar hij is nog geen 15 kilo natuurlijk. merkte wel dat ik een nieuwe balans moest zoeken met een kind achterop. en ik vond het minder gezellig, maar dat probleem was zo opgelost :D
pi_135645001
Mijn fiets is eigenlijk niet zo geschikt voor een zit achterop (of het is de extra stellage met fietstassen enzo er nog bij) Hij is een beetje topzwaar, zeker als Lars erop zit (met z'n 18 kilo...). Maar fietsen met kindjes is wel heel tof. Net nog even met Lars naar de bibliotheek in het centrum gefietst, erg gezellig.
Kan niet wachten tot Femke in het voorzitje kan zitten en ik met beide kan fietsen.
pi_135645224
Ik heb nooit met R voorop gefietst. Dat durf ik niet, ze zat altijd bij mijn man op de fiets. Hopelijk durf ik wel als ze achterop zit!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')