R krijgt worst sinds ze anderhalf isquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Kyara het volgende:
Rauwkost eet hij niet, dat is wel jammer. Voor worst vind ik hem nog te jong en hij krijgt ook al kaas op brood. Maar peperkoek en rozijntjes is wel een goede. Kijken of hij inmiddels wel rozijntjes wil eten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I. herkent echt heel veel dieren. Aap, paard, koe, varken, schaap, kip, haan, eend, kikker, uil, duif, vogel, pauw, hond, poes, pinguïn, konijn, beer, giraf, olifant, leeuw, tijger... Inclusief geluiden die ze maken. En hij is net 19 maanden! Volgens mij heeft hij echt een beestenobsessie
hoezo is hij voor worst te jong?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Kyara het volgende:
Rauwkost eet hij niet, dat is wel jammer. Voor worst vind ik hem nog te jong en hij krijgt ook al kaas op brood. Maar peperkoek en rozijntjes is wel een goede. Kijken of hij inmiddels wel rozijntjes wil eten
die vind Anouk smerig!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef DJMO het volgende:
deze vonden mijn kinderen heel erg lekker altijd:
[ afbeelding ]
Nou hier vind R die ook smerig haha en zo kijkt hij er ook bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Susie het volgende:
[..]
die vind Anouk smerig!![]()
Thuis heb ik nooit snoep in huis, dat mag ze bij de opa's van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |