abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135561829
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Kyara het volgende:
Rauwkost eet hij niet, dat is wel jammer. Voor worst vind ik hem nog te jong en hij krijgt ook al kaas op brood. Maar peperkoek en rozijntjes is wel een goede. Kijken of hij inmiddels wel rozijntjes wil eten :')
R krijgt worst sinds ze anderhalf is :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135561864
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

I. herkent echt heel veel dieren. Aap, paard, koe, varken, schaap, kip, haan, eend, kikker, uil, duif, vogel, pauw, hond, poes, pinguïn, konijn, beer, giraf, olifant, leeuw, tijger... Inclusief geluiden die ze maken. En hij is net 19 maanden :o! Volgens mij heeft hij echt een beestenobsessie _O-
:D
ohja aap, varken, beer en uil kent ze nu idd ook! maar bij giraf blijft ze stug houden dat het een koe is :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135562778
oh ik ben ook echt makkelijk in vergelijking maar daar doe ik echt niet :@ voor.

yaro krijgt ontbijtkoek, rijstewafel, ei, komkommer, koekjes,snoep, soepstengel soms chips.
pi_135562786
Ach, een zebra was hier heel lang "papa"

En een krab noemt hij "kapper"

:D
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:38:47 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135562835
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef Kyara het volgende:
Rauwkost eet hij niet, dat is wel jammer. Voor worst vind ik hem nog te jong en hij krijgt ook al kaas op brood. Maar peperkoek en rozijntjes is wel een goede. Kijken of hij inmiddels wel rozijntjes wil eten :')
hoezo is hij voor worst te jong?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135562918
Ik vind worst nog te vet voor hem als tussendoortje. En sowieso eten wij dat ook niet dus we hebben het ook niet in huis.
pi_135563104
Vet is niet slecht he..

En zijn jullie vega?
pi_135563874
Wij eten normaal nooit boterhamworst maar als ik rookworst bij de slager haal (waar ze ook dol op is) dan neem ik speciaal voor haar 200gr boterhamworst! ze is er echt gek op :D

Ze eet verder nooit vlees/vis/kip dus ik ben blij dat ze dat zo lekker vindt!

Vet is trouwens niet slecht perse!
pi_135563876
Nee, maar dan geef ik liever roomboter dan worst.

Niet vega hoor maar ik vind worst gewoon vies :@
pi_135563942
Ik ook :9
pi_135564076
M eet kipfilet op brood en s avonds gewoon vlees (meestal) dus dat scheelt :)
pi_135564193
Ik zit sowieso nog redelijk in het strenge voeding regime dus dat mag ik ook wel eens los laten.
pi_135564287
Maar tussendoortjes zijn dus inderdaad fruit/komkommer/rijstwafel/plakje worst of een goodies koekje

Na een jaar heb ik het los gelaten, het streng zijn. Behalve snoep krijgt ze alles eigenlijk
pi_135564388
Ja, mag wel wat losser hoor;) Hij is al 2! :+
pi_135564763
Binnenkort maar een rol volkorenkoekjes halen dan :D

Maar maisboogies vindt hij ook nog heel lekker.

Maar snoep en chips vind ik nog niet nodig. Hij taalt er niet naar en hij is pas 2 :+
pi_135564920
Ik baal dat ik ze nergens kan vinden hier!!
pi_135565097
yaro eet ook pas sinds kort snoep, hiervoor moest hij ze niet.
had ik strijd want tractatie psz en moest hij eerst een boterham voor het snoep. nam hij een ham en gooide hij het weg want hij luste het niet :D
pi_135565180
Hahaha lol :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 januari 2014 @ 16:51:34 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135566148
deze vonden mijn kinderen heel erg lekker altijd:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:17:08 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135567321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef DJMO het volgende:
deze vonden mijn kinderen heel erg lekker altijd:
[ afbeelding ]
die vind Anouk smerig! :D

Thuis heb ik nooit snoep in huis, dat mag ze bij de opa's van mij.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:46:08 #146
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135570865
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:17 schreef Susie het volgende:

[..]

die vind Anouk smerig! :D

Thuis heb ik nooit snoep in huis, dat mag ze bij de opa's van mij.
Nou hier vind R die ook smerig haha en zo kijkt hij er ook bij.
R krijgt wel eens chocola, op één of andere manier geef ik hem liever chocola dan ander snoep.
Dat is erin gekomen toen de sinterklaasperiode er was en eigenlijk erin gebleven.

Maar verder is hij dol op fruit (gelukkig) zelfs nog sinaasappelsap met liga erin (al is die liga natuurlijk ook niet zo gezond)

Maar Bitterend, zijn jullie vegetariër dan>? omdat ze geen vlees, vis eet?
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:25:45 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135572838
Anouk eet ook geen vlees, wel een hele enkele keer worst als we in de supermarkt zijn....neem ik het mee voor thuis, moet ze het niet :') Op het kdv ook wel smeerworst of iets, bij mijn zus ook gebraden gehakt laatst, maar een gehaktbal thuis weer niet :?
Vind het maar lastig hoor....

Als ze bij opa is, moet ze het van mij eerst vragen, dat snoepje dus. Zegt ze heel schattig: "Opa? Vragen?" O+
pi_135573028
TJ nee we eten 1-2 keer per week biologisch vlees en ik neem af en toe worst voor haar van de bio slager maar ze eet dus alleen maar beetje pasta in de avond! vlees/vis/kip hoeft ze niet!
We hadden laatst vega gehakt nou dat wou ze ook niet proeven ;)
pi_135573587
Knijpfruit wil hier ook nog wel eens tussendoor (als ze in de aanbieding zijn). Hier het ook wel aardig los gelaten, maar dat komt ook wel door de grote broer. Als Chris uit school wat krijgt, wil Daan ook wel. Maar ze snoepen weinig, Chris vraagt er ook amper om. En Daan schooit vooral om banaan/appel of boterham pinnekaas..

Daan eet wel vlees bij het avondeten, maar koud/op brood/uit het vuistje weigert hij het.

Keuring CB was een eitje.. Enige probleem was die poepbroek die hij daar moest produceren :P
Hij stapelde zo 7 blokjes op elkaar. Verder geen kunstjes hoeven uitvoeren. Hij is nu 86,5 cm en 13 kg. Zijn lengtecurve loopt iets naar beneden en zijn gewichtscurve iets naar boven. Maar de arts heeft het er niet eens over gehad. Haalde haar schouders op, en prima.
pi_135573856
DF mooi dat het goed was!! hier was ze 85cm en 12.7 kg en ze had overgewicht :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')