abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:51:40 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_135757375
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef Kyara het volgende:
Soempie, welkom met je peuter! *G* *G* *G* *G*
Dank je wel! *O*

M'n kleine, grote peuter. O+ We hebben een heel leuk verjaardagsweekend gehad. Hij is echt enorm verwend. De kaarsjes vond hij toch wel indrukwekkend. Hij had het er later nog een aantal keer over: 'mama, 'bouter vuur op hoofd! :o M. helpen, vuur uitblazen.' (oeps :X :') O+ )

Gister even naar de peuterspeelzaal geweest. Eerst wilde hij niet naar binnen, maar toen hij de treinbaan zag toch wel. En na een kwartiertje meedoen in de gymzaal wilde hij niet meer mee naar huis. :) Volgende maand gaat hij beginnen bij peutergym, dus dat komt goed uit. De psz is pas over een half jaar, daarom gaan we tot die tijd wat andere dingen ondernemen.

En de afspraak voor het consultatiebureau was ook gister. Hij doet het hartstikke goed. :)

Vanavond hier verder bijlezen.

Kyara, jullie hebben M. z'n verjaardag toch ook dit weekend gevierd? Hoe was het (of mis ik nu net die post?)?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:13:08 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135758298
Klinkt leuk Soempie. Kabouter met vuur op zijn hoofd. Oeps :D O+

Peutergym klinkt ook wel leuk. Heb ik voor M ook al aan zitten denken sinds het zwemmen op een fiasco is uitgelopen.

Wij hebben de verjaardagen afgelopen zondag gevierd. Was superdruk maar heel erg leuk. Ik geloof wel leuke cadeaus gekregen maar heb de helft niet gezien omdat ik te druk was met koffie inschenken en taart serveren :') Wat dat betreft ben ik wel blij dat we het op de dag zelf klein gevierd hebben met kaarsje blazen en muts op en zo.

A.s. zaterdag dus weer kleinschalig feestje voor zijn zusjes. M is alleen nu zo gewend om bij feestjes in het middelpunt van de belangstelling te staan en alles is voor M. En zaterdag is dat dus even anders. Hoop dat hij dat een beetje gaan snappen (vast niet) maar ik wil ook de meisjes hun moment niet ontnemen.

Hoe was de afspraak bij het CB Soempie? Wat zijn M's stats? Wij mogen vrijdag. Ben erg benieuwd want M is best wel flink in de lengte gegroeid sinds een paar vreetbuien :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:23:06 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135758705
Soempie gefeliciteerd met je peuter! Wat een leuk mannetje O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135759040
Gefeliciteerd soempie!

Leuk Kyara, zo'n feestje, wel veel drukte!
Daan was met ook nogal gewend om cadeautjes te krijgen op feestjes (Sint, verjaardag, kerst). Bij de verjaardag van nichtje vroeg hij ook nog om cadeautjes, maar het werd geen drama gelukkig, genoeg afleiding aan. Mensen en ander speelgoed.

Bitterend, ik denk dat wij voor Daan de puky gaan kopen. Maar we wachten nog even maart/april af, dan is het ook mooier weer om buiten te oefenen, en kan hij misschien een maatje groter (middelst ipv kleinste)

Juud, dat komt vast wel goed bij de opvang!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:37:21 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135759213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan was met ook nogal gewend om cadeautjes te krijgen op feestjes (Sint, verjaardag, kerst). Bij de verjaardag van nichtje vroeg hij ook nog om cadeautjes, maar het werd geen drama gelukkig, genoeg afleiding aan. Mensen en ander speelgoed.

Maar bij zijn nichtje was het ook een andere omgeving he. Hier is het gewoon thuis. Dus de situatie en de mensen zijn hetzelfde als op zijn verjaardag.

Ik krijg van een vriendin 2 (roze) loopfietsjes voor de meiden (met het idee dat M daar nu eerst op kan). Geen idee welk merk eigenlijk.

M krijgt binnenkort het keukentje van zijn neef! Die is er eindelijk aan toe om daar afstand van te doen en hij kwam er nu zelf mee dat M er wel mee kon spelen. En M had met die kleurwedstrijd 2 vrijkaarten voor Frozen gewonnen dus daar kunnen de neven mooi naar toe. Goede ruil! *G*
pi_135764653
Welkom soempie en nog gefeliciteerd *O*

DF ik heb hem besteld!! een maat M puky! ben erg benieuwd, morgen komt hij binnen! hopelijk gaat mijn man hem meteen uitproberen met R O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135764706
gefeliciteerd nog soempie *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135767648
Gefeliciteerd soempie!

Leuk bitterend, die maat M is nieuw geloof ik, mooie maat geloof ik!
pi_135767802
Ja het leek me perfect! die racer is vanaf 2.5 en de mini is ze te groot voor denk ik!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135767901
Ja en ik denk dat je die grotere ook nooit hoeft te kopen. Wij moeten eigenlijk wel een maatje groter als hij loopfietsen zo leuk blijft vinden, maar twijfel nog, want hij heeft ook al een gewone fiets.
pi_135773891
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Maar bij zijn nichtje was het ook een andere omgeving he. Hier is het gewoon thuis. Dus de situatie en de mensen zijn hetzelfde als op zijn verjaardag.

Sint was bij dat nichtje thuis, met dezelfde mensen. Kerst bij mijn ouders, met andere mensen. Dus wel verschillende plekken ;)

Ach, je kunt altijd nog gaan panieken als hij het doet, tot die tijd hopen op het beste
:P
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:18:20 #287
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135774066
Soempie, gefeliciteerd met je peuter *O*

En wat aandoenlijk, z'n zorgen om de kabouters :') O+
Oude (on)bekende.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:38:03 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135775022
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Sint was bij dat nichtje thuis, met dezelfde mensen. Kerst bij mijn ouders, met andere mensen. Dus wel verschillende plekken ;)

Ach, je kunt altijd nog gaan panieken als hij het doet, tot die tijd hopen op het beste
:P
Ik paniek ook niet hoor :?
pi_135775539
Peutergym is trouwens ZOOO leuk!!! kind gilde van plezier toen we binnen kwamen!! en ze leerde een koprol O+
Helaas is het hier in het stadsdeel op Vrijdag en ik moet werken ;( ik wou mijn dagen ruilen maar dat kon niet, dus heb een andere peutergym gevonden aan de andere kant van de stad, op Donderdag! maar ja...anything for my girl O+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:49:33 #290
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135775590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef bitterend het volgende:
Welkom soempie en nog gefeliciteerd *O*

DF ik heb hem besteld!! een maat M puky! ben erg benieuwd, morgen komt hij binnen! hopelijk gaat mijn man hem meteen uitproberen met R O+
Maat M is toch vanaf 90 ccm? Die hebben wij, absoluut nooit spijt gaan die aankoop gehad. Nathan gebruikt hem dagelijks.

Soemp, gefeliciteerd!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:51:04 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135775656
Klinkt leuk Bitterend!
Ik ga ook eens kijken.

M deed laatst wel spontaan een koprol thuis :o

Oh, en hij maakt het zich ook weer gemakkelijk met de namen van zijn zusjes: "Jonijntjes" :') O+
pi_135775927
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik paniek ook niet hoor :?
Vandaar de :P
Je hebt mensen die zich bij voorbaat al zoveel zorgen maken, dat ze vergeten te genieten van de momenten.. Maar dat valt bij jou wel mee denk ik zo ;)
pi_135776040
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Maat M is toch vanaf 90 ccm? Die hebben wij, absoluut nooit spijt gaan die aankoop gehad. Nathan gebruikt hem dagelijks.

Soemp, gefeliciteerd!
Deze http://www.loopfietsen.nl/puky/starter-roze-p-1.html
*O*
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:01:52 #294
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135776151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Vandaar de :P
Je hebt mensen die zich bij voorbaat al zoveel zorgen maken, dat ze vergeten te genieten van de momenten.. Maar dat valt bij jou wel mee denk ik zo ;)
Het is meer dat ik me afvraag hoe hij zal reageren. Maar dat zien we vanzelf wel inderdaad.

Leuke fiets Bitterend! Is al een echte fiets.
pi_135778016
Hier de racer gegeven met tweede verjaardag (nou ja ivm mooie weer iets eerder) dat ging vrij snel goed. Was een plastieke vierwieler gewend. Eerste week rustig aan de balans zoeken en een paar weken later in de bossen van behoorlijke bulten af. Groot succes hier dus! (En de hele zomer elke avond rondjes racen met het buurmeisje :P
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:42:01 #296
259886 pessie
pi_135778275
quote:
Loopfietsjes zijn tof!

Wij hebben deze
http://www.puky.nl/nl/mod(...)d_LR1_1_1/index.html
Is net een maatje groter. Nathan kreeg deze voor zijn 2de verjaardag en kon er vrijwel gelijk een beetje mee fietsen. Hij is nu 3,5 jaar en het zadeltje staat op de hoogste stand.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:43:15 #297
259886 pessie
pi_135778337
Oh kyara, Nathan vind het deel cadeautjes geven altijd geweldig aan verjaardagen. Al snap ik dat dat voor M. Misschien nog een beetje ingewikkeld is om te begrijpen.
pi_135779297
Oh die is ietsjes kleiner idd! beter voor mijn meisje, ik denk dat de kleiner beter voor haar is nu! hopelijk kan ze een tijdje op!
pi_135790977
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Loopfietsjes zijn tof!

Wij hebben deze
http://www.puky.nl/nl/mod(...)d_LR1_1_1/index.html
Is net een maatje groter. Nathan kreeg deze voor zijn 2de verjaardag en kon er vrijwel gelijk een beetje mee fietsen. Hij is nu 3,5 jaar en het zadeltje staat op de hoogste stand.
Die wil ik eigenlijk ook. Maar dan moet Daan nog even een paar cm groeien de komende 2/3 maanden..
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:56:59 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_135791700
Zo Kyara, dat klinkt wel erg druk als je zelf zo druk bezig bent geweest dat je niet alle cadeautjes mee hebt gekregen. :D

Hoe komt het dat het zwemmen op een fiasco is uitgelopen? Het zag er wel heel gaaf uit; M. zo onder water.

De stats hier: 91 cm en bijna 13 kg. Misschien heeft Midas hem wel ingehaald, want een groeispurt is hier niet geweest.
Verder heeft hij lichaamsdelen aangewezen, plaatjes benoemd en met een bal gegooid. Oja, en een lichamelijk onderzoekje nog. Allemaal keurig.
M. vond het lampje van de arts erg mooi: 'ooooh, wauw!' en bij de stethoscoop: 'heel koud papa!'. Ik vond het al heel wat dat hij mee wilde werken tijdens dat onderzoek. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')