abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 januari 2014 @ 22:00:14 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135657283
ik heb éénmaal in de week drie kinderen, waarvan één peuter, en twee kleuters. tot het moment waarop ik kleuter twee 'in huis nam' op dinsdag, liep Jan altijd en zat Geert in de wagen. Sinds ik kleuter twee op dinsdag heb, gebeurt het regelmatig dat jan en kleuter twee in de wagen zitten en dat peuter loopt :') Kleuter twee is behoorlijk lui en weigert te lopen, ik ben moe, en ik wil niet lopen en sindsdien heeft Jan last van dezelfde problemen terwijl Geert zonder problemen meestapt naar school / winkel etc etc :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_135658160
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Troeta het volgende:
Stoer mignonne!
Ik heb zelf geen auto, dus doe veel lopend. Maar mijn moeder had het er laatst over dat ze autorijden met kinderen ook wel een gedoe vond met al die stoeltjes en riempjes. Vroeger gooide je de kinderen er in en deed je de deur dicht! :D
:D

Ik ben wel blij met mijn auto. Ik had altijd een 3 deurs, maar sinds een paar weken een 5 deurs. Dat is al best wel heel erg fijn! Ik vond het altijd wel te doen die 3 deurs, maar deuren achter zijn toch wel erg fijn :D

Op zich is het dorp hier lopend te doen, maar heen en weer is net te ver voor de oudste (althans dat was altijd zo, misschien dat het ondertussen beter gaat. Hij op de fiets zou ook nog een optie zijn. Maar goed als hij meeloopt zijn we 2x zolang onderweg dus daar heb ik dan ook niet altijd zin in). Het plankje van de wagen is kapot en nu een nieuwe kopen vind ik ook onzin.

School is straks ook aan te lopen (minuut of 10 denk ik), maar ik geloof dat fietsen daarvoor toch de beste optie is. Anders zijn we straks altijd te laat :P
pi_135658247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Kyara het volgende:
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voor
pi_135659196
Ik wil echt geen fietskar.

Lopen of auto gaat prima.
pi_135660083
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voor
zie! duur zijn die dingen niet :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135660101
Hebben jullie aandelen bakfiets/fietskar of zo?

:P

[ Bericht 3% gewijzigd door Kyara op 18-01-2014 23:16:28 (:P) ]
pi_135660237
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Kyara het volgende:
Hebben jullie aandelen bakfiets of zo?

:P
Je moet gewoon, die fietskar dan :P
Een bakfiets zou je ook nog kunnen doen ;)
pi_135660387
*zucht*
pi_135662642
_O- Kyara neemt nu nooit meer een fietskar, zelfs als ze er eentje zou willen.
pi_135667070
Hier fiets ik ook elke dag met twee kinderen. Het begint nu wel wel zwaarder te worden, 20 kilo achter, 17 kilo voor. Het word gewoon tijd dat de oudste leert fietsen, maar ze wil niet..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_135667432
Kyara ik kwam pas in een blad een andere optie tegen. Moest gelijk aan je denken. Dan kunnen beide meisjes voorop. De ene zit dan aan je stuur tussen je handvatten in (zoals alle stoeltjes) en de andere zit voor je stuur (waar sommigen een mand hebben bijvoorbeeld).

Lijkt mij topzwaar maar het zag er wel bijzonder uit.

Ik vind het heerlijk om te fietsen. Vaak is het 'zomaar', maar als de afstand acceptabel is ga ik nu weer op de fiets. Ik heb wel fietstassen want een verlengde bagagedrager, maar daar kan de buggydrager dan weer niet meer bij. Jammer, maar het is niet anders.

Bitterend, wat vind je eng aan het fietsen? Probeer het gewoon eens. Het is zó ontzettend leuk! Je mist echt wat imho.
pi_135668141
Ik vind fietsen ook heerlijk. Alleen vind ik mijn mamafiets een beetje laag.

Ean heeft een slaaptrainer in de vorm van een aap. die was al heel snel kapot vrijdag kon ik een nieuwe ophalen. Ean helemaal blij want aap terug. Zaterdagmorgen hebben we 40min gehoord aap ogen nog niet open. vanmorgen schrok ze er wakker van. Of het nu zo'n goede aankoop is geweest weet ik niet.
pi_135668445
danic ik durf niet omdat ik geen goede fietser ben, ik heb het geleerd toen ik klein was en daarna tot mijn 20ste nooit gefietst. Toen ik eerst naar NL kwam ben ik een paar keer echt lelijk gevallen en in 2009 mijn knie zelfs gebroken na een val ;( ik vind fietsen echt heel leuk maar ik doe het niet regelmatig genoeg om genoeg vertrouw in te hebben dat zij met mij voorop veilig is! ik ga het deze zomer wel proberen met haar achterop...hopelijk lukt dat
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 januari 2014 @ 10:43:45 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135668522
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef MamaPurk het volgende:
Hier fiets ik ook elke dag met twee kinderen. Het begint nu wel wel zwaarder te worden, 20 kilo achter, 17 kilo voor. Het word gewoon tijd dat de oudste leert fietsen, maar ze wil niet..
kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellen ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 19 januari 2014 @ 10:48:59 #241
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135668597
Nou ja FR ze snapt in ieder geval het principe van de aap ;)
Nu nog leren zachtjes in dr kamer te gaan spelen zolang aap zijn ogen nog niet open heeft.

Bitterend, goed zonder R oefenen dan zodat je vertrouwen hebt. Het is te leuk om te missen.

Ik kocht bij de action een ei voor 0,90 cent. Stop het in een glas water, staar er twee dagen naar en het breekt open door een kleine dinosaurus die er uit komt zetten. Boekje over dino's er bij uit de bieb en O ging er twee dagen helemaal in op.
Helaas maakte papa een opmerking over dadelijk bijt hij nog in je vinger en nu mag de dino niet uit het glas komen.
Dus even wachten tot dat weer gezakt is :')

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135669300
Die eieren zijn hier ook een hit. Goed speelgoed om wat geduld aan te leren ook!
  zondag 19 januari 2014 @ 12:12:14 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135670217
Wat leuk dat ei zeg! Nog niet gezien bij Action.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 19 januari 2014 @ 12:25:18 #244
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135670536
Leuk, dat ei :Y

En Bitterend, idd oefenen! Het is zo gezellig om met een peuter te fietsen! Meneer is hier as we spreak een poging ( :') ) aan het doen een achterzitje te monteren. En ondertussen staat peuter een paar huizen verderop te zwaaien terwijl hij roept: "Dag papa, tot zo! Ikke even bakker toe, ojebollen kopen!" O+
Oude (on)bekende.
pi_135671011
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vinden dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
pi_135671205
Of dat ze terug naar bed gaan en nog even gaan slapen? Dat is iets wat Mex iig niet kan, ook niet om 3 uur s'nachts.
pi_135671269
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vinden dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135671589
Onze (inmiddels niet meer) peuter kreeg er eentje met 3j10m, zodat ze zélf het onderscheid kon maken tussen nacht en dag. Als de wekker nacht aangeeft, gaat ze dus weer verder slapen en als het dag is, komt ze naar ons. We hebben hem ingesteld op 7 uur.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:02:03 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135671750
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.
ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?
Volgens mij echt bedoeld zodat de ouders langer slapen....tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135671762
Wat heerlijk dat zoiets werkt. Had ik vannacht ook wel gewild toen mijn peuter om 4u besloot dat ze wakker was nadat we het eerste deel van de nacht druk waren met een stel heftig gestuwde pompoenen..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')