quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Troeta het volgende:
Stoer mignonne!
Ik heb zelf geen auto, dus doe veel lopend. Maar mijn moeder had het er laatst over dat ze autorijden met kinderen ook wel een gedoe vond met al die stoeltjes en riempjes. Vroeger gooide je de kinderen er in en deed je de deur dicht!
De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Kyara het volgende:
Ik kan heel veel lopend doen. Kdv, supermarkt, kinderboerderij is allemaal op loopafstand. Bij mooi weer is ook een verder gelegen winkelcentrum wel te doen. Familie en vrienden wonen weer te ver om te fietsen. En zo'n fietskar is echt wel duur. En dan mowt je ook nog iets hebben wat je er af kunt koppelen om als buggy te gebruiken want anders sta je ter plekke met 3 kinderen.
zie! duur zijn die dingen nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De buurman van mijn ouders heeft een fietskar te koop hij vraagt er ¤25 voor
kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellenquote:Op zondag 19 januari 2014 08:36 schreef MamaPurk het volgende:
Hier fiets ik ook elke dag met twee kinderen. Het begint nu wel wel zwaarder te worden, 20 kilo achter, 17 kilo voor. Het word gewoon tijd dat de oudste leert fietsen, maar ze wil niet..
Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vinden dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat ze dan ook langer gaan leren slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |