Hoelang poets jij je tanden? Ze liggen heerlijk te stoken, te schelden en ze zitten in de clinch!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
Is er nog iets spectaculairs gebeurd? Was ff tanden poetsen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef RVer het volgende:
Snapt Hakim niet dat die in een programma van JdM zit?
Wat heeft Huub met dit hele gebeuren te maken? Ik zie zijn naam steeds voorbij komenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. En Met Huub.
Dan moeten alle alarmbellen afgaan.
Dat deed Huub ook in het begin van DGK , maar hij werd populair bij de kijkers. Ik zie wel een overeenkomst op dit moment.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef Gert het volgende:
Peter verliest in rap tempo credits bij iedereen
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Grunge. het volgende:
"Als ik dit had geweten had ik niet meegedaan. Mij is iets anders voorgehouden. Een hoog niveau en samen iets opbouwen. Ik ben gewoon genaaid. Ik zeg het nu luid en duidelijk: ik ben gewoon genaaid. Het hoge niveau is bullshit."
- Hakim.
joh....quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef mootie het volgende:
En toch heb ik het idee dat het hier ook grotendeels om miscommunicatie, al dan niet door drank, gaat.
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Grunge. het volgende:
"Als ik dit had geweten had ik niet meegedaan. Mij is iets anders voorgehouden. Een hoog niveau en samen iets opbouwen. Ik ben gewoon genaaid. Ik zeg het nu luid en duidelijk: ik ben gewoon genaaid. Het hoge niveau is bullshit."
- Hakim.
Dat zou echt een functie moeten zijn. Dat je op de site kan stemmen op welke stream hot is.. en dat je dan ook de optie hebt om automatisch te switchen wanneer iets anders hot is.quote:
Dat is ook de wens van gedachtequote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef Gert het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Parlay het volgende:
Aike gaat het vuur nog even leuk aansteken.
En een pieper die je oppiept als het überhaupt hot wordt op de streams.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zou echt een functie moeten zijn. Dat je op de site kan stemmen op welke stream hot is.. en dat je dan ook de optie hebt om automatisch te switchen wanneer iets anders hot is.
Ja ff 1 woordenwisseling en meteen iedereen roken.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef renevanlaaren het volgende:
en iedereen rookt weer gewoon hoor
nee, figuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef renevanlaaren het volgende:
Is dat zoquote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef renevanlaaren het volgende:
Ojee, die kan Peter wel echt kalm krijgen denk ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef BB-King het volgende:
Lindy gaat een figuurlijk peukje roken en Peter gaat mee.
[x] C: Peter en Huub hebben dit samen bekokstooft om televisie te maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik kan me 2 scenario's voorstellen:
A: Peter deed net alsof die 'opdrachten' van de regie doorkreeg en de regie heeft Charlotte verteld dat dit niet zo is. Nu weten ze dus dat hij het spel manipuleert.
B: Peter heeft daadwerkelijk opdrachten gekregen, maar mocht hier niets over vertellen. Dit heeft hij toch gedaan en daarom is nu 'het noodplan' ingezet: Peter moet eruit en het moet net lijken alsof hij geen opdrachten heeft gekregen maar alles zelf verzonnen heeft?
Wie denk jij dat Kabouterland is?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat heeft Huub met dit hele gebeuren te maken? Ik zie zijn naam steeds voorbij komen
Aan figuurlijke peukjes heb je niks.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef renevanlaaren het volgende:
http://www.moordplan.nl/#Chrisquote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef asini het volgende:
Is dit dezelfde peter?
Peter Nuninga - IMDb
Jahh daarom wil ze ook naar huisquote:Op zondag 12 januari 2014 00:33 schreef renevanlaaren het volgende:
lindy is de enigste die het spel begrijpt
Je kan zeggen wat je wil maar JdM maakt de meest professionele TV in Nederland. Elk format van hem moet voldoen aan zulke hoge standaarden en wordt verkocht aan minstens 10 landen. Over zo'n iemand kun je niet praten alsof alles wat ze maken slecht is.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef RVer het volgende:
Snapt Hakim niet dat die in een programma van JdM zit?
Inderdaad. Ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh daarom wil ze ook naar huis
The one and onlyquote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef asini het volgende:
Is dit dezelfde peter?
Peter Nuninga - IMDb
Weten ze morgen niets meer vanquote:Op zondag 12 januari 2014 00:29 schreef Gert het volgende:
Zit in de redactie van het programma.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat heeft Huub met dit hele gebeuren te maken? Ik zie zijn naam steeds voorbij komen
Een oud DGK deelnemer die ineens is gepromoveerd tot de hoofd regisseur van een multi miljoenen TV programma van John de Mol? Zie je het voor je?quote:
O jee zeg, wat een toestand.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen, maar hier in de cos haakten er al mensen af omdat alles 100% gescript is.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Sanshine het volgende:
Vroeg Andrea nu echt of Paul "een lijntje" had toen hij vroeg of ze samen zouden gaan roken????
Mijn god, 1 rolletje in een baggerfilm.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef asini het volgende:
[..]
Hij is dus echt een fucking acteur...
Vraag maar aan Gert!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een oud DGK deelnemer die ineens is gepromoveerd tot de hoofd regisseur van een multi miljoenen TV programma van John de Mol? Zie je het voor je?
Ja, en meteen daarna zei ze dat ze niet zoveel met drugs had, en daarnaar zei ze dat ze wel joints af en toe rooktequote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Sanshine het volgende:
Vroeg Andrea nu echt of Paul "een lijntje" had toen hij vroeg of ze samen zouden gaan roken????
Op imdb staat er nog 1.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, 1 rolletje in een baggerfilm.
Hij is eindredacteur, you tell me.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een oud DGK deelnemer die ineens is gepromoveerd tot de hoofd regisseur van een multi miljoenen TV programma van John de Mol? Zie je het voor je?
Ook een script gekregen?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar JdM maakt de meest professionele TV in Nederland. Elk format van hem moet voldoen aan zulke hoge standaarden en wordt verkocht aan minstens 10 landen. Over zo'n iemand kun je niet praten alsof alles wat ze maken slecht is.
De productie van Utopia is de droom van menig persoon die werkzaam is in de media branch. De aanpak van de regie en de promotie van het programma laat alleen hier en daar te wensen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |