Stu is rijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Londen zou ik niet doen of je moet echt super veel verdienen want het is écht rete duur
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.quote:
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stu werkt tering veel hé, maar dan ook echt héél veel. Of ie rijk is weet ik niet, maar arm zeker niet denk ik.
Een vriendin (vriend) ook niet perséquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat hij 28 is en nog vrijgezel is. Geld maakt niet gelukkig.
Een combi van beide.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriendin (vriend) ook niet persé
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.quote:
Ik denk dat je sowieso gelukkig moet zijn met jezelf en dat een relatie daarop een mooie toevoeging kan zijn.. maar ik vind wel dat je altijd je best moet doen om ook zonder relatie gelukkig te zijn. Anders vind ik het een beetje sneue bedoeling dat je echt iemand anders nodig hebt om gelukkig te zijnquote:
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geld maakt niet perse gelukkig, maar is wel verdomd makkelijk. En dan word je gelukkig.
Lekker vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker op je geld in slaap vallen, leuk man.
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag een tas met 10 zakken M&M's. Toen voelde ik mij pas rijk!
waar ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij mocht de boodschap brengen namens Yvonne. Hij was er zelf altijd fel op tegen![]()
oke?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nah, financieel onafhankelijk is super chill.
Is zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nah, financieel onafhankelijk is super chill.
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En jaquote:
omgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En ja. Maar ze zijn nog 6 maanden houdbaar dus dat is één zakje per maand en ze waren 1 + 1 gratis dus MOEST ze kopen
.
houd je bekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weel wel wat financieel onafhankelijk is toch?
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maandenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
6 zijn er voor mij, 4 waren er voor Tchock. En ja. Maar ze zijn nog 6 maanden houdbaar dus dat is één zakje per maand en ze waren 1 + 1 gratis dus MOEST ze kopen
.
Het negeren van die mongool gaat nog niet heel goed.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het negeren van die mongool gaat nog niet heel goed.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maanden
Ja, dat weet ik wel zeker maar de houdbaarheidsdatum was nog 6 maanden maarja.. dat is wel langer natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat de M&M's wel langer houdbaar zijn dan 6 maanden
M&M-meet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker maar de houdbaarheidsdatum was nog 6 maanden maarja.. dat is wel langer natuurlijk. Maar dan zijn ze al op hoor.
Oh ik loop achterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag een tas met 10 zakken M&M's. Toen voelde ik mij pas rijk!
ik ga morgenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, alleen morgen nog dus je moet rennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |