hehehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Allebei slecht in wiskunde. Misschien verschillen we toch niet zo van elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: nohommo
Dat is geen wiskunde, dat is rekenen. De nuttige kant van wiskunde ligt o.a. in de natuurkunde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik vind overigens 6 wel voldoende trouwens. ik heb meer interesse voor de nuttige kant van wiskunde (economie etc.)
Ook al zo'n kutvak, net als scheikunde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat is geen wiskunde, dat is rekenen. De nuttige kant van wiskunde ligt o.a. in de natuurkunde.
naar mijn mening valt rekenen onder wiskunde. natuurkunde ben ik ook niet zo heel slecht inquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat is geen wiskunde, dat is rekenen. De nuttige kant van wiskunde ligt o.a. in de natuurkunde.
Die vakken worden op de middelbare school dan ook op een heel slechte wijze gedoceerd. Het kan zo ontzettend interessant en boeiend gebracht worden...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook al zo'n kutvak, net als scheikunde.
VWO, wiskunde Bquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Welk niveau en welk soort wiskunde? Dan kan ik beoordelen of het een terechte klacht is.
ik haal voor engels altijd 9.8 enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:21 schreef Nelvalhil het volgende:
Voor m'n engels tentamen had ik dit ook, maar dan andersom
Hoe interessant en boeiend het ook gebracht wordt, ik begrijp die shit gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die vakken worden op de middelbare school dan ook op een heel slechte wijze gedoceerd. Het kan zo ontzettend interessant en boeiend gebracht worden...
wow, dus jij bent wel de stoere jongen, mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik haal voor engels altijd 9.8 enzo
Balen voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe interessant en boeiend het ook gebracht wordt, ik begrijp die shit gewoon niet.![]()
scheikunde is wat betreft de practica enzo wel leuk, maar die stoffen en reactievergelijkingen zijn gwn kut enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe interessant en boeiend het ook gebracht wordt, ik begrijp die shit gewoon niet.![]()
seker, 5.80quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
wow, dus jij bent wel de stoere jongen, mag ik je handtekening?
Ach ja, ik wist het meestal wel enigszins te compenseren door voor andere vakken wel goede cijfers te halen.quote:
omg soulmates zijn wijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
Ze zouden meer aandacht aan maatschappijleer moeten besteden op de middelbare school. Leukste vak vond ik dat altijd.
Hoe ver zit je al op het vwo? Tot en met de 5e dacht ik er ook zo over, maar in de 6e begonnen alles op z'n plek te vallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
scheikunde is wat betreft de practica enzo wel leuk, maar die stoffen en reactievergelijkingen zijn gwn kut enzo
E&Mquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe ver zit je al op het vwo? Tot en met de 5e dacht ik er ook zo over, maar in de 6e begonnen alles op z'n plek te vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |