ik heb m'n eigen cijfer niet berekend hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:09 schreef super_tekkel het volgende:
Je hebt je cijfer foutief berekend. De 6 is dus nog aan de hoge kant voor jouw rekenkunsten.
Heb gewoon een vmbo-t diploma hoor, doordat ik in 4havo gezeten heb.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs dát heb jij niet afgemaakt
zou je dat ook zo kunnen zeggen? Bijv. drie jaar vwo gedaan, dus ik heb een VMBO diploma?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb gewoon een vmbo-t diploma hoor, doordat ik in 4havo gezeten heb.
Nou ja, het is niet echt een diploma. Een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo staat gelijk aan een vmbo-t diploma.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
zou je dat ook zo kunnen zeggen? Bijv. drie jaar vwo gedaan, dus ik heb een VMBO diploma?
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
Guus en Deadprez, kap eens met dat geflikflooi.
chillquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een diploma. Een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo staat gelijk aan een vmbo-t diploma.
Inderdaad.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb gewoon een vmbo-t diploma hoor, doordat ik in 4havo gezeten heb.
Makkelijkste hoofdstuk, die helling shit met cos, sin en tan enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat voor wiskunde? Waar ging het over? Welk niveau?
okequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Makkelijkste hoofdstuk, die helling shit met cos, sin en tan enzo
Van de reguliere middelbare school afgekicked, daarna nog twee keer begonnen aan 4havo op de VAVO, maar ik had echt totaal geen motivatie en kwam zo goed als nooit opdagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom ben je dan gestopt?
het is alsof mijn wiskunde cijfers, hoe goed ik het snap ook, gewoon niet boven de 7 uitkomenquote:
Dan moet je het beter snappen voortaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het is alsof mijn wiskunde cijfers, hoe goed ik het snap ook, gewoon niet boven de 7 uitkomen
Wees blij, ik was al hartstikke gelukkig als ik een 5,5 wist te halen voor wiskunde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het is alsof mijn wiskunde cijfers, hoe goed ik het snap ook, gewoon niet boven de 7 uitkomen
ik vind overigens 6 wel voldoende trouwens. ik heb meer interesse voor de nuttige kant van wiskunde (economie etc.)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan moet je het beter snappen voortaan
Allebei slecht in wiskunde. Misschien verschillen we toch niet zo van elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wees blij, ik was al hartstikke gelukkig als ik een 5,5 wist te halen voor wiskunde.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
Guus en Deadprez, kap eens met dat geflikflooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |