SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Recent afgeronde projecten uit het vorig deel:
Trui haar kikkermutsen:
Stormqueen's nonchalant hip over de loveseat gedrapeerde deken:
Petit fourtje van Donna:
Vosje van Tyler-Girl:
Kwakzor's poef:
[ Bericht 3% gewijzigd door PaarsBeestje op 11-01-2014 21:02:20 ]
Zal ik straks even meten, ik heb wat meer lossen gedaan dan het patroon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh heel gaaf!![]()
Hoe breed wordt deze?
Toffe kleuren!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn CAL deken trouwens
[ afbeelding ]
en de kleuren:
[ afbeelding ]
Ow..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat zijn niet mijn sunburst granny's heDie heb ik helemaal zelf van google getrokken als voorbeeld
Nope die is gewoon door kwakzor zelf gemaakt voor zover ik weet. Twee posts daarboven staat vrijwel dezelfde welke inderdaad wel een plaatje van het net isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Was die poef niet ook een gegoogeld voorbeeld??
Ah ok, dan haal ik ze door elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nope die is gewoon door kwakzor zelf gemaakt voor zover ik weet. Twee posts daarboven staat vrijwel dezelfde welke inderdaad wel een plaatje van het net is
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nope die is gewoon door kwakzor zelf gemaakt voor zover ik weet. Twee posts daarboven staat vrijwel dezelfde welke inderdaad wel een plaatje van het net is
Blijkbaar vond ik hem wel showroomwaardig, die poefquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb m echt zelfgemaakt (als je de rest van mn kamer op de foto zag wist je meteen dat t geen showroom is
)
thanksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ik hem wel showroomwaardig, die poef![]()
Ik vond het ook een foto rechtstreeks uit een folder hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb m echt zelfgemaakt (als je de rest van mn kamer op de foto zag wist je meteen dat t geen showroom is
)
Gelukkigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij had ik net kortsluiting in mijn hersenen na het lezen van bovenstaande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |