En dan maar een accountje van HMF via het altijd zo fijne tunneltje.
Weet je, ik ga er geen woorden vuil aan maken. Behalve dat ik me de afgelopen 24 uur kapot gelachen heb. Het is toch werkelijk te bescheten voor woorden. Fok! is ten aanzien van VBL enorm vertyft. Al in de Serious Request topics – waar wij uitspraken geen fan te zijn van Giel Beelen – werd de banscepter gezwaaid alsof het niets kostte. Dan komt daar een of andere Pino112 met nazipraktijken die half VBL-Fok! laat bannen. En waarom? Omdat wij onze mening uiten?
Sindsdien heb ik talloze grappige rellen voorbij zien komen. Sommige op het randje (Lesbo-SC), sommige zwaar eroverheen (de door mij geiniteerde netflipper files nadat Stokstaart een vermeend masturbatiefilmpje publiceerde) en sommige niets van dat (SR en dartstopic iemand?).
Fok! lost niets op met deze vorm van mensen aanpakken. Kijk naar alle Arabische lentes waar één heerser van zijn troon wordt gegooid door het volk die het niet pikt. Fok! kan twee dingen doen: alle VBL’ers hard wegjorissen (met als gevolg dat we allemaal masaal aan de kloon gaan, hoeveelste kloon van mij is dit die niet aan me te koppelen is, nummer 40.000?) of juist proberen te zorgen voor een zekere mate van consensus.
Het feit dat iemand tot deze wanhoopsactie wordt gedreven laat JUIST zien dat het Fok! management hiervoor verantwoordelijk is. Als je de VBL’ers niet als inferieure joden uit de tweede wereldoorlog behandeld maar gewoon als onderdeel van de waanzinnige Fok! community, ben je van een stuk gezeik af, meeennnnnn dat wil je niet we-ten
Daarnaast verdient die dikke Harry Danny nog steeds centen aan mij gek. Elke dag op
iBood link klikken dit dat. Adjes dit dat. VBL leeft als nooit tevoren.
VIVA LA REVOLUTION, zij die zich nog uitspreken over mijn lijk heen: gij zijt bedankt. VBL-SC, op naar een cultstatus Wij zijn de Sjaak Polak van Fok, de Paultje Bosvelt, de Jari Litmanen ( ). Het mooie in VBL is dat je zelfs met complete randdebielen als inZanity het regelmatig eens kan zijn (FUCK HET NIEUWE STADION, VIVA OOK DAAR LA REVOLUTION).
Zo, en nu ga ik weer verder aan mijn scriptie.
O en Yvonne: niemand gaat elkaar lopen verratten op VBL. Omdat 90% deze actie ook had geiniteerd vanuit zijn onderbuikgevoel vroeg of laat. Of er staat ineens een gek op en die gaat massaal lopen DDoS’en of pleurt een steen bij Danny door de ruit. Want ook zulke randdebielen heb je. Gelukkig val ik daar niet onder.
PEACE BITCHES En ga nu maar eens NORMAAL MET ELKAAR IN GESPREK om een oplossing te vinden, in plaats van dit geouwekankerhoer. Overigens is het jatten van de stok juist ontstaan DOORDAT de mods en admins weigerden met verschillende mensen in gesprek te gaan, want wij zijn mod en wij hebben het voor het zeggen.
En nee, ik was het niet want hartaanval. Peace out bitches.
En ga nou gewoon eens met elkaar praten. Yv, jij vond het toch ook leuk toen ik je dat Daft Punk albumpje stuurde? . Je bent nog steeds een topper naar mijn mening. .
uh oke