word ik je nieuwe jhaliquote:
euh gewoon niet met een bord staan waarop staat I'M GAYquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee rusland vinden homo's leuk hihaho
Wie mist Jhali?quote:
toch jammer dat ie niet meer mag postenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk
Ja met mn JETPACK kom je LETTERLIJK de hele wereld over en ik blijf dan bij PERSOONLIJKE KENNISSEN slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi muto
arm kindquote:
neequote:
ja maar ik loop graag ermee te koopquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh gewoon niet met een bord staan waarop staat I'M GAY
dan komt t wel goed
o nee dat zou ik niet doenquote:
help me jimboquote:
Laatste wat ik las is dat ze er mee bezig waren ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch jammer dat ie niet meer mag posten
rip hmf
never forget
kom maar, ik bescherm je welquote:
eigenlijk heb ik alleen nog de optie om in nederland te blijven of zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o nee dat zou ik niet doen
in polen ook niet trouwens
gaat toch niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laatste wat ik las is dat ze er mee bezig waren ?
aprdonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik alleen nog de optie om in nederland te blijven of zelfmoord plegen
lijkt mij duidelijk welke optie het beste is voor jouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik alleen nog de optie om in nederland te blijven of zelfmoord plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |