Ik zag er vanmiddag eentje(Hannah Hoekstra) in een Nederlandse film die echt met recht een gratenk*t genoemd kon worden. De ribben staken er gewoon uit bij haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef minilot het volgende:
(Al hou ik zelf wel van van die stokjesdunne meisjes.![]()
![]()
Maar dat hoeft voor mezelf dan weer niet zo nodig. Eet liever koekies.)
gezien de ingrediënten kies ik voor de bikinibillen.quote:
Erg he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Goegel met hannah hoekstra naakt en je ziet een hongerwinter dame met een kale muts
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wiptquote:
Nee, lijkt mij ook niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Fruitpluksters Boor?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht dat is alleen googelen van deel #2 van de TT
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig daar mee te neuken, alsof je een skelet wipt
Meer voor mij!quote:
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat die met karwijzaad? Uit Jerusalem?
Héééél lekker!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ziet d'r lekker uit, mini. Ik maak nu een ottolenghi recept, parelgerst risotto met gemarineerde feta. Ruikt erg lekker! En na een gebakken appel met bruine suiker, amandelen, citroenrasp en wat pure chocola.
En aangezien we vandaag eindelijk de eerste echte laag sneeuw gekregen hebben dacht ik morgen speculaas te maken, in m'n nieuwe speculaasvormen!
Venkel is altijd goed!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, die! Ik heb half karwijzaad en half venkelzaad gedaan, want ik de karwijzaad was op!
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.quote:
Iedereen verdient een fijn meisje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef z80 het volgende:
[..]
jij hebt al een vent. laat ook eens wat voor andere over.
Of 2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Iedereen verdient een fijn meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |