Je bent wel 21 hè. Dus reken je niet heel rijk. Desalniettemin, succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik zit er echt mee.ik baal echt dat ik (bijna) drie jaren bij bun heb verspild
. Ik ga morgen gwn direct bij een ahold filiaal solliciteren. Dan moet ik weer helaas helemaal opnieuw beginnen maar dan maak ik nog tenminste kans. Wish me luck !
Jawel, maar meer ter controle. Of de rayonmanager. Bun is een flinke organisatie, geen persoon die eventjes een winkeltje franchised.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef SLP_ het volgende:
Komt de ondernemer dan ook nooit langs in het filiaal ofzo? Onze om komt eens in de paar weken langs en gezellig praatje maken met iedereen
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, etc. Alleen TL's en hoger weten het lijkt het wel.
Het zou een goede ondernemer sieren om in ieder geval 1 keer in de zoveel tijd langs te komen om te kijken hoe het met het personeel gaat en hoe de zaken ervoor staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
BUN is wel een wat grotere organisatie.
Ik ken 'm niet, kan daar geen uitspraken over doen en zou het anders ook niet kunnen/mogen lijkt me, hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
[..]
Het zou een goede ondernemer sieren om in ieder geval 1 keer in de zoveel tijd langs te komen om te kijken hoe het met het personeel gaat en hoe de zaken ervoor staan.
Of is het zo'n hond die alleen maar aan geld denkt en niet aan zijn menselijk kapitaal?
16 filialen en heel wat vastgoed. Ik snap je punt, maar ik begrijp ook de ondernemer.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef mujentas het volgende:
Het zou een goede ondernemer sieren om in ieder geval 1 keer in de zoveel tijd langs te komen om te kijken hoe het met het personeel gaat en hoe de zaken ervoor staan.
Of is het zo'n hond die alleen maar aan geld denkt en niet aan zijn menselijk kapitaal?
Maar die ondernemer zou toch niet vastgoed, nog iets met vastgoed, én 16 winkels zelf helemaal doen? Lijkt mij dat er nog iemand onder de ondernemer staat voor de vastgoed zooi en iemand voor die 16 supermarkten?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
16 filialen, heel wat vastgoed en nog iets met vastgoed. Ik snap je punt, maar ik begrijp ook de ondernemer.
Zeker als grotere ondernemer kan je iemand anders op kantoor neerzetten en zelf in de winkels zijn. Daar zou de passie van de ondernemer moeten liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
16 filialen, heel wat vastgoed en nog iets met vastgoed. Ik snap je punt, maar ik begrijp ook de ondernemer.
Zeker als grotere ondernemer kun je lekker in Dubai gaan zitten en geld cashen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef mujentas het volgende:
Zeker als grotere ondernemer kan je iemand anders op kantoor neerzetten en zelf in de winkels zijn. Daar zou de passie van de ondernemer moeten liggen.
Een OM voor de winkels sws.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Maar die ondernemer zou toch niet vastgoed, nog iets met vastgoed, én 16 winkels zelf helemaal doen? Lijkt mij dat er nog iemand onder de ondernemer staat voor de vastgoed zooi en iemand voor die 16 supermarkten?
Kan ook, maar een goede ondernemer houdt alles nauwlettend in de gaten en tilt zijn winkels naar een hoger niveau. Gaat wat lastig vanuit Dubaiquote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zeker als grotere ondernemer kun je lekker in Dubai gaan zitten en geld cashen.
Die OM van Appie zelf doet net alsof je dood bentquote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar die OM is toch vanuit AH/ahold zelf en niet vanuit de ondernemer?
Grote ondernemers hebben zelf ook een OM in dienst. Als je geluk hebt laat de OM vanuit HK ook nog een keer zijn gezicht zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar die OM is toch vanuit AH/ahold zelf en niet vanuit de ondernemer?
geen ideequote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar mag een SM dan geen OT contract geven bij een franchise? Moet dat allemaal via de ondernemer?
Denk niet dat die van ons de franchisers uit onze winkelgroep een bezoekje brengt, nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef mujentas het volgende:
Die OM van Appie zelf doet net alsof je dood bent
wat is een dm? Ik gebruik dit site van een vriendin wat is een ot?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik heb je over een minuutje even een DM gestuurd, met een beetje info over Bun en OT's / caissière B.
Dat is wel de bedoeling in het kader van de samenwerking en het vervallen van de CAF functie.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk niet dat die van ons de franchisers uit onze winkelgroep een bezoekje brengt, nee.
Zie je rechts in je onderhoek berichtjes? Die.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wat is een dm? Ik gebruik dit site van een vriendin wat is een ot?
Je wou toch een OT?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
CAF?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef mujentas het volgende:
Dat is wel de bedoeling in het kader van de samenwerking en het vervallen van de CAF functie.
bedankt!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bent wel 21 hè. Dus reken je niet heel rijk. Desalniettemin, succes.
Onbepaalde Tijd oftewel een vast contractquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |