serieus?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
OM/SM zijn er bij ons nu letterlijk mee aan het strooien.
Nu overdrijven ze wel een beetje.. Die cassiere doet wat haar is verteld, dat snap ik.. Maar zelf nadenken kan ook geen kwaad.. Hij was maar 11 jaar, komopquote:Klacht Albert Heijn: ruime intepertering alcohol wet
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Vanmiddag ging ik net als iedere week me grote boodschappen doen bij de ah in rotterdam pendrecht. Een kar vol inclusief een flesje rode wodka, daar begon het probleem. Ik had namelijk mijn zoontje van elf bij me dus mocht zij mij geen alcohol verkopen volgens de wet zeiden ze. Nu heb ik de wet erop nagelezen en volgens mij mogen ze geen alcohol verkopen aan kinderen onder de 18 of indien ze denken dat jehet door wil geven. Mijn zoontje is elf kom op. Ik vindt het te belachelijk voor woorden.
Gewenste oplossing
Excuses
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht dat het zo slecht ging bij jullie met de omzet :/
Ja, maar dat wil niet zeggen dat de uurtjes naar beneden gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de TL niet een goed woordje voor je doen en vragen aan de ondernemer of hij je een OT contract kan geven?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mijn filiaal geeft helaas niet het is bun filiaalvind ik echt jammer ik vind het echt niet leuk . Ik ben altijdflexibel en doe mijn best. Zelfs mijn TL kassa zegt je kan zo veel meer.
ik wil heel graag kassa b cassiere zijn. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar een ahold filiaal maar ik ben 21 en ik studeer vanaf volgende maand.
wat vinden jullie wat ik moet doen?
Zodra je overstapt naar een werkmaatschappij-winkel begint je teller met dienstjaren weer opnieuw. Dan maak je dus over 3 jaar pas weer kans op een vast contract.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mijn filiaal geeft helaas niet het is bun filiaalvind ik echt jammer ik vind het echt niet leuk . Ik ben altijdflexibel en doe mijn best. Zelfs mijn TL kassa zegt je kan zo veel meer.
ik wil heel graag kassa b cassiere zijn. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar een ahold filiaal maar ik ben 21 en ik studeer vanaf volgende maand.
Bouw je als verkoper A wel dienstjaren op?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zodra je overstapt naar een werkmaatschappij-winkel begint je teller met dienstjaren weer opnieuw. Dan maak je dus over 3 jaar pas weer kans op een vast contract.
Ik heb je over een minuutje even een DM gestuurd, met een beetje info over Bun en OT's / caissière B.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik schrijf het verkeer op. Ik bedoelde dat je dus weer begint met een BT contract en na 3 jaar een OT kunt krijgen. Dus je bouwt wel dienstjaren op maar geen functiejaren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bouw je als verkoper A wel dienstjaren op?
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat de uurtjes naar beneden gaan.In principe krijgt iedereen die het wilt een OT bij ons, tenzij er bij jou gekke dingen in je dossier staan.
werk jij in Amsterdam ? Ik ga morgen denk ik bij IJburg solliciteren of nieuwezijdsvoorburgwal, ik hoop echt dat ik daar aangenomen word en de kansen krijg die ik bij bun niet krijgt. Ik ben wel 21 helaas maar heb wel veel werkervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Nope, winkelgroep 564. Maar in principe gaat het hier om landelijk beleid.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
werk jij in Amsterdam ? Ik ga morgen denk ik bij IJburg solliciteren of nieuwezijdsvoorburgwal, ik hoop echt dat ik daar aangenomen word en de kansen krijg die ik bij bun niet krijgt. Ik ben wel 21 helaas maar heb wel veel werkervaring
Nog een datequote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef OudeBok het volgende:
Als Joaquin geen collega van mij is, weet ik het bijna ook niet meer.
Er is bij ons (Bun-filialen) in principe geen contact van ons uit naar de ondernemer. Het zou dan via de TL moeten gaan. Lijkt me echter niet, gezien ze heel veel binnen de eigen winkels schuiven en de verplaatsing van/naar WWM bij ons in ieder geval te verwaarlozen is, in tegenstelling tot het schuiven binnen de winkels van de ondernemer.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef mujentas het volgende:
Kan je niet aan de ondernemer vragen of hij kan checken of er ergens een plekje voor je is bij een WWM filiaal?
Fixende.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef mujentas het volgende:
Player hoor die Bok, waar doet ie het allemaal van
XD.quote:
Jullie hebben geen contact met de ondernemer? Wat is deze?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Er is bij ons (Bun-filialen) in principe geen contact van ons uit naar de ondernemer. Het zou dan via de TL moeten gaan. Lijkt me echter niet, gezien ze heel veel binnen de eigen winkels schuiven en de verplaatsing van/naar WWM bij ons in ieder geval te verwaarlozen is, in tegenstelling tot het schuiven binnen de winkels van de ondernemer.
Geen idee wie het is, etc. Alleen TL's en hoger weten het lijkt het wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie hebben geen contact met de ondernemer? Wat is deze?
Bij ons is er vorige week nog iemand naar WWM verhuisd, gewoon onderling geregeld.
BUN is wel een wat grotere organisatie.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef mujentas het volgende:
Jullie hebben geen contact met de ondernemer? Wat is deze?
Bij ons is er vorige week nog iemand naar WWM verhuisd, gewoon onderling geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |