quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je mag 3x raden waar de reservesleutel lag!
Ik dacht in die sigaretten kast zelfquote:Op zondag 12 januari 2014 23:22 schreef einschtein het volgende:
Nee, serieus, raad.Want niemand die het weet, dus misschien hebben jullie nog rare plekken waar ie uiteindelijk dan opduikt.
Oh nee man, dat zou idd heel achterlijk zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht in die sigaretten kast zelf(zou dom zijn) of in de kluis met tijdslot
Kan je die hele deur/kast niet laten vervangen? Hoef je ook niet de reservesleutel te vindenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh nee man, dat zou idd heel achterlijk zijn.
Ik heb de resterende kasten maar opengebroken. Best makkelijk. Klanten zeiden al 'laat de politie dat maar niet zien, is van de week nog weer ingebroken bij de sigarettenwinkel'.
Jawel, moeten nieuwe deuren in, nu helemaal aangezien ik ze gemold heb. SM zei al 'ach, als de regiomanager dit ziet zeggen we alvast zijn begonnen met de verbouwing'.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je die hele deur/kast niet laten vervangen? Hoef je ook niet de reservesleutel te vinden
Maar hoe sluit je hem nu/ hoe verkoop je nu sigaretten?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jawel, moeten nieuwe deuren in, nu helemaal aangezien ik ze gemold heb. SM zei al 'ach, als de regiomanager dit ziet zeggen we alvast zijn begonnen met de verbouwing'.
Reservesleutel was nergens te vinden en we kunnen niet een dag geen sigaretten verkopen, want we hadden geen idee hoe lang het eventueel zou duren voordat het bedrijf voor die sloten zou komen. Niet dat ik me daar mee bezig heb gehouden, ik was meer gefocused om die deuren open te krijgen.
Njah, we gaan in week 29 verbouwen. Dus weet niet hoe ze het gaan oplossen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef exelletor het volgende:
Of gelijk zo'n fancy DNAH servicebaliekast neerzetten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Njah, we gaan in week 29 verbouwen. Dus weet niet hoe ze het gaan oplossen.Of hebben opgelost, was donderdag. Zie het morgen wel, misschien hangt er wel een factuur met 'tav De Heer Einschtein - Afgetrokken van loon'.
Dan kan kloppen ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb gehoord dat Ah vast contracten weer geeft klopt dit ?
Verkopen kon wel aangezien ik die dingen heb opengebroken. Maar sluiten weet ik niet, want ik was kort nadat ik ze open had gemaakt vrij en zat vrij snel ergens anders dus ben ook niet weer langs geweest.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoe sluit je hem nu/ hoe verkoop je nu sigaretten?
Dat kan inderdaad een mogelijkheid zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ligt aan je filiaal. Dus kán. Maar worden sowieso gegeven als je wat meer kan dan normaal of dat het zeker is dat je na een x-periode van tijd sowieso weggaat. (school oid)quote:Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
OM/SM zijn er bij ons nu letterlijk mee aan het strooien.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef einschtein het volgende:
Ligt aan je filiaal. Dus kán. Maar worden sowieso gegeven als je wat meer kan dan normaal of dat het zeker is dat je na een x-periode van tijd sowieso weggaat. (school oid)
mijn filiaal geeft helaas niet het is bun filiaalquote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ligt aan je filiaal. Dus kán. Maar worden sowieso gegeven als je wat meer kan dan normaal of dat het zeker is dat je na een x-periode van tijd sowieso weggaat. (school oid)
Ik dacht dat het zo slecht ging bij jullie met de omzet :/quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
OM/SM zijn er bij ons nu letterlijk mee aan het strooien.
serieus?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
OM/SM zijn er bij ons nu letterlijk mee aan het strooien.
Nu overdrijven ze wel een beetje.. Die cassiere doet wat haar is verteld, dat snap ik.. Maar zelf nadenken kan ook geen kwaad.. Hij was maar 11 jaar, komopquote:Klacht Albert Heijn: ruime intepertering alcohol wet
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Vanmiddag ging ik net als iedere week me grote boodschappen doen bij de ah in rotterdam pendrecht. Een kar vol inclusief een flesje rode wodka, daar begon het probleem. Ik had namelijk mijn zoontje van elf bij me dus mocht zij mij geen alcohol verkopen volgens de wet zeiden ze. Nu heb ik de wet erop nagelezen en volgens mij mogen ze geen alcohol verkopen aan kinderen onder de 18 of indien ze denken dat jehet door wil geven. Mijn zoontje is elf kom op. Ik vindt het te belachelijk voor woorden.
Gewenste oplossing
Excuses
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht dat het zo slecht ging bij jullie met de omzet :/
Ja, maar dat wil niet zeggen dat de uurtjes naar beneden gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de TL niet een goed woordje voor je doen en vragen aan de ondernemer of hij je een OT contract kan geven?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mijn filiaal geeft helaas niet het is bun filiaalvind ik echt jammer ik vind het echt niet leuk . Ik ben altijdflexibel en doe mijn best. Zelfs mijn TL kassa zegt je kan zo veel meer.
ik wil heel graag kassa b cassiere zijn. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar een ahold filiaal maar ik ben 21 en ik studeer vanaf volgende maand.
wat vinden jullie wat ik moet doen?
Zodra je overstapt naar een werkmaatschappij-winkel begint je teller met dienstjaren weer opnieuw. Dan maak je dus over 3 jaar pas weer kans op een vast contract.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mijn filiaal geeft helaas niet het is bun filiaalvind ik echt jammer ik vind het echt niet leuk . Ik ben altijdflexibel en doe mijn best. Zelfs mijn TL kassa zegt je kan zo veel meer.
ik wil heel graag kassa b cassiere zijn. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar een ahold filiaal maar ik ben 21 en ik studeer vanaf volgende maand.
wat vinden jullie wat ik moet doen?
Bouw je als verkoper A wel dienstjaren op?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zodra je overstapt naar een werkmaatschappij-winkel begint je teller met dienstjaren weer opnieuw. Dan maak je dus over 3 jaar pas weer kans op een vast contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |