De MC70 blijft natuurlijk gewoon baas.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
De langwerpige is wel een stuk sneller. Het enige wat ik jammer vind is dat je alles moet enteren bij het tellen en dat alleen getal intoetsen niet genoeg is...
Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe langwerpige terminals helemaal niets. Hij is eigenlijk te groot en ligt niet lekker in de hand. Ook het scherm vind ik gewoon niet goed reageren. Soms denk je wel eens van heb ik wel het goede knopje ingedrukt omdat je niets ziet gebeuren terwijl dat ding al aan het laden is.
Zal ook wel met gewenning te maken hebben. Ik probeer hem namelijk zoveel mogelijk te mijden.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je het geluid aanzet hoor je toch het geluidje dat het fout gaat?
Ik vind die langwerpige fijner, houden beter vast dan de brede, en die langwerpige heeft niet één scanstreepje(heet dat zo?) maar een kruis zodat het niet uitmaakt hoe je hem vasthoud.
Hoiquote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hallo joey_k! (zo was zijn nickname toch?)
De sleutel wordt niet echt opgeborgen nee, ligt boven los op kantoor. Het meest waarschijnlijke blijft een caissière inderdaad, heb al na zitten denken wie er rookt en wat.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wordt de sleutel niet opgeborgen na sluitingstijd zodat iemand deze niet zomaar kan pakken?
Verder, mensen van een andere afdeling hebben over het algemeen niets achter de counter te zoeken. Ik denk toch dat het waarschijnlijk een cassiére is. Het hoeft niet eens de persoon die op de counter staat te zijn, maar zou natuurlijk wel heel goed mogelijk kunnen zijn.
En ook, even in de gaten houden wie er Camel rookt
Zie OP. Bij de eerstvolgende betaling op 3 februari krijg je de medewerkersvoordeelplan gestort.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:28 schreef Intentiion het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende uitkering van het medewerkers voordeelplan wordt gestort? Ik werk er nu 5-6 maanden maar heb hem nog nooit gekregen?
Tegenwoordig is die blauwe pas er niet meer toch? Ik heb wel mijn eigen bonuskaart.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zie OP. Bij de eerstvolgende betaling op 3 februari krijg je de medewerkersvoordeelplan gestort.
Maar ik neem aan dat je wel je pasjes hebt gehad en hebt gebruikt?
Die blauwe pas was er toch midden-oktober volgens mij. Nu heb je inderdaad een eigen bonuskaart die je thuis hebt gekregen. Als je die kaart hebt gebruikt dan zul je als het goed is gewoon korting gaan krijgen bij je komende salarisuitbetaling.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Tegenwoordig is die blauwe pas er niet meer toch? Ik heb wel mijn eigen bonuskaart.
Bedankt voor de duidelijke reactiequote:Op zondag 12 januari 2014 12:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die blauwe pas was er toch midden-oktober volgens mij. Nu heb je inderdaad een eigen bonuskaart die je thuis hebt gekregen. Als je die kaart hebt gebruikt dan zul je als het goed is gewoon korting gaan krijgen bij je komende salarisuitbetaling.
Als je een andere pas hebt gebruikt dan de kaart die je hebt ontvangen, dan krijg je niets.
Dan gaat het allemaal goedkomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:53 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Bedankt voor de duidelijke reactie
Nee ik had nooit de blauwe pas gebruikt omdat ik er toen nog nooit van gehoord had. Dus ik heb sinds oktober(?) mijn eigen nieuwe pas gebruikt,
Je moet je gewoon aan de wet houden. Dan gebeurd dit niet !1!!!einz!!!111!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:11 schreef Schuimpjes het volgende:
In Utrecht is zijn ambtenaren dit weekend actief geweest van lokjongeren. Ons aller Henk Westbroek heeft een boete van 1.300 euro gehad omdat zijn cafe de mist in ging.
Ik vind dat de (r)overheid hier nu wel in doorslaat. Begin het ook bijna NSB-praktijken te vinden
Vanuit de overheid is dit gewoon uitlokking. Tuurlijk, het is fout dat er toch alcohol is verkocht. Had niet mogen gebeuren. Ik neem aan dat de lokpuber ook een boete krijgt? Immers het in bezit hebben van alcochol onder de 18 ook VERBOTEN JA !1!!!einz!!!111!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de wet houden. Dan gebeurd dit niet !1!!!einz!!!111!
Ze zijn altijd drie weken toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Volgens mij hamsterennnnn we nog 2 weken
Dit. Die verkapte alcoholcontroles vallen toch ook onder uitlokking als we het zo gaan noemen?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef exelletor het volgende:
Maar als AH-filialen het doen zijn het opeens geen NSB-praktijken meer?
Maar je hebt vier weken.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:40 schreef mujentas het volgende:
Hamsterweek 1 was toch van 2 t/m 5 januari?
Die vind ik ook niet tof. Alleen zijn bij de "interne" controles de gevolgen wat minder zwaar dan wanneer er een ambtenaar bij betrokken is. De interne controles zijn mijn inziens ook bedoeld om elkaar scherp te houden en de controles vanuit de overheid zijn om te cashen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef exelletor het volgende:
Het is nog vroeg. Het was zeker halverwege de middagquote:Op zondag 12 januari 2014 13:51 schreef OudeBok het volgende:
Oh, ik moet opeens aan een dikke faal eergisteren denken.
Er kwam een vrouw aan, met een paar boodschappen. Alles gescand: "Dat wordt dan 68,75 alstub... wacht, dat klopt niet."
Vrouw: Dat is wel heel duur!
"Euh, ja.. Een erg duur sapje van gouden sinaasappels, zou dat zijn. Ik heb 22 netjes aangeslagen in plaats van 2, excuses en een klein momentje!"
Vrouw: Oh, hahahaha! Ja inderdaad, geen probleem. Het is nog vroeg.
Kon wel door de grond zakken, omdat ik het bedrag op m'n kassa eerst klakkeloos overnam, terwijl het nooit kon kloppen.
Ach meid tochquote:Op zondag 12 januari 2014 13:51 schreef OudeBok het volgende:
Oh, ik moet opeens aan een dikke faal eergisteren denken.
Er kwam een vrouw aan, met een paar boodschappen. Alles gescand: "Dat wordt dan 68,75 alstub... wacht, dat klopt niet."
Vrouw: Dat is wel heel duur!
"Euh, ja.. Een erg duur sapje van gouden sinaasappels, zou dat zijn. Ik heb 22 netjes aangeslagen in plaats van 2, excuses en een klein momentje!"
Vrouw: Oh, hahahaha! Ja inderdaad, geen probleem. Het is nog vroeg.
Kon wel door de grond zakken, omdat ik het bedrag op m'n kassa eerst klakkeloos overnam, terwijl het nooit kon kloppen.
Neuh, uur of 09:15.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is nog vroeg. Het was zeker halverwege de middag
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:29 schreef OudeBok het volgende:
Vraagje omtrent het all-in loon:
Als ik ga bijhouden wat ik ongeveer zou moeten verdienen, dan neem ik aan dat ik zo kan rekenen?
Uren normaal gewerkt * 6,32
Uren 50% toeslag * (6,32*1,5)
Uren 100% toeslag *(6,32*2)
Thanks.quote:
Nee, aangezien dat een interne controle is en als doel hebben om boetes te voorkomen. Niet om ze uit te delen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:37 schreef exelletor het volgende:
Overschotje?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef exelletor het volgende:
Deze week in de aanbieding: sinaasappel(sap):
[ afbeelding ]
Niet mijn filiaal hoor, wel in de buurt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel meeeeequote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Een nieuwe mop https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=2
Is wel binnen een dag weg, deze hoeveelheid.quote:
Hier hebben we een mooie regel dat er tot de rand+net daarboven gevuld mag worden.quote:Valt wel meeeee
Ken je die mop van de schnitzels die naar de Albert Heijn gingen..?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Een nieuwe mop https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=2
Is dat bij jullie? lijkt op Emmakadequote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is wel binnen een dag weg, deze hoeveelheid.
[..]
Hier hebben we een mooie regel dat er tot de rand+net daarboven gevuld mag worden.Zelfs om dit soort dingen werden ze boos:
[ afbeelding ]
Verder een keer een toren popcorn gebouwd(tot ooghoogte), die werd dus ook lekker afgebroken...
Yup, ons filiaal.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Questionmarks het volgende:
Is dat bij jullie? lijkt op Emmakade
Bij die AGF-kist kan t nog wel, maar die tafels zien er niet uitquote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef exelletor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:ZOETERMEER - Het 52-jarige slachtoffer van de roofoverval in Zoetermeer is in zijn been geschoten, omdat hij zijn koffer niet wilde afgeven aan de overvallers. Dat blijkt uit informatie van de politie.
Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld en verkeert niet in levensgevaar.
De overval had zaterdagavond plaats bij de supermarkt Jumbo aan de Paul Scholtenrode. Het slachtoffer is een medewerker van de supermarkt. Toen de 52-jarige man de supermarkt rond 20.10 uur verliet, werd hij aangesproken door twee mannen op een scooter. Een van de mannen eiste dat het slachtoffer de koffer zou afgeven. Toen de supermarktmedewerker niet direct reageerde, werd hij in zijn been geschoten. Hierop konden de daders de koffer buit maken.
Zoektocht in wijde omtrek
Na de overval verdwenen de verdachten in de richting van het Kentgensplein.De politie heeft een groot gebied afgezocht naar de daders, maar ze uiteindelijk niet gevonden. De daders zijn twee mannen van tussen de 18 en 20 jaar met een donkere huidskleur. Ze droegen donkere kleding en reden op een donkerkleurige scooter.
Het ging om de sm van het jumbo filiaal, in zijn koffertje zaten alleen papieren en geen geld (waar de daders misschien wel op hoopten).quote:
Ik vroeg me al af, wat een 52-jarige anders nog bij de Jumbo zou doen. Duidelijk nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Het ging om de sm van het jumbo filiaal, in zijn koffertje zaten alleen papieren en geen geld (waar de daders misschien wel op hoopten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |