Was toevalllig laatst alweer aan het co-open met duck hunt! ge-wel-dig blijft dat!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef Fsmxi het volgende:
Goedenavond.
Ik heb gehoord dat ene "super mario bros" wel goede coop heeft
Ik vond het een schijtgame. Wel uitgespeeld, maar je bent er ook vrij snel doorheenquote:
Dat is dat tweede deel? die eerste was opzich wel leuk, maar te weinig gespeeldquote:
Dragon Rising niet gespeeld.. Red River krijgt een 8 van eurogamer.. http://www.eurogamer.net/(...)-river-review?page=2quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is dat tweede deel? die eerste was opzich wel leuk, maar te weinig gespeeld
Tijdje met Bozz gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Spel is echt retetraag en soms behoorlijk onduidelijkquote:
Jij wil gewoon dat we een PS4 gaan halenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdje met Bozz gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Spel is echt retetraag en soms behoorlijk onduidelijk
Heb je hem nog?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdje met Bozz gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Spel is echt retetraag en soms behoorlijk onduidelijk
Nope, volgens mij heb ik alleen MW2, BF3, GTA V, Left4Dead 2 en Grid nogquote:
Nee hoor, ik heb ook nog een 360quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat we een PS4 gaan halen
Dat klopt. Bedankt voor je bijdrage homeboy.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Inmiddels zitten we aan de middag.
Je was zelf pro PS4quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat we een PS4 gaan halen
Ben nog steeds wel pro, alleen ik koop hem nog nietquote:
En nu oprottenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Bevert het volgende:
Ik wil graag nog mijn excuses aanbieden voor mijn reacties.
Ik heb me een beetje uit de tent laten lokken en mijn oerdriften komen soms naar boven. Ik zal het proberen niet meer te doen.
Okquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:17 schreef Bevert het volgende:
Ik wil graag nog mijn excuses aanbieden voor mijn reacties.
Ik heb me een beetje uit de tent laten lokken en mijn oerdriften komen soms naar boven. Ik zal het proberen niet meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |