gvdquote:
Pics van je nichtje?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met het fenomeen kringverjaardagen?
Hoe kun je nou neuken terwijl je in een kring zit btw.
idd zonder fokkersquote:Op zondag 12 januari 2014 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahwdan maar weer gewoon een privémeet
nee hij had haar gevraagd hequote:Op zondag 12 januari 2014 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]die quinten denkt nu ook "the fck wat is dat voor wijf"
hoii:$$$ wil juh?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:28 schreef Salatrel het volgende:
ik zit ook al meer dan 2 weken zonder relatie wie wilt mij vrage?
Kop een treinquote:Op zondag 12 januari 2014 12:28 schreef Salatrel het volgende:
Alcoholist.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn hoofd staat op ontploffen.
Er moet 2 tot 5 maanden tussen zitten hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:28 schreef Salatrel het volgende:
Ben je kluizenaar aan het worden of drink je gewoon geen alcohol met uitgaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alcoholist.
Hele jaar nog geen drank gehad
Ben van mezelf gewoon al lekker gek tochquote:Op zondag 12 januari 2014 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben je kluizenaar aan het worden of drink je gewoon geen alcohol met uitgaan?
Beter in je poeperd.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Germano het volgende:
Ik heb jullie raad nodig. Vingers in de keel steken of niet?
Nog nooit in mn leven gedaan. Gewoon uitzitten als een man en niet de easy way out zoals pussyquote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Germano het volgende:
Als ik dit had kunnen voorspellen dan had ik het gisteren gedaan voordat ik ging slapen, dan was ik nu topfit.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit in mn leven gedaan. Gewoon uitzitten als een man en niet de easy way out zoals pussy
Zal jou eens in je kont neukenquote:
gewoon even in KPD loensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Germano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |