Shitquote:
Hiervan toen ik tradition wilde googlenquote:
dWc plsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou brood met jouw memmen erin gedrukt kopen.
Best wel nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hiervan toen ik tradition wilde googlenhttp://www.trouw.nl/tr/nl(...)s-een-minkukel.dhtml
[..]
dWc pls
Haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best wel niceErger me altijd aan de naam van dat brood. Liefde en Passie flikker op ik maak het met HAAT en TUCHT. Maar niets is erger dan de omschrijvingen die op het gebak staan
![]()
![]()
x oneindig tot de 9001e macht
Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best wel niceErger me altijd aan de naam van dat brood. Liefde en Passie flikker op ik maak het met HAAT en TUCHT.
Kloptquote:Maar niets is erger dan de omschrijvingen die op het gebak staan![]()
![]()
x oneindig tot de 9001e macht
Hahahaha ja eerst had je iets van soezen met clowntjes ofzo erop? Die tekst die daar opstond gvd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
[..]
Hahaha.
[..]
Klopt_! Dat is echt té slecht, ik zweer het, op het hoofdkantoor op betreffende afdeling moeten ze kromliggen dat zoiets ze gelukt is.
"Kussentjes van satijn met een florerend laagje frambozenparade." of zulke domme onzin.
Overdadige wellust van krokante crème onder een hagel van knapperige hazelnoot.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
[..]
Hahaha.
[..]
Klopt_! Dat is echt té slecht, ik zweer het, op het hoofdkantoor op betreffende afdeling moeten ze kromliggen dat zoiets ze gelukt is.
"Kussentjes van satijn met een florerend laagje frambozenparade." of zulke domme onzin.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overdadige wellust van krokante crème onder een hagel van knapperige hazelnoot.
De zoete geur van oogsttijd in een boomgaard vol rijpe appelen
Nostalgisch lekkere boerencake met appeltjes en abrikozen uit de boerenboomgaard.
Chocoladebruine kussens van glanzend satijn gevuld met donzige slagroom.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:04 schreef Robophatt het volgende:
Wat een lol, het clowntje met de slagroom spuit de soesjes helemaal vol
Inb4 'klinkt als jouw tieten'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Chocoladebruine kussens van glanzend satijn gevuld met donzige slagroom.[/i]
Wow shit allemaal al gehoordquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:12 schreef Robophatt het volgende:
Zware struggles hier, ik wil niet uit vanavond want alcohol (kan echt niet gematigd drinken![]()
![]()
) maar verveel me kapot.
Ik zie je, chiboi.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb liever oud brood.
/Chloro
Love and Passion brodenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
En dat is een Tradition dat van Modus. Ook van de Love and Passion broden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |