Wat doe je dan om 630u als ze vermoedelijk om 800u opengaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar we hadden geen boulogne binnengekregen dus na charge 1 had ik daar niks meer van huhuhu.
Beter voor mij.
Bij ons ook niet echt eigenlijk, mensen gaan eerder voor 3 halvequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shit hoe is dat nou mogelijk![]()
Naja bij ons verkoopt het voor geen meter. Iedereen is echt van 'moet ik er dan 3? ja dan laat maar'
Nou dan begin ik met bakken en broodstellingen vullen, brood moet 1,5 uur afkoelen en de croissants, zoet en hartig banket hebben ook baktijden varierend van 20 tot 30 minuten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat doe je dan om 630u als ze vermoedelijk om 800u opengaan?
Ah.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij ons ook niet echt eigenlijk, mensen gaan eerder voor 3 halveMaar geen idee, bastille binnengekregen ipv boulogne, gebeurt echt zo vaak he
[..]
Nou dan begin ik met bakken, brood moet 1,5 uur afkoelen en de croissants, zoet en hartig banket hebben ook baktijden varierend van 20 tot 30 minuten.
Dus.
Beurre ja, nee man. Wit broodquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah.
Boule beure. Of hoe heet die muk.
Pain Cerčales, die is idd wel lekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:12 schreef Modus het volgende:
Is wel wit maar wel dikker en voller dan gewoon wit brood.
Je hebt in die papieren zakken ook bruin langwerpig brood met soort zemelen erop..
Noem je Chlori nu een eend?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb liever oud brood.
/Chloro
Begin jij alleen? Wij beginnen altijd met 2 man om 7 uur.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij ons ook niet echt eigenlijk, mensen gaan eerder voor 3 halveMaar geen idee, bastille binnengekregen ipv boulogne, gebeurt echt zo vaak he
[..]
Nou dan begin ik met bakken en broodstellingen vullen, brood moet 1,5 uur afkoelen en de croissants, zoet en hartig banket hebben ook baktijden varierend van 20 tot 30 minuten.
Dus.
Nee heet anders. Staat niet op de site.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pain Cerčales, die is idd wel lekker.![]()
Ik sta sowieso alleen omdat het een kleine afdeling is, alleen de dag voor kerst, oud en nieuw enzo sta je met 2 omdat drukte.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Begin jij alleen? Wij beginnen altijd met 2 man om 7 uur.
Maar dat is wel erg dat dat brood verwisseld wordtWij krijgen alleen soms gewoon niks omdat schaarste.
Boulot? Al zou ik die niet echt bruin noemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee heet anders. Staat niet op de site..
Oh ja bij ons open je zeg maar met z'n 2en op verkoop, maar in de praktijk komt dat er op neer dat je met 2 man op het brood begint en eentje daarna deli/kaas gaat doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sta sowieso alleen omdat het een kleine afdeling is, alleen de dag voor kerst, oud en nieuw enzo sta je met 2 omdat drukte.
Ha gevonden. Pain tradition.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boulot? Al zou ik die niet echt bruin noemen.
Klinkt bekend van m'n vorige AH wel, kan me echter niet meer voor de geest halen hoe die eruitzietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
En dat is een Tradition dat van Modus. Ook van de Love and Passion broden
Zei ik 4 minuten geleden al maddafakkaaaaaquote:
Ja hoooooooo dat zag ik tognie jongeeeuuuuhhhhh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zei ik 4 minuten geleden al maddafakkaaaaa
Oja! Nu weet ik het weer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hoooooooo dat zag ik tognie jongeeeuuuuhhhhh.
[ afbeelding ]
Wij hebben het normaal gesproken ook niet in ons assortiment, maar soms wordt het per ongeluk geleverdquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wij hebben het normaal gesproken ook niet in ons assortiment, maar soms wordt het per ongeluk geleverd
Huhuquote:Van de week kwam mijn echtgenote terug van de supermarkt met een brood in een halfpapieren, halfplastic zak. ’Brood met Liefde & Passie als enige toevoeging’ stond erop in een sympathieke handschriftletter. Daarboven twee meelbestofte handen die een stuk deeg kneden, in smaakvol sepia.
Liefde en passie toevoegen aan een brood, hoe zou dat in z’n werk gaan? Wat is er allemaal met dat deeg gebeurd? Is de bakkersvrouw erin gewikkeld geweest? Welke sappen zijn eraan toegevoegd, voor de malsheid?
Ja precies, hou op. Dat bedoel ik. Ook het eten van een boterhammetje is nu tot een erotische gebeurtenis geworden. Het wachten is op het melkpak met een decolleté waar een stroompje melk in verdwijnt. Voor een andere doelgroep is er een close-up tepel met witte druppels eraan. Ook vla biedt veel mogelijkheden. En natuurlijk de spreekwoordelijke colafles. Je hebt helemaal geen dirty mind meer nodig om overal seks in te zien, een mind is genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |