SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-01-2014 13:27:54 ]If not now, then when.
Ow wel toevallig dat instructeurs daar nogal enthousiast reageren als een vrouw bij luchtmobiel wilt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen er zo over denken bij defensie zeker bij de inf
ja want die denken hetzelfde als de gemiddelde soldaatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow wel toevallig dat instructeurs daar nogal enthousiast reageren als een vrouw bij luchtmobiel wilt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja want die denken hetzelfde als de gemiddelde soldaat
Dat kunnen ze ook anders aanpakken toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef seto het volgende:
ja die denken even snel pussy te regelen met wat inspirerende woordjes
Als 10% vrouw is werkt het juist beterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Vrouwen = afleiding en dat kun je niet gebruiken.
Gehele vrouwelijke peletons prima hoor, maar mixed werkt gewoon niet.
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker naief lol.
Maar Fanta lijkt mij wel iemand doe goed over haar toekomst/leven nagedacht heeft, dus ik heb alle vertrouwen in haar.
Studie afmaken en dan pas naar def. Wie weet is tegen die tijd weer wat beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.
Ook al ben je sarcastisch, ik heb inderdaad goed nagedacht hierover..het is geen impuls. Zelfs na 1,5 week bivak met weinig eten en slaap wil ik het nog steeds. Zelfs de vacaturestop, bezuinigingen. gastjes die vrouwen niet capabel genoeg vinden, ik wil het nog steeds.
Prima toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb heus wel door of iemand met mij flirt of niet.
Ook al ben je sarcastisch, ik heb inderdaad goed nagedacht hierover..het is geen impuls. Zelfs na 1,5 week bivak met weinig eten en slaap wil ik het nog steeds. Zelfs de vacaturestop, bezuinigingen. gastjes die vrouwen niet capabel genoeg vinden, ik wil het nog steeds.
Dat wordt wel door iedereen geadviseerd, ik ga het iig zo lang mogelijk rekken ( blijven studeren en niet solliciteren). Kan ik uiteindelijk ook een hogere functie bekleden. Ik heb zelf ook het idee dat ze de eisen steeds meer gaan aanscherpen. Eerst kon je nog met vmbo-TL solliciteren op sommige functies nu is dat al mbo niveau 1. Mij werd verteld: meer aanwas, strengere eisen. Wat ik ook wel begrijp. Maar ik denk dat ze uiteindelijk de lager opgeleiden eruit gaan filteren want hbo'ers willen vaak ook gewoon soldaat, korporaal of sergeant worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Studie afmaken en dan pas naar def. Wie weet is tegen die tijd weer wat beter.
Wat is duur voor jou? En draag je van die losse of strakke boxers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik goede, niet al te duren onderbroeken kopen?
[..]
Prima toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is duur voor jou? En draag je van die losse of strakke boxers?Weet ik veel. Ik zoek gewoon boxers die goed zitten en er normaal uitzien voor een goede prijs. Strakke btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms. Als ik mij lekker gek voel.If not now, then when.
Hema heeft wel chille, 3 voor 8 euro. Wel heel basic gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zoek gewoon boxers die goed zitten en er normaal uitzien voor een goede prijs. Strakke btw.
Soms. Als ik mij lekker gek voel.
Klinkt wel goed dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:32 schreef seto het volgende:
[..]
Hema heeft wel chille, 3 voor 8 euro. Wel heel basic gewoon.
Nice. Ik droeg altijd Bjorn Borg lol. Had er zo gigantisch veel van omdat mijn moeder een lingeriewinkel had en ze ook verkocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb een olaf benz boxer die ik retechill vind.
Kinky moeder heb je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt wel goed dit.
[..]
Nice. Ik droeg altijd Bjorn Borg lol. Had er zo gigantisch veel van omdat mijn moeder een lingeriewinkel had en ze ook verkocht.
Onderzoek had ook uitgewezen dat slips niet goed voor dem balls zijn. Zoiets.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb alleen maar strakke boxers tanga's en gewone slips vind ik gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |