Ja maar ik heb zijn finalerun dus precies gemistquote:Op maandag 10 februari 2014 19:13 schreef takkfyrir het volgende:
Nou ja, Per heeft zich als laatste voor de finale geplaatst, dus ik ben al blij met elke sporter die hij nu achter zich laat.
Dan heb je wel wat gemist, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zijn finalerun dus precies gemist
Ik ook, zat Fourcade te kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zijn finalerun dus precies gemist
De sneeuw is losser geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:15 schreef Redefine het volgende:
De mannen zijn gewoon gemiddeld zeven seconden sneller beneden dan de vrouwen. En waarschijnlijk krijg je bij de mannen strafpunten als je een simpele 360 doet, zoals meer dan de helft van de vrouwen deed.
Dat kan logischerwijs flink verschil maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De sneeuw is losser geworden.
Ah ok. Vond zeven seconden op een halve minuut al zoveel. Het verschil in sprongen is er uiteraard altijd al.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De sneeuw is losser geworden.
Conclusie: Jij loopt achter.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:17 schreef takkfyrir het volgende:
Hee, jullie lopen voor! Bij mij is ie nog niet voor Per.
Kijk jij via de stream of tv?quote:
Het was bij de BBC wel al een tijdje te zien. Maar volgens mij loopt ook die achter t.o.v. de stream.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stream, want het was niet op tv, maar ZOMGWTFBBQ het is nu wel live op tv
Ik ook wel. Kijk het alleen maar tijdens de Spelen. En het scheelt dat de sporters zo snel achter elkaar gaan en ook de verschillende finales zo snel achter elkaar zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het maar een saai onderdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |