Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is moeilijk even zo uit je hoofd te bedenken, vraag eens aan je ouders, kan je beetje gaan inschatten, ik weet niet wat jij zoal eet
Jawel? Ik ga binnenkort ook op kamers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt er dus blijkbaar niks van he.
Nee, qua inschatten van de kosten, ik koop niet wat ze nu eetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moet aan haar ouders vragen wat ze ongeveer eet?
En dan ga je naar de voedselbank om eten te halen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jawel? Ik ga binnenkort ook op kamers.
zoiets, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzo
Zoiets? Muesli-ontbijtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan ga je naar de voedselbank om eten te halen?
quote:
En gewoon af en toe de goede aanbiedingen meepakken met producten die langer houdbaar zijn.quote:
Of gewoon helemaal weg.quote:
Dit. Potgroenten in de aanbieding? Hamsteruhh, net als van die knorr maaltijdpakkettenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef Muto het volgende:
[..]
En gewoon af en toe de goede aanbiedingen meepakken met producten die langer houdbaar zijn.
Als student heb je geen recht op de voedselbankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben hier serieus aan het antwoorden en dan wil jij mij weg hebben?
Apart.
Moet ze eerst nog een kamer vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar toegang tot een vriezer?
Heb nog geen idee waar ik ga wonenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar toegang tot een vriezer?
Moet jij maar eens opletten dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als student heb je geen recht op de voedselbank
Potgroenten word ik dan weer niet gelukkig van en voor Knorr zijn er vele goedkopere opties. Wel praktisch daar niet van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Potgroenten in de aanbieding? Hamsteruhh, net als van die knorr maaltijdpakketten
HAHAHAHAHAHAHHHAHHHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |