Door je PI twijfel ik nu aan de geloofwaardigheid van jouw antwoord.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik ja had gezegd was het erger geweest
maar het is dus nee
geef Yvonne (hoi sherlock) daar maar de schuld van. Die heeft ooit zn vies verhaal erover op fok gezet dat ik een serieuze afwending heb gekregen van de menstruatiequote:
het is gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef Yvonne (hoi sherlock) daar maar de schuld van. Die heeft ooit zn vies verhaal erover op fok gezet dat ik een serieuze afwending heb gekregen van de menstruatie
ik kan er niet eens meer normaal aan denken
genoeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef Yvonne (hoi sherlock) daar maar de schuld van. Die heeft ooit zn vies verhaal erover op fok gezet dat ik een serieuze afwending heb gekregen van de menstruatie
ik kan er niet eens meer normaal aan denken
want anders ? he? kom vechten dan !quote:
quote:
graagquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
het is gewoon normaal hoor
maar ik zal geen details geven
mijn inbeeldings vermogen verneukt het een beetjequote:
Menstruatiebloed.quote:
Hoi ik wel. Er zijn schonere dingen, maarja, het gebeurtquote:
alleen via DMquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt daar toch geen foto van gemaakt of wel?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er hier vrouwen die ook aan freebleeding doen ?
Wat voor debiel ben je dat ik denk dat ik dat heb gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er hier vrouwen die ook aan freebleeding doen ?
Ik zou er inderdaad raar van opkijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor debiel ben je dat ik denk dat ik dat heb gedaan.
beetje rare zinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor debiel ben je dat ik denk dat ik dat heb gedaan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit in een spoiler zetten, er is geen naakt of iets te zien, maar wel wat freebleeding inhoud.''my boo"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:26 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit in een spoiler zetten, er is geen naakt of iets te zien, maar wel wat freebleeding inhoud.BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want als we gaan, dan gaan we weer samenquote:
Die van die ene hardloper met diarree is erger.quote:
je gedraagt je weer als een creepquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Die van die ene hardloper met diarree is erger.
Word je daar al opgewonden van ja?quote:
Ik begon niet over menstruatiebloed hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
je gedraagt je weer als een creep
Zie die mensen omkijken ookquote:
voor je t weet moet je weer wegquote:
ja jc kijk uitquote:
daarom edite ik al mn postquote:
ik zou met de broek op de knieen doorlopen, al poeopend onderwegquote:
okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zulke foto's kunnen je fokcarriere in de weg staan,
Mods kennen gewoon door de edits heen kijken hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar ff een edit doen.
Jij wel ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid maar ff een edit doen.
Ja, maar toch. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Mods kennen gewoon door de edits heen kijken hoor.
Uhh, oké. Maar goede poging om sociaal en minder creepy te lijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Uhh, oké. Maar goede poging om sociaal en minder creepy te lijken.
Saaiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
yquote:
yolo enzoquote:
Etg hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef JanCees het volgende:
Sinds mijn unban is het niveau hier wel sterk verbeterd.
#yoso
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Uhh, oké. Maar goede poging om sociaal en minder creepy te lijken.
jimbo is me er ook wel eentje hoorquote:
Het algehele niveau is na jouw unban gestegen. Vat dit op als een compliment.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:36 schreef JanCees het volgende:
Sinds mijn unban is het niveau hier wel sterk verbeterd.
#yoso
ich habe est niet geworstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jimbo is me er ook wel eentje hoor
Je weet dat het pure waarheid is.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI is niet zo goed met mensen
Je denkt zeker dat ik in het echt ook zo ben.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jimbo is me er ook wel eentje hoor
Ik hoop het niet voor je. Maar bedankt, je geeft indirect aan dat het waarschuwen van JC een charme-offensief van jou was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Je denkt zeker dat ik in het echt ook zo ben.![]()
Goed gehoopt dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Maar bedankt, je geeft indirect aan dat het waarschuwen van JC een charme-offensief van jou was.
geen dank hoorquote:
Ik vraag er toch naar, dus het boeit mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI, het boeit toch niemand waar ik dat doe?
Niet dat ik het doe, maar ach
ik ookquote:
gezelligquote:
ja hequote:
das stomquote:
quote:
quote:
whyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:01 schreef supersof het volgende:
ik moet leren maar ik kijk nu naar matrassen en bedden op ikea
Nieuwe nodig?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:01 schreef supersof het volgende:
ik moet leren maar ik kijk nu naar matrassen en bedden op ikea
ik wil als ik op kamers ga twee persoons bedquote:
Die ga je dan ook zeker nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil als ik op kamers ga twee persoons bed
Ja ik ook, altijd hoop houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil als ik op kamers ga twee persoons bed
Jij gaat ongekende aantallen pussy pullen. Neem maar van mij aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook, altijd hoop houden.
Maar nu is niet echt het moment om er naar te kijken
Jij zit toch al op kamers?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook, altijd hoop houden.
Maar nu is niet echt het moment om er naar te kijken
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die ga je dan ook zeker nodig hebben.
En wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat ongekende aantallen pussy pullen. Neem maar van mij aan.
Nee? Ik woon in Zutphen. Daar zit je niet op kamersquote:
Beetje training van Arachide en mij en je bent zo het baasje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wie heeft jou dat wijsgemaakt?
Je woont nu toch in Enschede.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee? Ik woon in Zutphen. Daar zit je niet op kamers
Lijkt me zo chill, als een zeester zo liggenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje training van Arachide en mij en je bent zo het baasje.
Ik zeg toch dat ik in Zutphen woon?quote:
volgens mij bedoelde lmi het sarcastischquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me zo chill, als een zeester zo liggen
ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde lmi het sarcastisch
Nouja, mits je niet op hetzelfde type valt als Loefje.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde lmi het sarcastisch
Ik weet niet echt waar loefje op valtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, mits je niet op hetzelfde type valt als Loefje.
Dan ben ik een grote cockblock, onbedoeld.
huh okequote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet echt waar loefje op valt
hey LRquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo burgermensen en medelanders
Ligt er aan wat je wil halenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
hoeveel geld ben je kwijt aan boodschappen per maand als je alleen woont
hoeft geen merk te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil halenqua merk enzo.
debielquote:
Dan nog ligt het er erg aan wat je als levensbehoeften ziet. Zodra je de stap naar de Lidl weet te maken scheelt het je in ieder geval weer tientallen euro's.quote:
voedselbank suggereren, noem jij helpen?quote:
oh ik ben niet bang voor de lidl hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog ligt het er erg aan wat je als levensbehoeften ziet. Zodra je de stap naar de Lidl weet te maken scheelt het je in ieder geval weer tientallen euro's.
Is moeilijk even zo uit je hoofd te bedenken, vraag eens aan je ouders, kan je beetje gaan inschatten, ik weet niet wat jij zoal eetquote:
Ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
voedselbank suggereren, noem jij helpen?
Jij snapt er dus blijkbaar niks van he.quote:
Ze moet aan haar ouders vragen wat ze ongeveer eet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is moeilijk even zo uit je hoofd te bedenken, vraag eens aan je ouders, kan je beetje gaan inschatten, ik weet niet wat jij zoal eet
Hangt er heel erg vanaf waar je boodschappen doet en wat je haalt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
hoeveel geld ben je kwijt aan boodschappen per maand als je alleen woont
Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is moeilijk even zo uit je hoofd te bedenken, vraag eens aan je ouders, kan je beetje gaan inschatten, ik weet niet wat jij zoal eet
Jawel? Ik ga binnenkort ook op kamers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt er dus blijkbaar niks van he.
Nee, qua inschatten van de kosten, ik koop niet wat ze nu eetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moet aan haar ouders vragen wat ze ongeveer eet?
En dan ga je naar de voedselbank om eten te halen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jawel? Ik ga binnenkort ook op kamers.
zoiets, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzo
Zoiets? Muesli-ontbijtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik eet niet veel. Ik denk 100 euro ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan ga je naar de voedselbank om eten te halen?
quote:
En gewoon af en toe de goede aanbiedingen meepakken met producten die langer houdbaar zijn.quote:
Of gewoon helemaal weg.quote:
Dit. Potgroenten in de aanbieding? Hamsteruhh, net als van die knorr maaltijdpakkettenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef Muto het volgende:
[..]
En gewoon af en toe de goede aanbiedingen meepakken met producten die langer houdbaar zijn.
Als student heb je geen recht op de voedselbankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben hier serieus aan het antwoorden en dan wil jij mij weg hebben?
Apart.
Moet ze eerst nog een kamer vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar toegang tot een vriezer?
Heb nog geen idee waar ik ga wonenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar toegang tot een vriezer?
Moet jij maar eens opletten dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als student heb je geen recht op de voedselbank
Potgroenten word ik dan weer niet gelukkig van en voor Knorr zijn er vele goedkopere opties. Wel praktisch daar niet van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Potgroenten in de aanbieding? Hamsteruhh, net als van die knorr maaltijdpakketten
HAHAHAHAHAHAHHHAHHHAHAquote:
Nouja, vriezer is wel erg handig qua brood en vlees.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb nog geen idee waar ik ga wonen
Jij vindt dit grappig? Ik ben nog steeds kei serieus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:34 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHHAHHHAHA
lmi is zooooo grappig
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, vriezer is wel erg handig qua brood en vlees.
Ja dat klopt welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, vriezer is wel erg handig qua brood en vlees.
Als jij een voedselbankpakket gaat aanvragen ben je echt zielig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij vindt dit grappig? Ik ben nog steeds kei serieus.
En anders zorgen dat je een oven hebt. Gewoon van die goedkope stokbroodjes van de Lidl erin gooien. Kosten 35 cent ofzo voor 2.quote:
Dus jij vindt mensen die naar de voedselbank gaan zielig?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij een voedselbankpakket gaat aanvragen ben je echt zielig.
Ik beledig je toch ook niet, lieverd.quote:
Nee. Ik vind het zielig dat jij als student niet voor jezelf zou kunnen zorgen en het dan op de gemakkelijke weg oplost en naar de voedselbank gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen die naar de voedselbank gaan zielig?
lrquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Letmein wordt getrolled op zijn trolls waardoor hij weer trolld
Wat een gigantisch leuke conversaties levert dit op. Ik ga er even goed voor zitten
Nee. Ik stel mij buitengewoon arrogant op in de hoop zelf weer getrolld te worden. Dan zet ik pas de vervolg stap om zelf te trollen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
LR trollt nu de rest in hoop op reacties.
Jimboquote:
chillquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
En anders zorgen dat je een oven hebt. Gewoon van die goedkope stokbroodjes van de Lidl erin gooien. Kosten 35 cent ofzo voor 2.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Letmein wordt getrolled op zijn trolls waardoor hij weer trollt
Wat een gigantisch leuke conversaties levert dit op. Ik ga er even goed voor zitten
200-250. Maar ik ga dan ook alleen naar de AH.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef supersof het volgende:
etsu hoeveel ben je kwijt aan boodschappen per maand?
Wat voor kamer wil je eigenlijk? Eentje waarbij je keuken enzo moet delen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
misschien mag ik wel de koelkast hebben die hier in de garage staat ongebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |