ja maakt niet uitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor kamer wil je eigenlijk? Eentje waarbij je keuken enzo moet delen?
als je maar weg bent.quote:
preciesquote:
Haha, ik ben ook aan het kijken wat nou de opties zijn voor starters.quote:
oh dat is wel veelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
200-250. Maar ik ga dan ook alleen naar de AH.
Je geeft nu aan dat mensen die naar de voedselbank gaan niet voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het zielig dat jij als student niet voor jezelf zou kunnen zorgen en het dan op de gemakkelijke weg oplost en naar de voedselbank gaat.
Dus jij eet voor 50 euro per week?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
200-250. Maar ik ga dan ook alleen naar de AH.
Voor boodschappen alleen wel erg veel als student. Dan hoef je je in ieder geval niet echt in te houdenquote:
Misschien kun jij dat beter uitzoeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je geeft nu aan dat mensen die naar de voedselbank gaan niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Weet jij überhaupt wel waarvoor de voedselbank is?
Je weet blijkbaar niet wat mijn thuissituatie is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien kun jij dat beter uitzoeken.
Dat klopt, maar dan in een soja marinade met kipquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wat mijn thuissituatie is.
Ik wacht met smart. Ik hoop op een konijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga jullie zo een foto van mn epische lunch sturen.
geen dank
dat is wel heerlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan in een soja marinade met kip
Ik heel 2014 nog nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
Net voor het eerst geschoren in 2014.
Jimbo vindt dit niet leuk
picsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
Net voor het eerst geschoren in 2014.
Jimbo vindt dit niet leuk
quote:
Dan zal je vast een aanvullende beurs ontvangen en kan je daar best eten van kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wat mijn thuissituatie is.
pics van voor en naquote:
van jouquote:
Waarom zou ik in mijn situatie een aanvullende beurs ontvangen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zal je vast een aanvullende beurs ontvangen en kan je daar best eten van kopen
jammerquote:
Daar weet jij niks van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij eet voor 50 euro per week?
Dat is echt wel veel.
Klopt. Ik eet dan ook dure en lekkere dingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor boodschappen alleen wel erg veel als student. Dan hoef je je in ieder geval niet echt in te houden
quote:
Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet dan ook dure en lekkere dingen.
is er net af zeg ik tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
zijn er hier nog echte mannen met baarden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |